- Strona główna
- Postępowanie ID 1118015
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1118015 :
ZP/10/2025 Prom Bielik I,II,III,IV czynności serwisowe w zakresie usuwania awarii oraz utrzymania w sprawności technicznej systemów hydrauliki siłowej na jednostkach pływających ZDMiŻ Świnoujście
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Bralczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-28 11:25:00
-
Składania2025-06-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-05 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-30
08:12:59
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
w
danym
postępowaniu
padła
propozycja
spotkania
w
celu
wyjaśnienia
OPZ.
Informujemy, że zgodnie z Zasadą przejrzystości, nazywaną też zasadą transparentności, oznacza, że zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sposób, który umożliwia weryfikację prawidłowości tego postępowania. Przejrzystość w odniesieniu do decyzji zamawiającego przejawia się w tym, że ich podstawy znajdują umocowanie w dokumentach zamówienia. Ponad to są niezmienne w toku prowadzonego postępowania (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 6 lipca 2022 r., sygn. akt KIO 1594/22) Art 135 PZP pozwala Wykonawcy zwrócić się z zapytaniem odnośnie SWZ, OPZ itd. Wszelkie pytania / odpowiedzi są prowadzone za pośrednictwem zapytań ( Wiadomości) przez Platformę. Proszę o sformułowanie zapytań odnośnie OPZ poprzez Wiadomość na platformie. Z poważaniem: ZDMIŻ Świnoujście |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
