Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) budowy wieży widokowej wraz z elementami małej architektury oraz drogą dojazdową.

Magdalena Minga
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2017 11:24:26
Składania : 02-11-2017 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Gospodarki Komunalnej (WGK), ul. Jezuicka 4a, 85-102 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) budowy wieży widokowej wraz z elementami małej architektury oraz drogą dojazdową (dz. nr 13,14 obr. 402), (obejmującą m.in. budowę wieży widokowej, budowę ciągów pieszych, montaż tablic dydaktycznych, ławek, śmietników, drogowskazów oraz oświetlenia; polany biwakowej, boiska do gry w siatkówkę, ślizgu saneczkowego, ścieżki spacerowej do Nordic Walking)

2.1. Dokumentacja projektowa (dalej w treści umowy dokumentacja) powinna obejmować wykonanie:
1) koncepcji programowo-przestrzennej wraz z wizualizacją oraz szacunkiem kosztów (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF, do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
 koncepcja powinna uwzględniać:
a) założenia zgodne z opisem inwestycji Wnioskodawcy ( załącznik nr 1);
b) być uzgodniona z Wnioskodawcą oraz Radą Osiedla;
c) docelowe projektowanie inwestycji następuje z chwilą uzyskania ostatecznej akceptacji koncepcji przez Zamawiającego oraz Wnioskodawcę inwestycji wraz z Radą Osiedla,
2) przygotowanie wniosku do Wydziału Administracji Budowlanej o ustalenie warunków zabudowy dla ww. inwestycji,
3) badań geotechnicznych podłoża gruntowego wraz z odpowiednią do wyników badań dokumentacją hydrogeologiczną i geologiczno-inżynierską – min. 3 otwory - (w wersji papierowej: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 5 egz.),
4) karty informacyjnej przedsięwzięcia stanowiącej załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 i art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko – wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CDR: 1 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji),
5) szczegółowej inwentaryzacji zieleni, na jej podstawie opracowanie projektu gospodarki zielenią istniejącą ze wskazaniem przesadzenia na inne tereny lub ponowne posadzenie na terenie opracowania po zakończeniu prac budowlanych oraz ewentualnych wycinek wchodzących w kolizje z inwestycją i projekt nasadzeń zastępczych (w przypadku konieczności usuwania zieleni należy przygotować materiały niezbędne do złożenia wniosku o wydanie zezwolenia) - wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz.,
6) inwentaryzacji ornitologiczno-chiropterologicznej wraz z zaleceniami, (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
7) wielobranżowego projektu budowlanego wraz z kompletem opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, (wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF, do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
8) wielobranżowego projektu wykonawczego, w tym uzgodnionego w zakresie zieleni, małej architektury i rozwiązań z zakresu ochrony przyrody z Wydziałem Gospodarki Komunalnej UMB (WGK), oświetlenia z ZDMiKP i zgodności projektu z wydanymi warunkami ze Spółką ENEA Operator w Bydgoszczy (ENEA), (wersja papierowa – 5 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
9) przedmiarów robót budowlanych dla poszczególnych branż (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji – z rozszerzeniem ath),
10) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym opisem projektowanych materiałów budowlanych dla poszczególnych branż wraz z podaniem parametrów wiodących celem określenia równoważności zastosowanych wyrobów budowlanych (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz. do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji – z rozszerzeniem ath),
11) kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji – z rozszerzeniem ath),
12) wizualizacji w formie graficznej i elektronicznej (wersja papierowa: 5 egz., wersja elektroniczna płyta CD-R z tym, że z rozszerzeniem jpg o rozdzielczości minimum 1700 x 1000 pikseli: 2kpl.) – min. 5 ujęć terenu na etapie projektu wykonawczego,
13) dodatkowych wytycznych wynikających z uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej oraz prowadzenia prac,
14) wniosków o wydanie warunków technicznych przyłączenia obiektu/obiektów do sieci poszczególnych gestorów (Enea Operator Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy),
15) opracowanie mapy do celów projektowych
16) przygotowanie innych dokumentów oraz podjęcie uzgodnień niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego stosownych decyzji administracyjnych (wersja papierowa: 2 egz.),


2.2. Przedmiot zamówienia powinien być:
1) wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności wynikającymi z:
 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z późn. zm.),
 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462 z późn. zm.),
 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2016.1131 j.t. z późn. zm.),
 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016r. w sprawie dokumentacji hydrologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U.2016.2033),
 rozporządzenia Ministra Infrastruktury 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.),
 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.2016.353 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389),
a także z innymi przepisami i wytycznymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i uzgodnieniami podejmowanymi na każdym etapie prac, w zakresie rozwiązań projektowych, rozważanych już na wstępnym etapie projektu (w formie konsultacji odnośnie proponowanych rozwiązań projektowych w tym dot. materiałów, urządzeń i sprzętu).
2.3. Przedmiot zamówienia powinien zawierać na etapie odbioru oświadczenie o:
 kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć oraz zgodności dostarczonych prac projektowych w wersji papierowej z danymi na nośniku elektronicznym,
 zastosowaniu opisu materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej za pomocą cech technicznych i jakościowych.


3. Informacje dla wykonawców dot. sposobu i formy przygotowania dokumentacji:

1) tworzenie plików PDF:
a) dokumenty tekstowe: składające się z większej liczby stron (np. opisy do projektów, specyfikacje techniczne) powinny być przygotowane (zapisywane) w formie pojedynczych plików PDF, tzn. cały dokument jako jeden plik PDF,
b) niedopuszczalne jest przygotowanie plików PDF (według formuły 1 do 1) czyli utworzenie takiej ilości plików PDF z ilu stron składa się dokument tekstowy (np. strona tytułowa – 1 plik PDF, spis treści – 1 plik PDF),
c) przygotowując pliki PDF należy uwzględnić maksymalny dopuszczalny rozmiar każdego pojedynczego pliku, tj. 50 MB.

2) opisywanie plików PDF i katalogów:
a) wszystkie pliki PDF powinny być opisane zgodnie z wytycznymi wskazanymi w punktach poniżej, tj. w sposób umożliwiający ewentualne ich łączenie w celu zmniejszenia ich ilości,
b) w przypadku załączników w postaci (np. rzutów, map, rysunków) nazwa tworzonego pliku PDF powinna odpowiadać nazwie oraz numerowi opisywanego załącznika,
c) utworzone pliki PDF powinny być zapisane w katalogach odpowiadających poszczególnym branżom, stanowiąc tym samym komplet plików PDF dla danego zagadnienia,
d) nazwa katalogu powinna wskazywać jednoznacznie na zakres tematyczny zawartych w nim plików PDF - jeżeli nie ma takiej potrzeby nie należy tworzyć podkatalogów,
e) tworzone pliki PDF oraz katalogi nie powinny zawierać w swych nazwach polskich liter oraz znaków specjalnych np. ąężźć.,(-
f) nazwy plików, katalogów i podkatalogów – powinny być zapisywane jako nazwy skrócone np. br sanit, br elektr (należy unikać rozbudowanych nazw, które utrudniają skopiowanie dokumentacji z płyty),
g) nazwy katalogów i plików nie powinny zawierać w nazwie lokalizacji (płyta zawiera dokumentację dot. konkretnej inwestycji – nie ma więc potrzeby przywoływania jej nazwy w tworzonych katalogach czy plikach),
h) uzgodnienia, oświadczenia projektantów, zaświadczenia oraz decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego należy zamieszczać w osobnym katalogu (z uwagi na zawarte w nich dane osobowe).

4. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych,
- posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. z zakresu projektowania zagospodarowania terenów otwartej przestrzeni publicznej (parki, w tym wieży widokowej o wys. min 15 m) o pow. min. 0,5 ha.

5. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis inwestycji wnioskodawcy
2) opinia Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego
3) wypisy z rejestru gruntów
4) wyrys z mapy ewidencyjnej,
5) zdjęcia terenu
6) mapa do celów informacyjnych,
7) formularz ofertowy.

6. Informacje dodatkowe:
Po analizie możliwości (pod względem szacowanych kosztów) wykonania elementów zagospodarowania terenu, określonych w Decyzji ustalającej warunki zabudowy dla przedmiotowej inwestycji oraz innych opracowaniach, m.in. dokumentacji geologiczno- inżynierskiej i hydrogeologicznej, uwzględnionych w koncepcji, zostanie podjęta decyzja o opracowaniu docelowej dokumentacji projektowej lub rezygnacji z dalszych prac.

7. Kryterium oceny ofert:
100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego, rozliczonego na podstawie oferty Wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

8. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 4 m-ce od daty zawarcia umowy, w tym:
1) koncepcja programowo-przestrzenna, KIP – 1 m-c od daty zawarcia umowy
2) wielobranżowy projekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej
decyzji administracyjnej: 3 m-ce od daty zawarcia umowy,
3) pozostały zakres przedmiotu zamówienia, w tym wielobranżowy projekt wykonawczy: 4 m-ce od daty zawarcia umowy.

9. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Magdalena Minga, Kierownik WGK – tel. 52 58 59 234.
Magda Winogrodzka, Inspektor WGK – tel. 52 58 59 241,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.

10. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 02.11.2017r. o godz. 10:00



11. Do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się: uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych,
2) potwierdzenie posiadania przez wykonawcę doświadczenia (referencje Inwestorów),

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 11.67 2017-10-17 11:24:26 Postępowanie
zał. 4 wyrys z mapy ewidencyjnej.pdf pdf 433.01 2017-10-18 12:35:05 Postępowanie
zał. 5 zdjęcia terenu.pdf pdf 1539.78 2017-10-18 12:35:05 Postępowanie
zał. 6 mapa do celów informacyjnych.pdf pdf 1134.15 2017-10-18 12:35:05 Postępowanie
zał 1. opis inwestycji wnioskodawcy.pdf pdf 1940.08 2017-10-18 12:35:05 Postępowanie
zał. 2 opinia Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego.pdf pdf 663.91 2017-10-18 12:35:05 Postępowanie
zał. 3 wypis z rejestru gruntów.pdf pdf 303.83 2017-10-18 12:35:05 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) budowy wieży widokowej wraz z elementami małej architektury oraz drogą dojazdową. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 688