Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D25M/252/N/5-13rj/24 Zakup kardiomonitorów z centralą, płuczko-dezynfektora, wózka siedzącego i leżącego, myjni do butów na Oddział Chirurgii Ogólnej z projektu „Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo II etap – Szpitale Pomorskie Sp. z o. o.”

Dział Zamówień Publicznych
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2024 13:37:00
Składania : 22-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08dc4331-f29d-616b-53d8-1f00014e7ec7.pdf pdf 132.11 2024-03-13 13:37:00 Kryterium
SWZ_252_N_5-13rj-24.doc doc 374.5 2024-03-13 13:37:00 Kryterium
zał. 5 SWZ Projekt umowy_252_N_5-13rj-24.doc doc 418.5 2024-03-13 13:37:00 Kryterium
Zał. nr 2 SWZ_Zestawienie parametrów technicznych wymaganych _252_N_5-13rj-24.doc doc 587.5 2024-03-13 13:37:00 Kryterium
08dc4734-42b3-bc2a-53d8-1f00014e8628 (1).pdf pdf 24.4 2024-03-18 11:33:23 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia do SWZ z dnia 18.03.2024.docx docx 39.95 2024-03-18 11:33:23 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia do SWZ z dnia 18.03.2024.pdf pdf 1287.95 2024-03-18 11:33:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 22-03-2024.docx docx 65.31 2024-03-22 10:40:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 22-03-2024.pdf pdf 289.94 2024-03-22 10:40:47 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_5-13rj-24.docx docx 79.17 2024-04-12 12:32:29 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_5-13rj-24.pdf pdf 665.31 2024-04-12 12:32:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-12 12:32 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający przesyła Ogłoszenie o wyniku z dnia 12.04.2024 r. Z poważaniem, Elżbieta Hryniewicz Sekretarz Komisji Przetargowej

Ogłoszenie o wyniku [...].docx

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-22 10:40 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający publikuje Informację z otwarcia ofert z dnia 22-03-2024 r. Z poważaniem, Elżbieta Hryniewicz

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający postanawia przeznaczyć na realizację postępowania kwotę łączną: 280 600,00 zł brutto. Zadanie nr 1: 168 600,00 zł brutto. Zadanie nr 2: 30 000,00 zł brutto. Zadanie nr 3: 44 000,00 zł brutto. Zadanie nr 4: 38 000,00 zł brutto.
2024-03-18 11:33 Dział Zamówień Publicznych Niniejszym Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 18.03.2024 r. Z poważaniem, Elżbieta Hryniewicz Sekretarz Komisji Przetargowej

08dc4734-42b3-bc2a-5 [...].pdf

Wyjaśnienia do SWZ z [...].docx

Wyjaśnienia do SWZ z [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

08dc4331-f29d-616b-5 [...].pdf

SWZ_252_N_5-13rj-24. [...].doc

zał. 5 SWZ Projekt u [...].doc

Zał. nr 2 SWZ_Zestaw [...].doc

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328