- Strona główna
- Postępowanie ID 1101715
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1101715 :
WSA-ZP-PP-22-2025 Urządzenie do przechowywania kopii bezpieczeństwa.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-12 08:29:00
-
Składania2025-05-23 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-23 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa urządzenia Dell EMC DataDomain 6400;
2) wdrożenie urządzenia Dell EMC DataDomain 6400 w zakres którego wchodzi:
a) instalacja i konfiguracja dostarczonego urządzenia DataDomain 6400 i posiadanego urządzenia DataDomain 3300 w wskazanych lokalizacjach Zamawiającego,
b) integracja wymienionych w pkt 2 lit. a urządzeń z użytkowanym systemem backupu (oprogramowanie DELL Networker),
c) konfiguracja replikacji danych na urządzeniach wymienionych w pkt 2 lit. a,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej z instalacji i konfiguracji urządzenia DataDomain 6400 (w formacie w PDF, w języku polskim),
3) świadczenie usługi wsparcia technicznego „DELL ProSupport” na zasadach określonych w załączniku nr 2 do umowy.
2. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
3. Dane techniczne urządzenia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
II. TERMIN REALIZACJI
Wykonawca zobowiązuje się:
1) dostarczyć urządzenie Dell EMC DataDomain 6400 w terminie nie dłuższym niż 90 dni, licząc od dnia zawarcia umowy;
2) wykonać wdrożenie urządzenia Dell EMC DataDomain 6400 w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia dostarczenia urządzenia Dell EMC DataDomain 6400, licząc od daty podpisania protokołu Odbioru Urządzenia;
3) świadczyć nieprzerwanie usługę DELL ProSupport dla dostarczonego urządzenia Dell EMC DataDomain 6400 przez okres 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu Odbioru Końcowego.
III. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
3. Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-78-37 Piotr Urbanowski - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia
2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne,
IV. ZAŁĄCZNIKI:
załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
załącznik nr 2 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) oraz załącznik nr 2 do Umowy.
załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
V. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
3. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie Umowy.
4. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-16
11:57:43
|
Piotr Kosicki |
W
OPZ
widnieje
zapis,
że
chcą
Państwo
support
Pro
Support
NBD,
zaś
w
tabelce
jest
support
ProSupport
Mission
Critical
DD
Additional
Sftwr
Spt-Maint. Dostępne są takie dwie opcje: ProSupport i Next Business Day Onsite Service, 60 Mies., Prosupport Plus i 4Hr Mission Critical. Którą opcję Państwo potrzebują. Odpowiedź: Zamawiający wybiera opcję ProSupport i Next Business Day Onsite Service, 60 Mies. Mając na uwadze że opublikowana treść załącznika nr 2 do umowy jest nie spójna z wybranym wsparciem, w związku z tym traci moc opublikowany pierwotnie załącznik nr 2 do umowy, a w jego miejsce wprowadza się nowy załącznik nr 2 do umowy (załącznik nr 2 do umowy wer. 16.05.2025) który poniżej załącza się. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
