Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 00:26:17
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1091463
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1091463 : CKIR.1.2025 Wymiana stolarki w budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Michał Pietkiewicz - CKIR
    • Organizacja
      Gmina Lądek-Zdrój
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-08 10:57:00
    • Składania
      2025-04-28 14:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-04-28 14:15:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Robota budowlana

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    CKIR.1.2025 - CKIR - WYMIANA STOLARKI.docx docx 2503.32
    2025-04-08 10:57:22
    Postępowanie
    CKIR.1.2025 - Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 3863.69
    2025-04-08 10:57:23
    Postępowanie
    CKIR.1.2025 - Zał. nr 1a - OPZ.zip zip 7446.66
    2025-04-08 10:57:23
    Postępowanie
    CKIR.1.2025 - Zał. nr 2 - Oświadczenie warunki udziału, podstawy wykluczenia.docx docx 12.65
    2025-04-08 10:57:23
    Postępowanie
    CKIR.1.2025 - Zał. nr 4 - Wykaz I - robót II - osób.docx docx 13.33
    2025-04-08 10:57:23
    Postępowanie
    CKIR.1.2025 - Zał. nr 5 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 717.64
    2025-04-08 10:57:23
    Postępowanie
    CKIR.1.2025 - Zał. nr 6 - Ośw. podmiotu występującego wspólnie.docx docx 138.61
    2025-04-08 10:57:23
    Postępowanie
    OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - CKIR - WYMIANA STOLARKI.pdf pdf 110.36
    2025-04-08 10:57:23
    Postępowanie
    CKIR.1.2025 - Zał. nr 3 - Projekt umowy.docx docx 69.72
    2025-04-08 17:09:45
    Postępowanie
    decyzja konserwatora.pdf pdf 8279.47
    2025-04-18 20:24:00
    Publiczna wiadomość
    Decyzja CKiR Okna.pdf pdf 1019.06
    2025-04-18 20:24:00
    Publiczna wiadomość
    odpowiedzi do przetargu.docx docx 18.62
    2025-04-22 18:59:04
    Publiczna wiadomość
    okna 2 szt.jpg jpg 194.93
    2025-04-22 18:59:04
    Publiczna wiadomość
    okna 3 szt.jpg jpg 266.6
    2025-04-22 18:59:04
    Publiczna wiadomość
    drzwi zwenętrzne z przeszkleniem - szt 1.jpg jpg 239.61
    2025-04-22 18:59:04
    Publiczna wiadomość
    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - STOLARKA OKIENNA I DRZWI.pdf pdf 38.53
    2025-04-22 19:00:15
    Publiczna wiadomość
    CKIR.1.2025 - informacja z dnia otwarcia ofert.pdf pdf 283.01
    2025-04-28 14:37:47
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-28 14:37:47
    Michał Pietkiewicz - CKIR Zamawiający przekazuje informację z dnia otwarcia ofert

    Załączniki

    • CKIR.1.2025 - inform [...].pdf
    2025-04-28 14:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 84.938,00 zł
    2025-04-22 19:00:15
    Michał Pietkiewicz - CKIR W ZWIĄZKU Z ODPOWIEDZIAMI NA PYTANIA ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

    Załączniki

    • OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf
    2025-04-22 18:59:04
    Michał Pietkiewicz - CKIR ZAMAWIAJĄCY PRZEKAZUJE PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Załączniki

    • odpowiedzi do przeta [...].docx
    • okna 2 szt.jpg
    • okna 3 szt.jpg
    • drzwi zwenętrzne z p [...].jpg
    2025-04-18 20:24:00
    Michał Pietkiewicz - CKIR ZAMAWIAJĄCY PRZEKAZUJE PYTANIA I ODPOWIEDZI:
    PYTANIE: Prosimy o jednoznaczne wskazanie zakresu prac podlegającego zapytaniu; przesłana dokumentacja projektowa przedstawia projekt wymiany stolarki w całym budynku a zapytanie dotyczy Biblioteki prosimy o ilości stolarki podlegającej wymianie.
    ODPOWIEDŹ: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w bibliotece oraz drzwiowej do biblioteki - elementy do wymiany zostały zaznaczone na rys. 2 - rzucie elewacji zachodniej. Zamawiający dołącza Decyzję Konserwatora Zabytków wraz z programem planowanych działań, w których znajdują się wymiary okien/drzwi oraz informacja o materiale, z którego powinny być wykonane (sosna/świerk) - zob. str. 11-12 załączonego pliku. Przedmiotem postępowania jest wymiana 3 okien sześcioskrzydłowych, 2 okien czteroskrzydłowych oraz drzwi do biblioteki z przeszkleniami.

    PYTANIE: Proszę o przesłanie decyzji nr 143/2024 Pozwolenie na prowadzenie innych działań w zabytku na którą się powołuje projekt oraz uzgodnień konserwatorskich jeżeli takie były poczynione w zakresie stolarki.
    ODPOWIEDŹ: Zamawiający dołącza Decyzję Konserwatora Zabytków oraz Decyzję - pozwolenie na budowę.

    Załączniki

    • decyzja konserwatora [...].pdf
    • Decyzja CKiR Okna.pd [...].pdf
    2025-04-14 08:52:16
    Michał Pietkiewicz - CKIR Zamawiający przekazuje pytanie do SWZ wraz z odpowiedzią:
    PYTANIE:
    Kontaktuję się z Państwem w celu terminu wizji lokalnej. W dokumentach nie dostrzegłem daty wyznaczonej wizji. Czy jesteśmy w stanie umówić się na dogodny przez Państwa termin?
    ODPOWIEDŹ:
    Zgodnie z treścią ogłoszenia przetargu na wymianę stolarki okiennej wizja lokalna nie jest wymagana. Oczywiście serdecznie Państwa zapraszamy. Celem dogadania terminu prosimy kontaktować się z Panem Michałem Pietkiewicz - ckir1@ladek.pl

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    609
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć