Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-05-2020 14:47:00 |
Składania : | 08-05-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 52 58 58 101- Krzysztof Piotrowski.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Świadczenie usług wsparcia i asysty technicznej w zakresie zintegrowanego w Urzędzie Miasta Bydgoszczy, informatycznego Systemu zarządzania, na który składa się oprogramowanie:
· Service Manager v9
· Asset Manager v9
· Connect.lt v9
polegającej na:
· Asyście Technicznej - usługi wsparcia, utrzymania i serwisu
· Usuwaniu błędów w Systemach zgłoszonych przez Zamawiającego
·
Konsultacjach - polegających na udzielaniu
porad, doradztwie w sprawie modyfikacji,
rozwoju, wdrożenia nowych funkcjonalności i doradztwie w sprawie używania,
konfiguracji Systemu,
· Świadczeniu usługi rozwoju Systemu
Zamawiający nie posiada aktywnego supportu ze strony producenta oprogramowania składającego się na zintegrowany informatyczny System.
Szczegółowe warunki świadczenia usługi definiuje Załącznik nr 1.
Komunikaty