Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.251.07.2024 Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim dla zadań: Zadanie nr 1 - „Wykonanie remontu dwóch toalet z ewentualną ich przebudową położonych na I piętrze budynku administracyjnego położonego przy ul. Matejki 22. Zadanie nr 2 – „Wykonanie wybranych napraw zgodnie z zaleceniami protokołu z okresowej rocznej kontroli stanu technicznego elementów obiektu budowlanego oraz innych wskazanych przez Zamawiającego”

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Oddział: Administracja
Termin:
Zamieszczenia : 31-07-2024 10:27:00
Składania : 22-08-2024 12:00:00
Otwarcia : 22-08-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 321 37 81 wew. 28 lub 31.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe ADM.251.07.2024.pdf pdf 212.79 2024-07-31 10:27:00 Postępowanie
2a. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego OPZ - ADM.251.07.2024.pdf pdf 303.91 2024-07-31 10:27:00 Postępowanie
2b. Załącznik nr 1 do OPZ rzut piętra.pdf pdf 775.01 2024-07-31 10:27:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego projekt umowy nr ADM.251.07.2024.pdf pdf 209.85 2024-07-31 10:27:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 3 - Klauzule informacyjne dla Oferenta i Wykonawcy.pdf pdf 124.12 2024-07-31 10:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena - zadanie nr 1 Całkowita wartość oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 1 szt. Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz”
ul. Matejki 22
72-600, Świnoujście
(0)
2 Cena - zadanie nr 2 Całkowita wartość oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 1 szt. Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz”
ul. Matejki 22
72-600, Świnoujście
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2953 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty otrzymania faktury (faktura wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego odbioru dokumentacji przez obie strony i wydaniu dokumentacji). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin przedstawienia Zamawiającemu wizualizacji aranżacji toalet do dnia 05.10.2024, termin zakończenia przedmiotu umowy do 31.10.2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie - projekt Umowy - OŚWIADCZAM/Y, że zapoznałem/liśmy się z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego i zobowiązuję/my się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnej z niniejszą ofertą, na warunkach określonych w Zaproszeniu, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę wpisać "AKCEPTUJĘ". (0)
5 Oświadczenie - wykluczenie - OŚWIADCZAM/Y, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia zawartych w pkt. 6 zapytania ofertowego oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę wpisać "NIE PODLEGAM WYKLUCZENIU". (0)
6 Oświadczenie - warunki udziału w postępowaniu - OŚWIADCZAM/Y, że spełniam/y warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt. 7 zapytania ofertowego - Warunki udziału w postępowaniu. Proszę wpisać "SPEŁNIAM". (0)
7 Klauzule RODO - OŚWIADCZAM/Y, że zapoznałem się z informacją w zakresie RODO. Proszę wpisać "ZAPOZNAŁEM SIĘ". (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 16