- Strona główna
- Postępowanie ID 1055696
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1055696 :
MT.2370.1.2025 Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Tychach
Wystawiający
-
UżytkownikDariusz Batek
-
Organizacja
-
OddziałKomenda Miejska PSP w Tychach
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-30 22:28:00
-
Składania2025-02-13 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-13 13:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-10
17:11:57
|
Dariusz Batek |
Ogłoszenie
BZP
o
unieważnieniu
przetargu
Załączniki |
2025-02-10
16:32:43
|
Dariusz Batek |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego – nr sprawy: MT.2370.1.2025 Zamawiający na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Tychach”. Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na błąd po stronie Zamawiającego, polegający na wskazaniu w dokumentacji przetargowej minimalnej jednorazowej dostawy PB 95 w ilości 0,4 m³, podczas gdy nie jest możliwe tankowanie tak małej ilości paliwa w rafinerii. Rozbieżności w terminach składania ofert – w Rozdziale XIV pkt 1. SWZ określono termin składania ofert na 12.02.2025 r. godz. 13:00, natomiast na platformie przetargowej widniał termin 13.02.2025 r. godz. 13:00. Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 ust. 6) informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Tychach. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Błędy te są na tyle istotne, że naruszają zasadę przejrzystości i równego traktowania Wykonawców, dlatego uznano je za wadę postępowania. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i poinformowaniu Wykonawców o zaistniałej sytuacji. Zamawiający planuje ogłoszenie nowego postępowania po skorygowaniu błędów w dokumentacji. O nowym terminie przeprowadzenia postępowania Wykonawcy zostaną poinformowani w odrębnym ogłoszeniu. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
