- Strona główna
- Postępowanie ID 1092750
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1092750 :
13/2025 Przegląd urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynku dyrekcji ZPEC Sp. z o.o. przy ul. Goethego 3 w Zabrzu oraz urządzeń klimatyzacji w budynku przy ul. Cmentarnej 19 d w Zabrzu
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Metelska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-14 14:18:00
-
Składania2025-04-23 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-23 12:03:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego nie podlegającego przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Postępowanie dotyczy:
Przegląd urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynku dyrekcji przy ul. Goethego 3 w Zabrzu oraz urządzeń klimatyzacji w budynku przy ul. Cmentarnej 19 d w Zabrzu
I Warunki udziału w postępowaniu:
1. Termin wykonania zadania 16.05.2025 r.
1. Realizacja w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
3. Certyfikat FGAZ na co najmniej 1 osobę mającą kwalifikacje wymagane przepisami zgodnie z art. 20 ustawy o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065) wydany, w zakresie sprawdzania pod względem wycieków, instalacja, konserwacja lub serwisowanie stacjonarnych systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających 5 ton ekwiwalentu CO2 lub więcej fluorowych gazów cieplarnianych lub 3 kg substancji kontrolowanych oraz odzysk fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych ze stacjonarnych i ruchomych systemów ochrony przeciwpożarowej i gaśnic (załączyć certyfikat FGAZ);
4. Zapoznanie się Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z udziałem w zapytaniu ofertowym, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł (załącznik nr 1)
5. Oświadczenie (załącznik nr 2) o niepodleganiu wykluczeniu, podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
II. Zakres prac serwisowych klimatyzacji obejmuje:
- czyszczenie i odgrzybianie skraplacza oraz parowników
- czyszczenie filtrów
- pomiary elektryczne
- testowanie pracy urządzenia
- regulacje i korekty
- kontrola szczelności instalacji freonowych (dane do zgłoszenia w systemie CRO)
- wystawienie protokołu
Urządzenia znajdujące się w budynku dyrekcji przy ul. Goethego 3:
- klimatyzacja VRF FUJITSU
• jednostka zewnętrzna – agregat skraplający – 1 szt (na dachu budynku)
• klimatyzator ścienny – 23 szt
- klimatyzator multisplit DAIKIN :
• agregat skraplający – 1 szt
• klimatyzator ścienny – 3 szt
- klimatyzator w serwerowni DAIKIN :
• agregat skraplający – 1 szt
• klimatyzator ścienny – 1 szt
- klimatyzator Split w Biurze Obsługi Klienta FUJITSU SPLIT:
• agregat skraplający – 1 szt
• klimatyzator ścienny – 1 szt
Urządzenia znajdujące się w budynku przy ul. Cmentarnej 19 d:
- klimatyzator SINCLAIR
• jednostka zewnętrzna – 1 szt (zamontowana na ścianie budynku)
• klimatyzator ścienny – 4 szt.
III . Zakres prac serwisowych centrali wentylacyjnej znajdującej się w budynku przy ul. Goethego 3 obejmuje:
- demontaż i montaż centrali wentylacyjnej
- serwis centrali wentylacyjnej i kontrola pracy
- testy pracy instalacji i wystawienie protokołu
Uwagi:
Kryterium w postępowaniu jest łączna cena za przedmiot zamówienia.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zapłata należności Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury wystawionej za należycie wykonany i potwierdzony przez Zamawiającego protokołem przedmiot umowy.
Płatność 30 dni od otrzymania faktury
Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji z wybranymi wykonawcami
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia żadnej oferty, unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Ważność ofert 30 dni.
DODATKOWE INFORMACJE:
O wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni poprzez wiadomość z platformy zakupowej.
Zamawiający zleci realizację zadania Wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wzór umowy na zadanie zostanie przesłany Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę
W przypadku pytań:
- dotyczących postępowania proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", poprzez adres mailowy: zpec@zpec.pl lub pod nr tel. 695321206.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-16
14:27:33
|
Agnieszka Metelska |
Zamawiający
udzielił
odpowiedzi
na
zadane
dnia
15.04.2025
r.
pytanie.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
