- Strona główna
- Postępowanie ID 1114210
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1114210 :
PO/14/2025 „Remont sieci wodociągowej żeliwnej DN 125 metodą bezwykopową w ul. A. Mickiewicza i Jana III Sobieskiego w Gliwicach ”
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Kandyba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-21 13:08:00
-
Składania2025-06-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-04 10:00:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FP
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Remont sieci wodociągowej żeliwnej DN 125 metodą bezwykopową w ul. A. Mickiewicza i Jana III Sobieskiego w Gliwicach ”.
2. Szczegółowy zakres robót i wymogi dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 3 do MP.
3. Długości sieci – zgodnie z dokumentacją projektową. Usytuowanie wysokościowe oraz położenie projektowanej sieci wodociągowej pozostanie bez zmian w związku z powyższym odstępuje się od przedstawienia profilu podłużnego sieci wodociągowej. Przeprowadzenie remontu sieci wodociągowej metodom krakingu na długości ok. 345 mb oraz metodą przewiertu sterowanego na długości ok. 110 mb.
4. Zamawiający zaznacza, że ze względu na powykonawczy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, wszelkie ilości podane w przedmiarze robót należy traktować jako ilości szacunkowe, które stanowią podstawę dla sporządzenia oferty przez Wykonawcę. Równocześnie kwota wynagrodzenia podana w ofercie jest kwotą maksymalną, w szczególności zatem ewentualny większy lub mniejszy zakres faktycznie zrealizowanych robót niż to wynika z przedmiaru robót, lecz objęty zakresem zamówienia określonym w Materiałach Przetargowych, wzorze umowy oraz załączniku nr 3 do MP, będzie podstawą do rozliczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem jednakże, iż wartość w ten sposób ustalonego wynagrodzenia nie przekroczy kwoty wynagrodzenia wskazanego w § 10 ust. 1 wzoru Umowy. Za prace niewykonane wynagrodzenie nie przysługuje, zatem jeżeli ilość wykonanych prac okaże się mniejsza niż w przedmiarze lub któreś prace nie wystąpią, będą one podlegały odliczeniu zmniejszając tym samym całkowitą kwotę wynagrodzenia Wykonawcy. Ewentualne roboty nieujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz we wzorze umowy będą rozliczone zgodnie z warunkami podanymi w § 10 ust. 7 Umowy.
5. W przypadku jeżeli wykonanie remontu wymagać będzie wprowadzenia zmian w organizacji ruchu i jeśli zmiany te ingerują w ruch komunikacji miejskiej (wystąpi np. konieczność wprowadzenia objazdów dla komunikacji miejskiej, zmiana lokalizacji przystanku, prowadzenia prac w rejonie przystanków autobusowych itp.), Wykonawca zobowiązany jest konsultować te zmiany, niezależnie od dotychczasowych formalnych konsultacji - również z Zarządem Transportu Metropolitalnego w Katowicach, odpowiedzialnym za funkcjonowanie transportu zbiorowego, a koszt opłat z tytułu tych konsultacji i koniecznej zmiany organizacji ruchu (w tym tras objazdowych komunikacji miejskiej, przygotowania dodatkowej informacji przystankowej, przeniesienia wiaty przystankowej itp.) będzie ponoszony przez Wykonawcę i należy uwzględnić go w szacowanej kwocie realizacji zadania.
6. Zajęcie terenu działek 1795, 1828, obręb Nowe Miasto należy niezależnie od uzgodnień
z właścicielem terenu (ZDM) uzgodnić także każdorazowo pisemnie z konsorcjum firm PRUiM S.A. i Eurovia Polska S.A., które to firmy na przedmiotowym terenie również będą wykonywać roboty budowlane. Należy uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego z uwzględnieniem warunków zawartych w uzgodnieniach załączonych do projektu. Roczne opłaty za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym ponosi Zamawiający.
7. Zgodnie z decyzją numer K-RD.5130.42.2012.KL-MB z dnia 02.07.2020 r. Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Katowicach wpisał do rejestru zabytków nieruchomych województwa śląskiego pod numerem A/405/2020 zespół zieleni, w obrębie której wykonywane będą prace objęte niniejszym zamówieniem. Prace należy prowadzić pod nadzorem specjalistycznym arborystycznym.
8. Należy przestrzegać wszystkich warunków i zapisów zawartych w decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K-ZZ.5146.444.2024.JPP RPW/279427/2024, z dnia 27.12.2024r. oraz pozwolenia K-ZZ.5146.81.2024.JPP z dnia 04.07.2025r.
9. Zamawiający zwraca uwagę na warunki wskazane w pozwoleniu na budowę oraz
w projekcie w zakresie sposobu wykonywania prac w obrębie i w bliskości zabytkowej zieleni. Wszystkie te warunki Wykonawca winien jest bezwzględnie wypełniać.
10. Z uwagi na to, że z wodociągu przewidzianego do remontu zasilane są obecnie budynki mieszkalne, przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien uzgodnić z PWiK harmonogram przepięć przyłączy oraz wyłączeń w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwaną dostawę wody. W ofercie należy przewidzieć koszt ułożenia tymczasowego (bypassu) zasilania w wodę budynków podłączonych do remontowanego wodociągu.
11. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
12. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w terenie, na którym mają być prowadzone prace, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
13. Wykonawca spełnić winien wszystkie wymagania określone w uzyskanych uzgodnieniach, opiniach branżowych, decyzjach, postanowieniach itd. zamieszczonych w niniejszym postępowaniu.
14. Zamawiający wskazuje standardy ochrony drzew w procesie inwestycyjnym, zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie http://drzewa.org.pl/standardy/ i zobowiązuje Wykonawcę do ich stosowania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Standardy te stanowią ZAŁĄCZNIK nr 10 do MP.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-04
10:52:11
|
Patrycja Kandyba |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-05-29
12:54:19
|
Patrycja Kandyba |
Wyjaśnienia
i
modyfikacja
treści
MP
2
Załączniki |
2025-05-27
08:20:31
|
Patrycja Kandyba |
Wyjaśnienia
i
modyfikacja
treści
MP
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
