Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 06:36:06
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1109996
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1109996 : IR-I.7013.31.2025 "Wykonanie elewacji na budynku po byłej remizie OSP w Sołectwie Nowy Jasiniec"

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Maria Różycka-Parol
    • Organizacja
      Urząd Miejski Koronowo
    • Oddział
      Wydział Inwestycji i Remontów
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-14 11:50:00
    • Składania
      2025-05-21 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-21 10:00:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Robota budowlana

    Wymagania i specyfikacja

                  

    Wytyczne dla zadania pn.:

    „Wykonanie elewacji na budynku po byłej remizie OSP w Sołectwie Nowy Jasiniec”

    ZAPYTANIE OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130 000,00 zł

    I.                   Opis przedmiotu zamówienia

    Rodzaj postępowania: robota budowlana.

    Lokalizacja planowanej inwestycji: działka nr 93, obręb Nowy Jasiniec,  gm. Koronowo.

    Przedmiotem planowanej inwestycji: są roboty budowlane dotyczące modernizacji budynku remizy strażackiej usytuowanej na działce nr 93 w Nowym Jasińcu, gm. Koronowo z następującym zakresem prac:

    a)      Wykonanie tynku zewnętrznego – prace zewnętrzne związane z renowacją elewacji:

    - zbicie luźnych części tynku (zaleca się wizję lokalną, Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych w wyniku źle oszacowanych ilości luźnych tynków),

    - uzupełnienie powstałych ubytków tynkiem cementowo – wapiennym (w przypadku pęknięć dokonać napraw poprzez zastosowanie prętów o średnicy 4-8 mm, każdy pręt wystawać musi 50 cm poza rysę lub pęknięcie lub zastosować siatkę stalową )

    - oczyszczenie i zagruntowanie ścian

    - nakładanie tynku zewnętrznego mineralnego gładkiego, barwionego w masie wg rozwiązań systemowych wybranego producenta

    - dwukrotne malowanie ścian farbą sylikatową w kolorze białym spełniająca wymagania PN.

    Zakres robót (zgodnie z projektem budowlanym – tylko pkt. 6 i poglądowo z  przedmiarem robót). Wykonawca po wykonaniu prac zamawiającemu przekaże informacja/certyfikaty wbudowanych materiałów.

    II.                Termin wykonania zamówienia

    Do dnia 24.07.2025 r.

    III.             Termin związania z ofertą

    30 dni od upływu składania ofert

    IV.             Gwarancja

    Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

    V.                Kryterium oceny ofert

    1.      Podstawą przyznania punktów, w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

    2.      Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna oraz nie może ulec zmianie na okres ważności oferty i czas trwania zlecenia.

    3.      Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:

    a)      zakup i dostawę materiałów i urządzeń oraz wywóz i utylizację odpadów i elementów        z demontażu;

    b)      koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem ewentualnego zaplecza budowy (w tym energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia);

    c)      koszty związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i ppoż. placu budowy;

    d)      koszty utrzymania porządku na terenie wykonywanych robót;

    e)      koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych               do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy;

    f)       koszty związane z usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji,                               i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie                       na wysypisku śmieci, utylizacja itp.);

    g)      koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp.  po zakończeniu robót;

    h)      pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia;

    i)       cenę oferty należy podać w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością                    do dwóch miejsc po przecinku, z wyodrębnionym podatkiem od towarów i usług VAT dla całości zamówienia;

    j)       podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów;

    k)      po zakończeniu inwestycji należy dostarczyć Zamawiającemu: informację/certyfikaty wbudowanych materiałów oraz dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów.

     

     

    VI.             Warunki płatności

    1.       Podstawę wystawienia przez Wykonawcę faktury stanowić będzie podpisany                         przez Zamawiającego protokół końcowego odbioru robót bez wad i usterek, stwierdzający wykonanie w całości przedmiotu umowy. Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi  w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

     

    VII.          Zastrzeżenia Zamawiającego

    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych.

    3. Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza w celu ulepszenia treści oferty. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji najkorzystniejszej oferty wśród złożonych ofert, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający,                po zakończonych negocjacjach zaprasza wykonawcę do złożenia oferty ostatecznej.

    4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania ofert.

         

     

    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Zapytanie ofertowe (Nowy Jasiniec).pdf pdf 644.18
    2025-05-20 14:00:46
    Postępowanie
    Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna (Nowy jasiniec).doc doc 47
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    Załącznik nr 1 - oferta cenowa.pdf pdf 548.7
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US.pdf pdf 427.82
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.docx docx 18.38
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 443.35
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna (Nowy Jasiniec).docx docx 17.76
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    Umowa - projekt.pdf pdf 3126.68
    2025-05-14 11:50:00
    Kryterium
    załączniki - projekt.7z 7z 12744.12
    2025-05-15 15:01:33
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-15 15:01:33
    Maria Różycka-Parol Zamawiający informuje, że do robót budowlanych należy doliczyć wykonanie wszystkich parapetów zewnętrznych z blachy (ocynk).

    W załączeniu dokumentacja projektowa.

    Załączniki

    • załączniki - projekt [...].7z

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wykonanie elewacji na budynku po byłej remizie OSP w Sołectwie Nowy Jasiniec - 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2479 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - do 24.07.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Informacja dot. prze [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 1- ofer [...].doc

    Załącznik nr 1 - ofe [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Umowa - projekt.pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

    Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

    Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    217
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć