Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji proj.-kosztorysowej modernizacji i rozbudowy Zespołu DPS i Ośrodków Wsparcia przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 14-11-2017 11:08:00
Składania : 23-11-2017 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE
nr WIM.271.2.97.2017 z dnia 13.11.2017r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
modernizacji i rozbudowy Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia,
w tym:
A. Budowa Ośrodka Wsparcia dla osób w podeszłym wieku;
B. Modernizacja DPS „Jesień Życia”, w tym remont i modernizacja kuchni;
C. Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana budynków DPS „Jesień Życia” (wraz z instalacjami) przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.

3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych,
- posiadanie uprawnień rzeczoznawcy budowlanego (art. 8 b ust. 1 ustawy z dnia
15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa – Dz.U.2014.1946 j.t. z późn. zm.),
3) posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych (uprawnień) do wykonania orzeczenia mykologiczno-budowlanego,
4) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na wielobranżową dokumentację projektową przebudowy (wraz z infrastrukturą techniczną) budynku użyteczności publicznej o kubaturze min.5.000 m3, w tym branże: architektoniczna, instalacje co, instalacje cwu, instalacje elektryczne, wentylacja.

4. Załączniki do ogłoszenia :
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) wykaz wykonanych usług,
3) wzór umowy,
4) wzór umowy o nadzór autorski,
5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500 (z zaznaczonym zakresem zamówienia),
6) 3 zdjęcia budynku.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w tym:
1) inwentaryzacja architektoniczno-budowlana budynków (z instalacjami),
1 miesiąc od daty zawarcia umowy,
2) ocena stanu technicznego budynku (B) wraz z orzeczeniem mykologiczno – bud.,
3) dokumentacja geologiczno-inżynierska,
4) koncepcja architektoniczna w wariantach wraz z analizą kosztów i akceptacją przyjętych rozwiązań architektoniczno-konstrukcyjnych,
5) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP) dla A i B,
6) inwentaryzacje przyrodnicze: zieleni, ornitologiczna, chiropterologiczna,
2 miesiące od daty zawarcia umowy,
7) wielobranżowy projekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej decyzji administracyjnej z projektem technologii kuchni dla B:
4 miesiące od daty zawarcia umowy,
8) wielobranżowy projekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej decyzji administracyjnej dla A:
5 miesięcy od daty zawarcia umowy,
9) pozostały zakres przedmiotu zamówienia w tym m.in.: wielobranżowy projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, STWiOR, projekt aranżacji wnętrz, projekt drogowy,
6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Bernadetta Bała – tel. 52 58 58 149
2) Inspektor WIM (br. wod.-kan., c.o., went.) Mariusz Dolewski – tel. 52 58 58 377
3) Inspektor WIM (br. elektryczna) Jacek Pilarski – tel. 52 58 58 698
4) Inspektor WIM (koordynator) Lilianna Jasiek – tel. 52 58 59 271

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 21.11.2017r. o godz. 10.00.

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.4,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
10.1 Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.

KIEROWNIK
REFERATU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ
Joanna Żmich-Fórmaniak

Bydgoszcz, 13.11.2017r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
JesieńMińskaPrMap5.pdf pdf 1057.71 2017-11-14 11:08:00 Postępowanie
JesieńMińskaPrNadz4.pdf pdf 1036.05 2017-11-14 11:08:00 Postępowanie
JesieńMińskaPrOpis1.pdf pdf 4157.62 2017-11-14 11:08:00 Postępowanie
JesieńMińskaPrUm3.pdf pdf 2371.01 2017-11-14 11:08:00 Postępowanie
JesieńMińskaPrWyk2.pdf pdf 401.52 2017-11-14 11:08:00 Postępowanie
JesieńMińskaPrZdj6.pdf pdf 1189.64 2017-11-14 11:08:00 Postępowanie
JesieńMińskaPrOdp.pdf pdf 2085 2017-11-21 09:35:10 Publiczna wiadomość
JesieńMińskaPrWynik.pdf pdf 404.58 2017-11-24 12:31:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2017-11-24 12:32 Maciej Grabowski zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

JesieńMińskaPrWynik. [...].pdf

2017-11-21 09:42 Maciej Grabowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia
2017-11-21 09:35 Maciej Grabowski Odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawców.

JesieńMińskaPrOdp.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji proj.-kosztorysowej modernizacji i rozbudowy Zespołu DPS i Ośrodków Wsparcia przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - Po stronie wykonawcy, warunek obowiązkowy, proszę potwierdzić (0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, warunek obowiązkowy zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 256