Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.3.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przyszkolnego przy SP nr 60 przy ul. Bohaterów Kragujewca 10 na os. Wyżyny w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2024 11:15:00
Składania : 02-02-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.3.2024 z dnia  24.01.2024r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm.)



1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego na 2024, pn.: „Miniboisko do piłki nożnej na os. Wyżyny (Program BBO)”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na realizację zadania pn.: „Miniboisko do piłki nożnej na os. Wyżyny (działka nr ew.: 26/2 obręb 0480) - (Program BBO - Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego)” – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).


2.1 Zamówienie jak wyżej  obejmuje wykonanie:


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przyszkolnego przy SP nr 60 przy ul. Bohaterów Kragujewca 10 obejmującej zaprojektowanie nowych elementów i urządzeń do ćwiczeń i zabaw plenerowych, w tym m.in. urządzenia do street workoutu, bilarda nożnego, stołu do gry w tenisa i piłkarzyki wraz z elementami małej architektury oraz zielenią w celu uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót.


2.2. Przedmiot zamówienia powinien być:

1) zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami wynikającymi z:

* ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 j.t. z póżn. zm.),

* rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r.

   w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z późn. zm.),

* rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii 1 z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 t.j.),

* rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii 1 z dnia 20 grudnia 2021r.w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021.2458 j.t.),

* ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2022.916 j.t. z  późn. zm.),


2) zaakceptowany przez Zamawiającego (WIM), Wnioskodawcę (z programu Bydgoski Budżet Obywatelski), Użytkownika (Dyrektor SP nr 60) i Radę Osiedla Wyżyny na etapie opracowywania  projektów budowlanych, tj. w zakresie zaproponowanych rozwiązań projektowych.


3) zaopatrzony w oświadczenie o:

* sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji;

* kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć,

* braku przywołania materiałów z nazw własnych producentów, a w przypadku konieczności

ich zastosowania wskazanie istotnych parametrów równoważnych wraz z zakresem ich tolerancji.


3.  Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:


1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,

3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej dokumentacji projektowej o wartości realizacji inwestycji min.7 000 zł brutto - referencje);


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) opis przedmiotu zamówienia – uszczegółowienie (zał. 1),

2) formularz oferty (zał. 2),

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. 3)

4) wykaz wykonanych usług (zał. 4),

5) kopia mapy zasadniczej z zaznaczonym terenem (zał. 5),

6) wzór umowy (zał. 6),

7) oświadczenie wykonawcy (zał.7)


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności


6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca

nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy,

nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób

ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  10 tygodni od daty zawarcia umowy.

 

8.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:   

1) Lilianna Jasiek - Główny Specjalista WIM (koordynator)   – tel. 52 58 59 271

2) Natalia Stanisławska - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM (br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. 52 58 59 533

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres email: lilianna.jasiek@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 02.02.2024r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

2) Formularz oferty (zał. nr 2)

3) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

4) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-4) załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 24.01.2024 r.                           

                ZASTĘPCA DYREKTORA        

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

Sebastian Fifielski            


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Z1_BBO_24_OPZ Miniboisko zagosp.pdf pdf 697.36 2024-01-25 11:15:00 Postępowanie
Z2_BBO_24_Oferta_Formularz DP.pdf pdf 554.84 2024-01-25 11:15:00 Postępowanie
Z3_BBO_24_RODO INF.pdf pdf 196.18 2024-01-25 11:15:00 Postępowanie
Z4_BBO_24_Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 332.02 2024-01-25 11:15:00 Postępowanie
Z5_BBO_24_Mapa Miniboisko zagosp.pdf pdf 370.09 2024-01-25 11:15:00 Postępowanie
Z6_BBO_24_Umowa_Miniboisko zagosp.pdf pdf 238.9 2024-01-25 11:15:00 Postępowanie
Z7_BBO_24 oświadczenie.pdf pdf 463.62 2024-01-25 11:15:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 30.56 2024-02-08 08:26:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-08 08:26 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przyszkolnego przy SP nr 60 przy ul. Bohaterów Kragujewca 10 na os. Wyżyny w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 494