Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-04-2024 13:40:00 |
Składania : | 30-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-04-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamówienie prowadzenie punktu wypożyczalni sprzętów wodnych: pilnowanie przestrzegania regulaminu wypożyczalni przez użytkowników, pobieranie opłat, sporządzanie raportu dobowego z kas fiskalnych w każdym dniu sprzedaży i raportu miesięcznego w ostatnim dniu miesiąca, wpłata utargu miesięcznego Zamawiającemu raz w miesiącu oraz przekazywanie raportów dobowych raz w tygodniu). Aktualny regulamin wypożyczalni sprzętu wodnego stanowi załącznik nr 4;
Wykonawcy zostanie wydany na podstawie protokołu przekazania następujący sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia:
klucze do wypożyczalni sprzętu wodnego,
sprzęt wodny (4 kajaki, 3 rowery wodne, 24 kamizelki),
kasa fiskalna,
Zamawiający zastrzega prawo do nieistotnych zmian regulaminów.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia i udostępniania równolegle płatnie własnego sprzętu wodnego (maksymalnie: 15 kajaków i 3 rowerki wodne) przez Wykonawcę.
Wypożyczenie sprzętu wstawionego prywatnie przez Wykonawcę musi odbywać się na zasadach identycznych jak wynajem sprzętu Zamawiającego, pobieranie opłat dokumentowanie, zafiskalizowanie pobieranych opłat musi odbywać się za pomocą kasy fiskalnej Wykonawcy.
Zamawiający narzuca utrzymanie opłaty za wynajem w co najmniej 10% większych stawkach jak cennik za wynajem sprzętu Zamawiającego. Za wynajem wstawionego sprzętu wodnego Wykonawca zgodnie z cennikiem wynajmu swojego sprzętu, za każdy najem usiści 50% pobranej kwoty na rzecz Zamawiającego. Należna wartość pobranej opłaty przysługująca SISK sp. z o.o. zostanie wpłacona wraz z utargiem na konto Zamawiającego.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-06 11:52 | Krzysztof Maj | Infoamacja Zamawiającego |
2024-04-30 15:12 | Krzysztof Maj | Informacja z otwarcia ofert |
2024-04-30 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza Przeniczny kwotę 49.333,59 zł brutto na realizacje zamówienia. |
Komunikaty