Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 17:15:40
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1103495
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1103495 : DZA.51630.7.2025.KS Opracowanie wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Kamila Szuba
  • Organizacja
    DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO - PRODUKCYJNE 'DOZAMEL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-04-30 11:49:00
  • Składania
    2025-05-20 12:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-05-20 12:01:00
  • Tryb
    Zapytanie o ofertę - RFQ
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W związku z uruchomionym postępowaniem nr DZA.51630.7.2025.KS  zapraszamy Państwa do złożenia oferty na ,,Opracowanie wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.


I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:


1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

a) opracowanie 3 wariantów wstępnych budowy hotelu  na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, 

b) opracowanie, dla wybranego przez Zamawiającego wariantu wstępnego budowy hotelu, kompleksowej koncepcji.

c) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).

Szczegółowy zakres prac przewidziany do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do Zapytania o ofertę.


2. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.


3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również:

a) zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego przed  rozpoczęciem prac;

b) inwentaryzacja stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia - przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego obszaru, na którym Zamawiający przewidział budowę hotelu, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków wykonania przedmiotu zamówienia oraz porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja jest tożsama ze stanem istniejącym oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia;

c) obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie i zatwierdzenie przyjętych w koncepcji i PFU rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych, opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej oraz przeprowadzenia i ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji, w tym przede wszystkim: opinii dla wybranego wariantu (m.in. od Konserwatora Zabytków, Rzeczoznawcy Przeciwpożarowego), wraz z dokonaniem płatności za ich uzyskanie, w przypadku takiej konieczności; oraz uzgodnienie wszelkich rozwiązań przewidzianych podczas realizacji przedmiotu zamówienia z osobami wskazanymi przez Zamawiającego;


4. Zamawiający będzie decydował o wyborze ostatecznego wariantu wstępnego i koncepcji budowy hotelu.


5. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające uprawnienia w branży architektonicznej bez ograniczeń, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.


6. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.


7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

a) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

b) wizje lokalne,

c) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

d) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.


II. Termin realizacji: 12 tygodni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia, przy czym warianty wstępne zostaną przedstawione Zamawiającemu w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia.


III. Termin gwarancji: 3 lata.


IV. Wadium: 4.000,00 zł (wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr 5)


Załączniki do Zaproszenia:

Załącznik nr 1 - Formularz Umowy nr DZA.51630.7.2025.KS 

Załącznik nr 2 - Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)

Załącznik nr 3 – RODO

Załącznik nr 4 – Szczegółowy zakres prac przewidziany do wykonania w ramach zamówienia

Załącznik nr 5 – wymagania dotyczące wadium


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661-100-041

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 1 - formularz umowy.pdf pdf 330.71
2025-04-30 11:49:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Ogólne warunki udzielania zamówienia (OW).pdf pdf 215.88
2025-04-30 11:49:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - RODO.pdf pdf 171.05
2025-04-30 11:49:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 - szczegółowy zakres prac.pdf pdf 230.2
2025-04-30 11:49:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wymagania dotyczące wadium.pdf pdf 117.48
2025-04-30 11:49:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz umowy z dnia 13.05.2025.pdf pdf 329.65
2025-05-13 12:45:26
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - Formularz oferty.doc doc 4859.5
2025-05-13 12:45:26
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 7 - Zestawienie kosztów.doc doc 64
2025-05-13 12:45:26
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-05-13 12:45:26
Kamila Szuba INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCÓW

Dotyczy: Opracowania wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.

Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: DZA.51630.7.2025.KS

Szanowni Państwo,
w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr DZA.51630.7.2025.KS, prowadzonym w sprawie opracowania wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi na zadane pytania:

PYTANIE 1
Czy biorą Państwo pod uwagę wydłużenie terminu wykonania finalnej koncepcji? Obecne jest to 12 tygodni pomniejszone o trzy tygodnie na wykonanie wstępnych wariantów oraz dodatkowy czas na podjęcie decyzji z Państwa strony (2 tygodnie). Wykonanie finalnej koncepcji w wymiarze 7 tygodni na wykonanie pełno branżowej koncepcji skomplikowanego budynku jest czasem niewystarczającym i może skutkować pogorszeniem jakości dokumentacji.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu realizacji Etapu II do 15 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia. Termin opracowania wariantów wstępnych pozostaje bez zmian (Etap I).
W związku z powyższym zmianie ulegają zapisy §6 ust. 1 lit b) formularza umowy (Załącznik nr 1). Zmieniony formularz umowy stanowi załącznik do niniejszej Informacji dla Wykonawców.

PYTANIE 2
Czy w związku z ewentualnym opóźnieniem otrzymania uzgodnienia od instytucji trzecich (np. DWUOZ), powstałych nie z winy projektanta, można zastosować zapisy § 7 załącznika nr 1 – formularz umowy?

Odpowiedź: Zgodnie z zapisami w §7 ust. 1 formularza umowy, w przypadku zaistnienia przerw w wykonywaniu Umowy z udokumentowanych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, termin wykonania Umowy na żądanie Wykonawcy może ulec przesunięciu o okres odpowiadający okresowi przerwy lub opóźnienia. Po stronie Wykonawcy będzie spoczywać obowiązek udokumentowania przyczyn od niego niezależnych.

PYTANIE 3
Proszę o określenie czasu w jakim Państwo zobowiązują się na udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie przez wykonawcę w trakcie procesu projektowego.

Odpowiedź: Zamawiający będzie udzielać odpowiedzi niezwłocznie, w zależności od stopnia skomplikowania zapytania.

PYTANIE 4
Proszę o doprecyzowanie zakresu uzyskania opinii i innych dokumentów zgodnie z paragrafem § 1.1.e załącznika nr 1 – formularz umowy. Definicja ta jest bardzo szeroka, a ponad to ma obejmować zakres prac wybiegający poza opracowanie koncepcyjne. Wymaganie dołączenia wszystkich dokumentów, na podstawie których będzie możliwe przeprowadzenie i ukończenie robót może obejmować opracowania specjalistyczne np. projekty robót geologicznych, odwodnień i zabezpieczeń wykopów, OOŚ, archeologia, operaty konserwatorskie, ekspertyzy i opinie specjalistyczne, odstępstwa od warunków technicznych i innych, zbliżeń do terenów kolejowych, operaty dendrologiczne i wodnoprawne, badania tła i natężenia dźwięku + operatu akustycznego, przekładek sieci i opinii dot. istniejącego uzbrojenia itp., których uzyskanie często jest możliwe na późniejszym etapie projektowym.
Standardowe opracowanie dokumentów do PFU jest następujące:
a. Wypis i wyrys z rejestru gruntów.
b. Wypis i wyrys z MPZT.
c. Mapa geodezyjna dc projektowych.
d. Badania geologiczne w pełnym zakresie.
e. Opinia Wydziału ochrony Środowiska UM w sprawie braku wymogu uzyskania decyzji środowiskowej dla planowanej inwestycji.
f. Zapewnienia dostaw i warunki techniczne przyłączenia do zakładowej sieci DOZAMEL w zakresie:
g. Energetycznej.
h. Teletechnicznej.
i. Wodociągowej i ppoż.
j. Kanalizacji sanitarnej.
k. Kanalizacji deszczowej. (bez operatu wodno-prawnego).
l. Energii cieplnej. (zasilanie z sieci DOZAMEL)
m. Zapewnienie zjazdu z drogi publicznej.
n. Opinii WUOZ we Wrocławiu w zakresie ochrony zabytków archeologicznych.
o. Opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków w zakresie wystroju elewacji.
Czy Zamawiający wymaga coś jeszcze?

Odpowiedź: Zgodnie z zapisami §1 ust. 1 lit. e. formularza umowy, Zamawiający na etapie opracowywania PFU i koncepcji, wymaga uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień koniecznych do późniejszego opracowania dokumentacji technicznej/projektowej, uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonania robót budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy, jako profesjonalisty, będzie określenie koniecznych do uzyskania dokumentów, w szczególności tych wynikających z MPZP oraz funkcji, lokalizacji i otoczenia planowanej inwestycji.

PYTANIE 3
Proszę o wyjaśnienie w jakim zakresie i na jakiej metodologii ma być przeprowadzona analiza „modeli i wielkości przychodów” zgodnie z punktem 3.a załącznika numery 4. Czy podadzą państwo dane wyjściowe do wykonania takiej analizy (np. frekwencja)? Ewentualnie, czy ma to być wykonane przez rzeczoznawcę majątkowego dla celów opracowania CAPEX/OPEX ? (np. do celów bankowych).

Odpowiedź: Zamawiający przekaże posiadane dane wyjściowe niezbędne do opracowania analizy. Zamawiający oczekuje opracowania analizy najkorzystniejszego wariantu budowy hotelu do dalszych prac projektowych. Przez model i wielkość przychodów rozumiane jest proste porównanie przychodów z miejsc parkingowych, pokoi, powierzchni oferowanych do wynajmu itp. w stosunku do kosztu ich wybudowania.

Ponadto, Zamawiający przekazuje w załączeniu do niniejszej informacji dla Wykonawców, formularz oferty i zestawienie kosztów wykonania zamówienia. Prosimy o złożenie oferty na formularzu Zamawiającego i dołączenie uzupełnionego zestawienia kosztów wykonania zamówienia.

Informujemy również, że zmianie ulega termin składania ofert w postępowaniu. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 20.05.2025 r (wtorek) do godz. 12:00.

Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Formularz Umowy nr DZA.51630.7.2025.KS z dnia 13.05.2025 r.
2. Formularz oferty
3. Zestawienie kosztów

Załączniki

  • Załącznik nr 1 - for [...].pdf
  • Załącznik nr 6 - For [...].doc
  • Załącznik nr 7 - Zes [...].doc

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie wariantów wstępnych, koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy hotelu na terenie Dozamel Sp. z o.o. Proszę o podanie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 usługa Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2778 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Akceptacja warunków realizacji określonych we wzorze umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami wzoru umowy oraz ich akceptację. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 RODO - Proszę o dołączenie podpisanego załącznika RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Wadium - Proszę o dołączenie dowodu wniesienia wadium (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
684
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć