- Strona główna
- Postępowanie ID 1104673
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1104673 :
PO/8/2025 „Remont pokrycia dachowego części administracyjnej dawnej SUW”
Wystawiający
-
UżytkownikAneta Oleś
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-05 14:53:00
-
Składania2025-05-14 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-14 10:00:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FP
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych dachu budynku części administracyjnej dawnego SUW położonego w Gliwicach przy ul. Kanałowej 5 w ramach zadania pn.: „Remont pokrycia dachowego części administracyjnej dawnego SUW”.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 8 do MP, Przedmiar robót – ZAŁĄCZNIK NR 3 do MP oraz warunki realizacji zamówienia zawarte w umowie stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 4 do MP. 3. Przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu oszacowania kosztów i ryzyka, uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne przy przygotowaniu oferty oraz zapoznanie się z istniejącą infrastrukturą. Termin wizji należy ustalić z osobą wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wad przedmiotu Umowy lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, jeżeli wady takie ujawnią się w okresie gwarancji. 5. Wymagany okres rękojmi za wady: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-03
10:27:45
|
Aneta Oleś |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2025-05-14
11:01:23
|
Aneta Oleś |
Informacja
z
otwarcia
ofert
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2025-05-12
14:39:38
|
Anna Jasińska |
Wyjaśnienia
i
modyfikacja
treści
Materiałów
Przetargowych
z
załącznikiem
-
w
załączeniu.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
