Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 01:16:20
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1082668
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1082668 : 1/ZP/2025 „Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego”

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Katarzyna Bloch
    • Organizacja
      Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o.
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-24 09:37:00
    • Składania
      2025-04-01 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-04-01 09:30:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

    Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zamówieniu publicznym nr 2025/BZP 00158427 w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 24.03.2025r.

    KLAUZULA  INFORMACYJNA  DOTYCZĄCA  DANYCH  OSOBOWYCH  UCZESTNIKÓW  POSTĘPOWAŃ  O  ZAMÓWIENIA  PUBLICZNE

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, podajemy informacje:

    1. Informacje dotyczące Administratora Danych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o., ul. Strzelecka 16, 89-430 Kamień Krajeński.

    W sprawach zamówień publicznych oraz w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi przetwarzanymi przez ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o. z Administratorem można się kontaktować:

    • listownie na adres siedziby ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o.
    • poprzez e-mail: biuro@zgkimkamien.pl
    • telefonicznie: 52 388 70 65;

    2. Inspektor ochrony danych

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o., a także przysługujących Pani/Panu uprawnień:

    ·         poprzez e-mail: hanna.kielbon@iod-rodo.pl

    ·         telefonicznie: 729 057 572, 662 08 02 08;

    3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych

    Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Danych, wynikającego z przepisów:

    • Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), nazywaną dalej „ustawa Pzp”,
    • Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415),
    • Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2020 r. poz. 2434),
    • Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 164);

    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, do którego Państwo przystępujecie.

    4. Okres przechowywania danych.

    Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane i przechowywane będą zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmować będzie cały czas trwania umowy.

    5. Udostępnianie danych innym odbiorcom.

    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą uprawnione instytucje określone przez przepisy prawa, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.

    Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności na usługi serwisowe oprogramowania oraz systemów informatycznych w zakresie przetwarzania i archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.

    6. Przysługujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.

    W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Pana następujące uprawnienia:

    ·         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych [1],
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa [2],
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

    Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z Administratorem Danych lub z Inspektorem Ochrony Danych w ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o. (dane kontaktowe w punktach 1 i 2).

    Nie przysługuje Pani/Panu:

    • prawo do usunięcia danych osobowych,
    • prawo do przenoszenia danych osobowych,
    • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

    7. Obowiązek podania danych.

    Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp).

    W przypadku postępowań o zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu;

    8. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji , w tym profilowaniu.

    Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.

     


    [1] Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

    [2] Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    0_SWZ.pdf pdf 640.15
    2025-03-24 09:37:00
    Postępowanie
    1_Zał nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 190.7
    2025-03-24 09:37:00
    Postępowanie
    2_Zał nr 2 do SWZ Formularz oferty.docx docx 215.42
    2025-03-24 09:37:00
    Postępowanie
    3_Zał nr 3 do SWZ Oświadczenie Wykonawcy.docx docx 208.87
    2025-03-24 09:37:00
    Postępowanie
    4_Zał nr 4 do SWZ Warunki leasingu.docx docx 182.95
    2025-03-24 09:37:00
    Postępowanie
    5_Zał nr 5 do SWZ Wzór gwarancji wadialnej.docx docx 196.55
    2025-03-24 09:37:00
    Postępowanie
    6_Zał nr 6 do SWZ Dane finansowe.7z 7z 4361.74
    2025-03-24 09:37:00
    Postępowanie
    wyjaśnienie SWZ 1.ZP.2025.pdf pdf 273.89
    2025-03-27 13:52:19
    Publiczna wiadomość
    wyjaśnienie 2 SWZ 1.ZP.2025.pdf pdf 222.52
    2025-03-28 11:18:23
    Publiczna wiadomość
    wyjaśnienie 3 SWZ 1.ZP.2025.pdf pdf 228.89
    2025-03-28 15:11:25
    Publiczna wiadomość
    informacja z otwarcia ofert 1.ZP.2025.pdf pdf 214.89
    2025-04-01 12:04:53
    Publiczna wiadomość
    unieważnienie postępowania 1.ZP.2025.pdf pdf 189.24
    2025-04-02 14:15:46
    Publiczna wiadomość
    unieważnienie postępowania 1.ZP.2025.pdf pdf 189.24
    2025-04-02 14:28:22
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-02 14:29:32
    Katarzyna Bloch Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania 1/ZP/2025

    Załączniki

    • unieważnienie postęp [...].pdf
    2025-04-02 14:15:46
    Katarzyna Bloch Unieważnienie postępowania 1/ZP/2025

    Załączniki

    • unieważnienie postęp [...].pdf
    2025-04-01 12:04:53
    Katarzyna Bloch Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 1/ZP/2025

    Załączniki

    • informacja z otwarci [...].pdf
    2025-04-01 09:00:00
    Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że kwota na sfinansowanie zamówienia wynosi 233 000,00zł brutto .
    2025-03-28 15:11:25
    Katarzyna Bloch 3. Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ w postępowaniu 1/ZP/2025

    Załączniki

    • wyjaśnienie 3 SWZ 1. [...].pdf
    2025-03-28 11:18:23
    Katarzyna Bloch 2. Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ w postępowaniu 1/ZP/2025

    Załączniki

    • wyjaśnienie 2 SWZ 1. [...].pdf
    2025-03-27 13:52:19
    Katarzyna Bloch Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ

    Załączniki

    • wyjaśnienie SWZ 1.ZP [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    306

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć