Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/17/2024 „Agregat pompowy na przyczepie transportowej”

Termin:
Zamieszczenia : 22-08-2024 16:42:00
Składania : 29-08-2024 09:00:00
Otwarcia : 29-08-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa mobilnego agregatu pompowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 2. Kod CPV: 42122220-8 – Pompy ściekowe 3. Termin realizacji: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy. 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwie dostawy, z której każda polegała na dostarczeniu co najmniej 1 szt. agregatu pompowego o wydajności min. 200 dm3/s. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu, warunek powyższy winien w całości spełnić co najmniej jeden z wykonawców. 6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną. 7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych 2) wypełniony i podpisany wykaz dostaw– Załącznik nr4 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu (z zastrzeżeniem jednokrotnego wezwania do jego uzupełnienia, zgodnie z informacją poniżej) lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507.). 9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 11. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 4) Wykaz dostaw- Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 780.61 2024-08-22 16:42:00 Postępowanie
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 262.27 2024-08-22 16:42:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 200.41 2024-08-22 16:42:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 57.5 2024-08-22 16:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz dostaw.docx docx 20.03 2024-08-22 16:42:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Agregat pompowy na przyczepie transportowej” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych 2) wypełniony i podpisany wykaz dostaw– Załącznik nr4 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu (z zastrzeżeniem jednokrotnego wezwania do jego uzupełnienia, zgodnie z informacją poniżej) lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata za dostarczony przedmiot umowy dokonana będzie na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - do 12 tygodni umowy, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 75