Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.2.14.2024 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w mieście Kościanie

Termin:
Zamieszczenia : 28-05-2024 11:29:00
Składania : 04-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 04-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Kościan, 28.05.2024 r.

BZP.271.2.14.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w mieście Kościanie.

Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana

Al. Kościuszki 22 64-000 Kościan


1.Termin realizacji zamówienia: 31.07.2024 r.

2.Przedmiot zamówienia stanowi:

1)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1),

2)przedmiar robót (załącznik nr 2),

3)wykaz dróg (załącznik nr 3).

3.Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 4).

4.Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.

5.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

6.Sposób obliczenia:

Cenę należy skalkulować w formie ryczałtu na podstawie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1), przedmiaru robót (załącznik nr 2) i wykazu dróg (załącznik nr 3). Cena realizacji zamówienia zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z wykonaniem zamówienia.

7.Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5).

8.Niespełnienie wymagania zawartego w ust. 7 przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.

9.Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

1)akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

2)uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,

3)gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

4)uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,

5)wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

10.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

11.Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.

12.Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;

2)inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22


Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenia zamówienia w formie zapytania ofertowego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w mieście Kościanie.


3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

5)obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;

6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

Posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego


Załączniki:

1)Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,

2)Przedmiar robót,

3)Wykaz dróg,

4)Projekt umowy wraz załącznikami,

5)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.


UWAGA:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. 2024 poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.1_Szczegółowa_specyfikacja_techniczna.pdf pdf 542.11 2024-05-28 11:29:00 Postępowanie
zał.2_Przedmiar_robót.pdf pdf 326.89 2024-05-28 11:29:00 Postępowanie
zał.3_Wykaz_dróg.pdf pdf 548.3 2024-05-28 11:29:00 Postępowanie
zał.4_Projekt_umowy.pdf pdf 170.39 2024-05-28 11:29:00 Postępowanie
zał.5_Oświadczenie_Ukraina.pdf pdf 128.88 2024-05-28 11:29:00 Postępowanie
Zapytanie_ofertowe.pdf pdf 196.23 2024-05-28 11:29:00 Postępowanie
Zestawienie ofert.png png 132.34 2024-06-04 10:31:17 Publiczna wiadomość
Raport z postępowania.pdf pdf 144.08 2024-06-06 11:21:45 Publiczna wiadomość
Raport z postępowania.pdf pdf 144.08 2024-06-06 11:47:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-06 11:50 Aneta Rabiega Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku środków - Zamawiający nie dysponuje wystarczającymi środkami finansowymi na sfinansowanie danego zamówienia.

Raport z postępowani [...].pdf

2024-06-06 11:21 Aneta Rabiega Raport z postępowania

Raport z postępowani [...].pdf

2024-06-04 10:31 Aneta Rabiega Zestawienie ofert

Zestawienie ofert.pn [...].png

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w mieście Kościanie Zamawiający wymaga podania ceny (cena brutto) za wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w mieście Kościanie oraz załączenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2780 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 209