- Strona główna
- Postępowanie ID 1042963
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TZP-002/53pU/2024 Wykonanie dokumentacji projektowej „Plac zabaw na podwórku Al. 11 Listopada/Słoneczna ” „BUDŻET OBYWATELSKI”
Wystawiający
-
UżytkownikAlina Bloch-Zapytowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-02 09:14:00
-
Składania2025-01-17 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji dostępnym pod adresem https://zgmgorzow.bip.gov.pl/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm.html
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-03
09:47:35
|
Alina Bloch-Zapytowska |
Szanowni
Państwo,
w
odpowiedzi
na
pytanie
wykonawcy:
„W Opisie przedmiotu zamówienia widnieją dwie sprzeczne informacje: "Wystąpienie do Prezydenta m. Gorzowa Wlkp. z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia za pośrednictwem Zamawiającego." oraz termin: "- zgłoszenie lub uzyskanie pozwolenia z UM WUA do 30.04.2025r." a także warunki płatności: "- II rata w wysokości 50% po spisaniu protokołu końcowego wykonania usługi uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia, przelewem do 21 dni licząc od dnia otrzymania faktury," Skoro uzyskanie uzgodnień jest po stronie Zamawiającego nie można wiązać Wykonawcy terminem uzyskania pozwolenia a także nie powinno mieć to wpływu na warunki płatności. Proszę o korektę OPZ w tym zakresie.” Zamawiający informuje: Zamawiający wypełnia i podpisuje stosowny wniosek – druk do Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. - Wydział Urbanistyki i Architektury, celem zgłoszenia inwestycji lub uzyskania pozwolenia na budowę. Do wniosku załączana jest dokumentacja projektowa opracowana przez wykonawcę. W przypadku stwierdzenia przez Wydział Urbanistyki i Architektury błędów, omyłek w projekcie zamawiający wzywany jest do poprawienia dokumentacji projektowej. W konsekwencji, na tym etapie procedowania, Zamawiający wzywa wykonawcę (autora dokumentacji projektowej) do usunięcia/poprawienia błędów, omyłek w projekcie i pełnej współpracy z zamawiającym do momentu uzyskania braku sprzeciwu w przypadku zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę. W związku z powyższym Zamawiający nie przewiduje korekty OPZ we wskazanym przez wykonawcę zakresie. |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?