- Strona główna
- Postępowanie ID 1103495
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1103495 :
DZA.51630.7.2025.KS Opracowanie wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-30 11:49:00
-
Składania2025-05-20 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-20 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W związku z uruchomionym postępowaniem nr DZA.51630.7.2025.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na ,,Opracowanie wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie 3 wariantów wstępnych budowy hotelu na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu,
b) opracowanie, dla wybranego przez Zamawiającego wariantu wstępnego budowy hotelu, kompleksowej koncepcji.
c) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).
Szczegółowy zakres prac przewidziany do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do Zapytania o ofertę.
2. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również:
a) zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego przed rozpoczęciem prac;
b) inwentaryzacja stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia - przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego obszaru, na którym Zamawiający przewidział budowę hotelu, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków wykonania przedmiotu zamówienia oraz porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja jest tożsama ze stanem istniejącym oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia;
c) obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie i zatwierdzenie przyjętych w koncepcji i PFU rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych, opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej oraz przeprowadzenia i ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji, w tym przede wszystkim: opinii dla wybranego wariantu (m.in. od Konserwatora Zabytków, Rzeczoznawcy Przeciwpożarowego), wraz z dokonaniem płatności za ich uzyskanie, w przypadku takiej konieczności; oraz uzgodnienie wszelkich rozwiązań przewidzianych podczas realizacji przedmiotu zamówienia z osobami wskazanymi przez Zamawiającego;
4. Zamawiający będzie decydował o wyborze ostatecznego wariantu wstępnego i koncepcji budowy hotelu.
5. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające uprawnienia w branży architektonicznej bez ograniczeń, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
a) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
b) wizje lokalne,
c) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
d) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Termin realizacji: 12 tygodni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia, przy czym warianty wstępne zostaną przedstawione Zamawiającemu w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia.
III. Termin gwarancji: 3 lata.
IV. Wadium: 4.000,00 zł (wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr 5)
Załączniki do Zaproszenia:
Załącznik nr 1 - Formularz Umowy nr DZA.51630.7.2025.KS
Załącznik nr 2 - Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)
Załącznik nr 3 – RODO
Załącznik nr 4 – Szczegółowy zakres prac przewidziany do wykonania w ramach zamówienia
Załącznik nr 5 – wymagania dotyczące wadium
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661-100-041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-13
12:45:26
|
Kamila Szuba |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Opracowania wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: DZA.51630.7.2025.KS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr DZA.51630.7.2025.KS, prowadzonym w sprawie opracowania wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi na zadane pytania: PYTANIE 1 Czy biorą Państwo pod uwagę wydłużenie terminu wykonania finalnej koncepcji? Obecne jest to 12 tygodni pomniejszone o trzy tygodnie na wykonanie wstępnych wariantów oraz dodatkowy czas na podjęcie decyzji z Państwa strony (2 tygodnie). Wykonanie finalnej koncepcji w wymiarze 7 tygodni na wykonanie pełno branżowej koncepcji skomplikowanego budynku jest czasem niewystarczającym i może skutkować pogorszeniem jakości dokumentacji. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu realizacji Etapu II do 15 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia. Termin opracowania wariantów wstępnych pozostaje bez zmian (Etap I). W związku z powyższym zmianie ulegają zapisy §6 ust. 1 lit b) formularza umowy (Załącznik nr 1). Zmieniony formularz umowy stanowi załącznik do niniejszej Informacji dla Wykonawców. PYTANIE 2 Czy w związku z ewentualnym opóźnieniem otrzymania uzgodnienia od instytucji trzecich (np. DWUOZ), powstałych nie z winy projektanta, można zastosować zapisy § 7 załącznika nr 1 – formularz umowy? Odpowiedź: Zgodnie z zapisami w §7 ust. 1 formularza umowy, w przypadku zaistnienia przerw w wykonywaniu Umowy z udokumentowanych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, termin wykonania Umowy na żądanie Wykonawcy może ulec przesunięciu o okres odpowiadający okresowi przerwy lub opóźnienia. Po stronie Wykonawcy będzie spoczywać obowiązek udokumentowania przyczyn od niego niezależnych. PYTANIE 3 Proszę o określenie czasu w jakim Państwo zobowiązują się na udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie przez wykonawcę w trakcie procesu projektowego. Odpowiedź: Zamawiający będzie udzielać odpowiedzi niezwłocznie, w zależności od stopnia skomplikowania zapytania. PYTANIE 4 Proszę o doprecyzowanie zakresu uzyskania opinii i innych dokumentów zgodnie z paragrafem § 1.1.e załącznika nr 1 – formularz umowy. Definicja ta jest bardzo szeroka, a ponad to ma obejmować zakres prac wybiegający poza opracowanie koncepcyjne. Wymaganie dołączenia wszystkich dokumentów, na podstawie których będzie możliwe przeprowadzenie i ukończenie robót może obejmować opracowania specjalistyczne np. projekty robót geologicznych, odwodnień i zabezpieczeń wykopów, OOŚ, archeologia, operaty konserwatorskie, ekspertyzy i opinie specjalistyczne, odstępstwa od warunków technicznych i innych, zbliżeń do terenów kolejowych, operaty dendrologiczne i wodnoprawne, badania tła i natężenia dźwięku + operatu akustycznego, przekładek sieci i opinii dot. istniejącego uzbrojenia itp., których uzyskanie często jest możliwe na późniejszym etapie projektowym. Standardowe opracowanie dokumentów do PFU jest następujące: a. Wypis i wyrys z rejestru gruntów. b. Wypis i wyrys z MPZT. c. Mapa geodezyjna dc projektowych. d. Badania geologiczne w pełnym zakresie. e. Opinia Wydziału ochrony Środowiska UM w sprawie braku wymogu uzyskania decyzji środowiskowej dla planowanej inwestycji. f. Zapewnienia dostaw i warunki techniczne przyłączenia do zakładowej sieci DOZAMEL w zakresie: g. Energetycznej. h. Teletechnicznej. i. Wodociągowej i ppoż. j. Kanalizacji sanitarnej. k. Kanalizacji deszczowej. (bez operatu wodno-prawnego). l. Energii cieplnej. (zasilanie z sieci DOZAMEL) m. Zapewnienie zjazdu z drogi publicznej. n. Opinii WUOZ we Wrocławiu w zakresie ochrony zabytków archeologicznych. o. Opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków w zakresie wystroju elewacji. Czy Zamawiający wymaga coś jeszcze? Odpowiedź: Zgodnie z zapisami §1 ust. 1 lit. e. formularza umowy, Zamawiający na etapie opracowywania PFU i koncepcji, wymaga uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień koniecznych do późniejszego opracowania dokumentacji technicznej/projektowej, uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonania robót budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy, jako profesjonalisty, będzie określenie koniecznych do uzyskania dokumentów, w szczególności tych wynikających z MPZP oraz funkcji, lokalizacji i otoczenia planowanej inwestycji. PYTANIE 3 Proszę o wyjaśnienie w jakim zakresie i na jakiej metodologii ma być przeprowadzona analiza „modeli i wielkości przychodów” zgodnie z punktem 3.a załącznika numery 4. Czy podadzą państwo dane wyjściowe do wykonania takiej analizy (np. frekwencja)? Ewentualnie, czy ma to być wykonane przez rzeczoznawcę majątkowego dla celów opracowania CAPEX/OPEX ? (np. do celów bankowych). Odpowiedź: Zamawiający przekaże posiadane dane wyjściowe niezbędne do opracowania analizy. Zamawiający oczekuje opracowania analizy najkorzystniejszego wariantu budowy hotelu do dalszych prac projektowych. Przez model i wielkość przychodów rozumiane jest proste porównanie przychodów z miejsc parkingowych, pokoi, powierzchni oferowanych do wynajmu itp. w stosunku do kosztu ich wybudowania. Ponadto, Zamawiający przekazuje w załączeniu do niniejszej informacji dla Wykonawców, formularz oferty i zestawienie kosztów wykonania zamówienia. Prosimy o złożenie oferty na formularzu Zamawiającego i dołączenie uzupełnionego zestawienia kosztów wykonania zamówienia. Informujemy również, że zmianie ulega termin składania ofert w postępowaniu. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 20.05.2025 r (wtorek) do godz. 12:00. Załączniki: 1. Załącznik nr 1 - Formularz Umowy nr DZA.51630.7.2025.KS z dnia 13.05.2025 r. 2. Formularz oferty 3. Zestawienie kosztów Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
