Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-03-2024 08:34:00 |
Składania : | 13-03-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 13-03-2024 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020
PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000
złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.14.2024.EG
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy
nawierzchni ciągu komunikacyjnego pieszego przy ul. 1 Maja w Elblągu, działka
nr 186/6 obr. 15.
2.
Zakres zamówienia obejmuje:
1)
Etap I: Opracowanie dwóch koncepcji
zagospodarowania terenu wraz z opracowaniem szacunkowego zestawienia kosztów
budowy.
2)
Etap II: Opracowanie dokumentacji projektowo –
kosztorysowej, w tym:
a)
pozyskanie mapy do celów projektowych w formie
papierowej (poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na płycie CD w
formie mapy numerycznej, jeżeli jest wymagane,
b) wykonanie
badań geotechnicznych podłoża, wykonanie analizy sposobu posadowienia
istniejącego obiektu oraz wykonanie koniecznych specjalistycznych badań,
pomiarów, obliczeń w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji
projektowej, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wiedzą techniczną. Jeżeli
Wykonawca po wykonaniu analizy sposobu posadowienia istniejącego obiektu oraz
po wykonaniu koniecznych specjalistycznych badań, pomiarów, obliczeń stwierdzi,
że pozostawienie
i wykorzystanie istniejących elementów konstrukcyjnych obiektu pozwoli spełnić
wymagania dla projektowanego obiektu, warunki trwałości oraz inne wymaganie
określone obowiązującymi przepisami technicznymi i równocześnie będzie to
uzasadnione ekonomicznie, to Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie obiektu z
wykorzystaniem istniejących elementów konstrukcyjnych. Jeżeli nie będzie
spełnionych przesłanek technicznych lub nie będzie to uzasadnione ekonomicznie,
Wykonawca będzie musiał zaprojektować rozbiórkę istniejącego obiektu i budowę
nowego obiektu zgodnie
z obowiązującymi wymaganiami technicznymi i przepisami.
c)
opracowanie projektu zagospodarowania terenu i
projektu architektoniczno – budowlanego,
d) opracowanie
projektu technicznego i wykonawczego we wszystkich koniecznych branżach,
e) opracowanie
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
f)
wykonanie przedmiarów robót we wszystkich
branżach w układzie specyfikacyjnym,
g) wykonanie
kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie
formy
i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
h) wykonanie
zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),
i)
uzyskanie zgody właścicieli
urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu
oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych
obowiązującymi przepisami prawa: pozwoleń, odstąpień, porozumień, warunków
technicznych, warunków realizacyjnych, w przypadku wystąpienia takiej
konieczności,
j)
przygotowanie i złożenie do właściwego organu
w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku wraz ze wszystkimi wymaganymi
załącznikami o wydanie:
- decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą
Prawo budowlane,
- w przypadku gdy w oparciu o obowiązujące
przepisy zakres robót nie będzie wymagał uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży
do właściwego organu wniosek zgłoszenia robót i uzyska zaświadczenie
organu o braku sprzeciwu na to zgłoszenie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
3) pełnienie nadzoru autorskiego podczas
wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej obejmującego 3 pobyty.
3.
Zamawiający informuje,
że Elbląska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Sielanka” w okresie letnim planuje
wykonane robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji
przeciwwilgociowej oraz termicznej ścian piwnic budynku przy ul. 1 Maja 30-46.
W związku z tym, Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej w swoich
rozwiązaniach projektowych będzie musiał uwzględnić ww. roboty budowlane
(projektowane i wykonywane przez ESM „SIELANKA”).
4.
Opracowania stanowiące zakres wskazany w pkt 2
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
w następujących ilościach:
1)
projekt zagospodarowania terenu -
4 egz.
2) projekt
architektoniczno - budowlany - 4 egz.
3) projekt
techniczny - 3 egz.
4) projekt
wykonawczy - 3 egz.
5) przedmiar
robót -
2 egz.
6) specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót -
2 egz.
7) kosztorys
inwestorski -
2 egz.
8) ZZK -
2 egz.
Projekty
branżowe należy wykonać w odrębnych opracowaniach.
Projekty
techniczne i projekty wykonawcze mogą stanowić jedno opracowanie.
5.
Szczegółowe wymagania
Zamawiającego określone są w Projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III.
TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA
Ustala się
następujące terminy wykonania zamówienia:
Data rozpoczęcie – data udzielenia zamówienia
Data zakończenia –
Etap I: 2 tygodnie od daty udzielenia zamówienia.
Etap II: 2 miesiące od daty udzielenia
zamówienia.
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1. Wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług realizowanych na podstawie odrębnych umów, polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy/ przebudowy lub remontu drogi lub budowy/ przebudowy lub remontu placu o nawierzchni z kostki betonowej.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia
WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zapytania ofertowego Do wykazanych usług
należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
2. Dysponowanie osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.: projektantem branży drogowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub równoważnej oraz minimum 3 lata doświadczenia jako projektant w tej branży.
Doświadczenie należy liczyć od daty
uzyskania uprawnień projektowych.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do Zapytania ofertowego.
Zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie
uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Wydanie
decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w
państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po
przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ
samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej. W odniesieniu do przedmiotowego warunku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy
spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia
ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
Cena netto oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ
OFERTY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i
kwotę VAT.
4.
Wykonawca
określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
przedmiot zamówienia.
5.
Wartość
umowy obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem kompletnej
dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami,
pozwoleniami (w tym pozwoleniem na budowę), opiniami i uzgodnieniami oraz
warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
6.
Wartość
umowy uwzględnia wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być
podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie
zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia,
Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków
przedstawionych w zapytaniu
ofertowym w celu
uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać
wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi niezależnie od tego,
czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie.
7.
Wartość
umowy pokrywa wszelkie koszty wykonania usługi, jak również m.in. koszty:
- wypełnienia obowiązków wynikających z umowy i
wszystkich innych zobowiązań i wymagań związanych z wykonaniem usługi,
- analiz laboratoryjnych, jeśli będą potrzebne,
oraz wszelkie koszty z tym związane,
- koszty wykonania wszelkich wymaganych przepisami
badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym pomiarów geodezyjnych,
- koszty związane z postępowaniami
administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie konieczne w toku realizacji
przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy, zysk, podatki.
Koszty
powyższe nie stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Cena oferty nie podlega waloryzacji.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny
ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena
(brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 13 marca 2024 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,
b) wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ USŁUG,
c)
wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji
zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega sobie
prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania
ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo
unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania
bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących
treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3.
ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG,
4.
ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB.
2024-03-15 08:35 | Emilia Gajdzis |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu. Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych: DZP.271.14.2024.EG Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania „Przebudowa części pasażu przy ul. 1 Maja w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2024 zostało unieważnione. |
2024-03-15 08:33 | Emilia Gajdzis | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty