O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.111.2017 z dnia 21.09.2017 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych (w zakresie I etapu) polegających na budowie placu zabaw przy ul. Trybowskiego w Bydgoszczy, na dz. o nr ew. 25/5, 26/12 obr. 389.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych i towarzyszących (ziemnych – niwelacja terenu ze zdjęciem warstwy ziemi wraz z wywozem i utylizacją),
2) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw według załączonego zestawienia i opisu w dokumentacji projektowej, tablicy informacyjnej (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem, łącznie z informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoski Budżet Obywatelski),
3) nawierzchni bezpiecznej z piasku, w obrzeżach pod urządzenia zabawowe i boisko do piłki plażowej,
4) nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. min. 6 cm w obrzeżach,
5) odtworzenia nawierzchni trawiastej i ogólnego uporządkowania otoczenia po zakończeniu robót wraz z pielęgnacją trawy (podlewanie niezależnie od pogody) do tzw. pierwszego koszenia, które zostanie wykonane po komisyjnym odbiorze nawierzchni trawiastej przez przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika, po zgłoszeniu zakończenia prac przez wykonawcę,
6) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1.,
2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 tj. z poźn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3. Wymagania przedmiotowe dotyczące:
2.3.1. urządzeń placu zabaw:
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji
(zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,
Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń o 10% w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi (Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Bydgoszczy).
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) dokumentacja projektowa,
3) Podział ceny na składniki,
4) obecny widok terenu przeznaczonego do zagospodarowania.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2017r.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Arkadiusz Lewandowski, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 653,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 02.10.2017r. godz. 9.00 .
6.1. Do oferty należy załączyć:
1) kartę techniczną każdego oferowanego urządzenia (całego zestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 wydane przez akredytowane jednostki,
3) stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
4) szczegółowe instrukcje użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania,
5) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”,
6) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji,
7) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
8) potwierdzenie posiadania przez Wykonawcą doświadczenia (referencje od Inwestorów o wykonanych „Placach zabaw”)
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Bydgoszcz, 21.09.2017r.
Komunikaty