- Strona główna
- Postępowanie ID 1104282
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1104282 :
BI.271.67.2025.MK Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 47/52 obręb nr 2 miasta Barczewo (budżet obywatelski)
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra Rojek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-07 08:05:00
-
Składania2025-05-14 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-14 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.67.2025.MK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27
Adres e – mail: mariusz.kozera@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2.OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia
Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 47/52 obręb nr 2 miasta Barczewo (budżet obywatelski) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.1 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
· wykonanie projektu budowlano - wykonawczego uwzględniającego przepisy Prawa Budowlanego i pozyskanych uzgodnień i warunków technicznych - 2 egz. w wersji papierowej;
· wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w wersji papierowej.
· uzyskanie zgłoszenia lub pozwolenia na budowę w oparciu o przygotowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową;
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub skutecznym zgłoszeniem.
2.2 Zakres robót
·
Wykonać badania geotechniczne, (jeśli będą wymagane),
·
przewidzieć w dokumentacji zabezpieczenie drzew i
krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót budowlanych,
(jeśli będzie wymagane),
·
należy uzyskać wszystkie uzgodnienia, decyzje itp.
niezbędne do realizacji zadania ( np. decyzje na wycinkę drzew itp.),
·
dostosować elementy projektowane z elementami
istniejącymi na styku opracowania,
·
uzyskać uzgodnienia projektu od zarządców sieci
znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu.
W przypadku stwierdzenia kolizji, wykonać projekt jej usunięcia, z niezbędnymi
uzgodnieniami,
·
projekt wykonać na mapie do celów projektowych lub
mapie zasadniczej ( pozwolenie / zgłoszenie),
·
uzyskać w imieniu Zamawiającego Decyzję o
środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie
wymagana),
·
należy dokonać niezbędnych uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami min. z KOWR, Skarb Państwa, Powiatowa Służba Drogowa, Wody
Polskie itp.,
·
należy wykonać projekt zagospodarowania terenu,
projekt architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar i kosztorys
inwestorski oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Droga gminna
wewnętrzna szerokości 5,00 m, spadku poprzecznym daszkowym 2,0% oraz
jednostronnym 2,0%. Długość odcinka drogi gminnej wewnętrznej 49,00 m. Droga
dla pieszych szerokości 1,80 m zlokalizowana w ciągu jezdni drogi gminnej wewnętrznej.
Droga wewnętrzna obramowana krawężnikiem najazdowym obniżonym 15x22 cm na ławie
betonowej z oporem z betonu C12/15. Droga dla pieszych obramowana obrzeżem
betonowym o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm z
obsypką.
Zestawienie
elementów niezbędnych do wybudowania drogi gminnej wewnętrznej i drogi dla
pieszych:
a) wykonanie
konstrukcji drogi gminnej wewnętrznej - powierzchnia około 365,00 m2
– warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej
kolorowej grubości po zagęszczeniu 8 cm,
– podsypka cementowo – piaskowa 1:4 grubości po
zagęszczeniu 5 cm,
– podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63
mm grubości 25 cm,
– warstwa odcinająca z pospółki 0/63 mm
grubości 15 cm.
b) wykonanie
konstrukcji drogi dla pieszych - powierzchnia około 65,00 m2
– warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej
kolorowej grubości po zagęszczeniu 8 cm,
– podsypka cementowo – piaskowa 1:4 grubości po
zagęszczeniu 5 cm,
– podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63
mm grubości 25 cm,
– warstwa odcinająca z pospółki 0/63 mm
grubości 15 cm.
c) wykonanie
obramowań drogi gminnej wewnętrznej, drogi dla pieszych
– krawężnik betonowy najazdowy obniżony 15x22
cm,
– ława betonowa z betonu C12/15 pod krawężnik
betonowy,
– obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm,
– podsypka cementowo – piaskowa 1:4 grubości po
zagęszczeniu 5 cm z obsypką pod obrzeże betonowe.
d) rozbiórka płyt
betonowych drogowych z wywozem na odkład do 2 km, 50% płyt do ponownego
wykorzystania
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot umowy. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów i urządzeń zakupionych przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia złożonego w ofercie.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna, zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia, tak, aby możliwa była na ich podstawie realizacja inwestycji budowlanej.
2.4 Przedmiot zamówienia wg CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania
architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w
zakresie projektowania
45111291-4 - Roboty w zakresie
zagospodarowania terenu
45111000-8 Odtworzenie trasy i punktów
wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi
45112000-5 Usunięcie warstwy humusu i
darniny
45112000-5 Rozbiórka elementów dróg
45111000-8 Wykonanie wykopów w gruntach
nieskalistych
45233000-9 Koryto wraz z profilowaniem i
zagęszczeniem podłoża
45233000-9 Podbudowa z kruszywa łamanego
45233000-9 Stabilizacja gruntu cementem
45233000-9 Oznakowanie pionowe
45233000-9 Ustawienie krawężników
betonowych/oporników betonowych
45233250-6 Nawierzchnia z kostki betonowej
3.Ogólne
wymagania dla wykonywania opracowań projektowych
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i
zgodność zastosowanych materiałów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu
technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz
poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań
projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych
Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia
Zamawiającego o ich wykryciu.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność
uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania zgłoszenia /
pozwolenia na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu budowlanego.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę..
4.Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji
projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna zostać sporządzona zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w
sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego.
5.Zakres
i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając
w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu
i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych,
właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
6.Kosztorys inwestorski.
- Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość kosztorysu inwestorskiego określa przedmiotowe rozporządzenie.
- założenia wyjściowe do kosztorysowania należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,
- stopień zagregowania pozycji kosztorysowych, rodzaje katalogów, źródło i zasady ustalania cen jednostkowych, źródło cen materiałów, stawka robocizny oraz wysokość narzutów na koszty pośrednie i zysk zostaną uzgodnione w założeniach wyjściowych do kosztorysowania,
- kosztorys inwestorski należy sporządzić z podziałem na branże, spiąć w jeden tom i dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów, w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.
7.Materiały do projektowania.
- Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we
wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
- Uzyskanie mapy do celów projektowych lub mapy zasadniczej, o ile jest wymagana, leży po stronie wykonawcy.
Materiały do budowy.
- Wykonawca zapewnia niezbędne materiały do budowy przedmiotu zamówienia.
8.Zakres opracowania.
- wykonanie wizji w terenie,
Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania
składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych
do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem
zamówienia:
·
projekt architektoniczno-
budowalny – 4 egz.
·
projekt
zagospodarowania terenu – 4 egz.
·
projekt
techniczny – 4 egz.
·
kosztorys
inwestorski w układzie specyfikacji –
2 egz.
·
specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót –
2 egz.
·
przedmiar
robót – 2 egz.
·
wersja
elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc,
ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.
Niedopuszczalne
jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i
urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest
możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa
„lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy
użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
9.Uwarunkowania
prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie i w szczególności z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze
zm.– Prawo budowlane,
2. Ustawa o ochronie przyrody z
dnia 16 kwietnia 2004r. (t.j. Dz.U.2013 poz.627),
3. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA
ROZWOJU z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
projektu budowlanego
4.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego
5.
Rozporządzenie Ministra
Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124,
z późn. zm.),
6. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja
2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe
obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 735, z późn.
zm.),
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Do dnia 30.11.2025r.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 4;
2)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 14.05.2025, godz. 09.00
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30
dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
3) Zamawiający może udzielić
odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1
ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w
języku polskim.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7) Oferty niespełniające któregokolwiek
z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.21.2025 z dnia 11.02.2025 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-30
09:17:20
|
Aleksandra Rojek |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty.
Załączniki |
2025-05-14
14:44:11
|
Aleksandra Rojek |
Informacje
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
