Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ,,Zakup 70 sztuk nowych etui na kartę płatniczą chroniącego dane przed zdalną kradzieżą w związku z projektem „Bezpieczni w bankowości elektronicznej – doskonalenie wiedzy i działań Policji Mazowsza”

Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2017 15:51:06
Składania : 04-09-2017 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) na zamówienie pn.: ,,Zakup 70 sztuk nowych ekranowanych etui na karty płatnicze chroniące dane przed zdalną kradzieżą
w dostawie jednorazowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu - w związku
z projektem „Bezpieczni w bankowości elektronicznej – doskonalenie wiedzy i działań Policji Mazowsza” zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo ilościowy - Załącznik Nr 1”– Rej 82/L/17.

I.OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – dostawa jednorazowa w terminie do dnia 14.09.2017 r.

2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.

4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.

5) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

• podpisanego i wypełnionego Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo
ilościowy – Załącznik nr 1
• podpisanego Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia w – Załącznik nr 2

W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji proszę się kontaktować z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 61 679 19 00.

Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ
ROZPATRYWANE.

6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

7) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!.


II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych: Paweł Gołębiowski tel: 48 345 34 17;
• w sprawach formalnych – Paweł Łyżwiński tel: 48 345 34 05,
• w sprawach formalnych – Sławomir Majkusiak tel: 48 345 34 52,





III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA
W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane
są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób,
niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu,
gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.

2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną
w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.

4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.

6) Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2, podpisanym przez wyznaczonych przedstawicieli Wydziału Łączności
i Informatyki oraz Wydziału dw. z Cyberprzestępczością KWP zs. w Radomiu.

7) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Skan OPZ Protokół odbioru.pdf pdf 61.6 2017-08-31 16:31:58 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2017-09-08 13:23 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 2 oferty:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
Koruma Łukasz Janczarek, ul. Turuńska 6, 62-800 Kalisz Wartość oferty: 384,30 zł brutto.
Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ spełnia wymagania określone w OPZ
przez Zamawiającego.
2017-09-08 13:22 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 2 oferty:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
Koruma Łukasz Janczarek, ul. Turuńska 6, 62-800 Kalisz Wartość oferty: 384,30 zł brutto.
Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ spełnia wymagania określone w OPZ
przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ekranowane etui chroniące przed nieautoryzowanym odczytem kart płatniczych Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/ cennik asortymentowo - ilościowy Załącznik nr 1, Protokół odbioru przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2

Skan OPZ Protokół od [...].pdf

70 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - Maksymalny termin dostawy do 14.09.2017 r., proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo ilościowy) - Załacznik nr 1, Protokół odbioru przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 - proszę potwierdzić dołączenie (0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 146