Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KP 02/01/2024 Dostawa środków czystościowych na okres 12 miesięcy dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 3 zadaniach

Termin:
Zamieszczenia : 17-01-2024 09:34:00
Składania : 26-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 26-01-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
7. Oświadczenie Art. 7, ust. 1.docx docx 16.54 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
6.c. Projektowane postanowienia umowy zad. 3.pdf pdf 166.26 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
6.b. Projektowane posanowienia umowy zad. 2.pdf pdf 165.78 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
6.a. Projektowane postanowienia umowy zad.1.pdf pdf 161.04 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
5. Zał. nr 4 Wykaz osób do kontaktów.doc doc 40 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
4. Zał nr 2 Oświadczenia.doc doc 58.5 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
2. SWZ.pdf pdf 476.2 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
1. Ogłoszenie.pdf pdf 135.27 2024-01-17 09:34:00 Postępowanie
3. Załacznik nr 1 Formularz Ofertowy - poprawiony.doc doc 182 2024-01-17 11:53:31 Postępowanie
7. SWZ poprawiony dokument.pdf pdf 478.63 2024-01-22 14:49:25 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 40.08 2024-01-22 16:17:38 Postępowanie
7. SWZ (2).pdf pdf 479.9 2024-01-24 14:45:56 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II.pdf pdf 36.94 2024-01-24 15:52:36 Postępowanie
3. Załacznik nr 1 Formularz Ofertowy - poprawiony.doc doc 182 2024-01-17 11:52:36 Publiczna wiadomość
Wyjasnienia do treści SWZ.pdf pdf 1086.76 2024-01-22 14:39:17 Publiczna wiadomość
Wyjasnienia treści SWZ II.pdf pdf 900.28 2024-01-24 14:43:47 Publiczna wiadomość
11. Informacja o treści złożonych ofert.pdf pdf 212.64 2024-01-26 14:00:39 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 531.47 2024-02-14 11:15:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 1002.4 2024-02-14 11:16:52 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 101.58 2024-02-27 11:11:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-27 11:11 Agata Zając Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-02-14 11:16 Agata Zając Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2024-02-14 11:15 Agata Zając Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2024-01-26 14:00 Agata Zając Informacja o treści złożonych ofert

11. Informacja o tre [...].pdf

2024-01-26 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia :
Zadanie nr 1 – Odświeżacze kod CPV - 39811100-1
Netto - 66.055,32 zł
Brutto - 81.248,05 zł
Zadanie nr 2 – - Detergenty do zmywarek kod CPV- 39831210-1
Netto - 17.054,52 zł
Brutto - 20.977,06 zł
Zadanie nr 3 - Środki czystości kod CPV - 39831240-0
Netto: - 126.399,86 zł
Brutto: - 154.314,20 zł
Razem:
Netto - 209.509,70 zł
Brutto - 256.509,70 zł
2024-01-24 14:43 Agata Zając Wyjaśnienia treści SWZ II

Wyjasnienia treści S [...].pdf

2024-01-22 14:39 Agata Zając Ogłoszenie o Wyjaśnieniu Treści SWZ

Wyjasnienia do treśc [...].pdf

2024-01-17 11:52 Agata Zając Zamawiający zamieszcza poprawiony formularz ofertowy z powodu omyłki ( przesuniętej kolumny formularza ofertowego dot. zadania 3).

3. Załacznik nr 1 Fo [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 668