Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2024 10:18:00 |
Składania : | 02-07-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 02-07-2024 08:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Przedszkole nr 6 w Mikołowie
ul. Gliwicka 367
43-190 Mikołów
NIP: 635-177-05-31
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-02 11:55 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2024-07-02 08:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
533
284,35
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 80 777,55 zł brutto, Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 41 440,00 zł brutto, Część 3: NABIAŁ: 44 804,00 zł brutto, Część 4: WARZYWA I OWOCE: 113 627,60 zł brutto, Część 5: MROŻONKI: 27 134,70 zł brutto, Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 102 342,40 zł brutto, Część 7: JAJA: 15 400,00 zł brutto, Część 8: PIECZYWO: 40 310,00 zł brutto, Część 9: RYBY: 65 348,10 zł brutto, Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 2 100,00 zł brutto. |
Komunikaty