Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PO 2/24 zapewnienie automatycznego telefonicznego systemu informacyjnego typu „call center” obejmującego interaktywną odpowiedź głosową (IVR)

Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2024 15:07:00
Składania : 19-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-07-2024 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PO 2-24 zapytanie ofertowe Call Center.pdf pdf 625.42 2024-06-28 15:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Parametry.doc doc 80.5 2024-06-28 15:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - form. oferty.doc doc 50.5 2024-06-28 15:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór oświadczenia z ust. o przec. agr. Ukr.doc doc 46.5 2024-06-28 15:07:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zapewnienie automatycznego telefonicznego systemu informacyjnego typu „call center” obejmującego interaktywną odpowiedź głosową (IVR) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ocena parametrów i funkcjonalności 30% Ocena wg danych wykonawcy podanych w załączniku nr 1 - Parametry (0)
5 Liczba wykonanych usług o podobnym charakterze w podmiotach leczniczych w okresie ostatnich 5 lat 20% Liczba wykonanych usług o podobnym charakterze w podmiotach leczniczych w okresie ostatnich 5 lat (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 62