Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-09-2024 11:29:00 |
Składania : | 27-09-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-09-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-10-16 12:29 | Zbigniew Chudko |
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
ZAKRESIE
CZ.
III
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA ORAZ WDROŻENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH NA POTRZEBY SŁUPSKIEGO CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SŁUPSKU |
2024-10-15 14:14 | Zbigniew Chudko |
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
ZAKRESIE
CZ.
IV
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SŁUPSKU ORAZ ODRZUCENIA OFERTY |
2024-10-15 11:05 | Zbigniew Chudko |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
W
ZAKRESIE
CZĘŚCI
V DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W SŁUPSKU |
2024-10-09 10:13 | Zbigniew Chudko |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
W
ZAKRESIE
CZĘŚCI
I PRZEGLĄD I AKTUALIZACJA SZBI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "LEŚNA OAZA" W SŁUPSKU |
2024-10-01 11:51 | Zbigniew Chudko |
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
W
ZAKRESIE
CZĘŚCI
II
|
2024-09-27 11:57 | Angelika Krawiec | Informacja z otwarcia ofert. |
2024-09-27 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.4
ustawy
Pzp,
Zamawiający
informuje,
że
na
realizację
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
545.862,00
zł
brutto,
w
tym: Część Nr 1 – Przegląd i aktualizacja SZBI w Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku - 8.000,00 zł brutto Część Nr 2 – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie urządzenia sieciowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku – 21.000,00 zł brutto Część Nr 3 – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie usług informatycznych na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych w Słupsku – 100.000,00 zł brutto Część Nr 4 – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku – 104.000,00 zł brutto Część Nr 5 – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku – 312.862,00 zł brutto |
2024-09-24 10:19 | Roksana Mikułko-Nadolska |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
o
zamówieniu Zmiana i wyjaśnienie treści SWZ - 24.09.2024 r. |
2024-09-20 14:00 | Marcin Weitmann | WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SWZ ORAZ NOWO OBOWIĄZUJĄCE ZAŁĄCZNIKI NR 2-1; 2-2; 2-3; 2-4; 2-5; 3; 4; 5; 6; 6A DO SWZ. |
Komunikaty