Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA-3/2020 Sprzątanie obiektu dydaktyczno-sportowego WIELOFUNKCYJNA HALA SPORTOWA I SPECJALISTYCZNA HALA SPORTÓW WALKI Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Monika Grochowska
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków Oddział: Sekcja Administracyjno Gospodarcza
Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2020 11:28:00
Składania : 23-06-2020 12:00:00
Otwarcia : 23-06-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamówienie jest procedowane zgodnie z regulaminem węwnętrznym AWF dla zamówień o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 4 ust.8 ustawy PZP

Zamówienie nie jest podzielone na części.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.4 wzór umowy.pdf pdf 254 2020-06-16 11:28:00 Postępowanie
zał.2 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 169.28 2020-06-16 11:28:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-06-18 12:04 Szymon Kułaga Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania wykonawców:
Pytanie nr 1:
Zamawiający wymaga, aby środki posiadały atesty PZH. Informujemy, iż z dniem 01.01.2003r. ustała prawnie obowiązująca konieczność uzyskiwania. atestów PZH, w związku z tym prosimy o zrezygnowanie z tego wymogu. Podstawą prawną jest ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1226), znosząca rozporządzenie Prezydenta Rzeczpospolitej z dnia 22.03.1928, które było podstawą prawną procedury rejestracji przedmiotów użytku w PZH.
Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że na dzień dzisiejszy dokumentami dopuszczającymi, w zależności od rodzaju środka, są:
a) dla środków myjących, czyszczących, konserwujących posiadających w swym składzie substancje niebezpieczne- karty charakterystyki,
b) dla preparatów dezynfekcyjnych będących wyrobami medycznymi -deklaracje zgodności i certyfikat CE,
c) dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami biobójczymi – pozwolenie obrót produktami biobójczymi
d) dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami leczniczymi - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego
e) dla kosmetyków – zgłoszenie do CPNP (internetowy Portal Zgłaszania Produktów Kosmetycznych)
f) dla materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na śmieci itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie są wymagane dodatkowe atesty, produkty te posiadają ulotki/karty informacyjne
W związku z powyższym, czy Zamawiający dopuszcza wymienione dokumenty w miejsca atestów PZH?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza wymienione dokumenty w miejsca atestów PZH.
2020-06-17 10:40 Szymon Kułaga Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania wykonawców:
Pytanie nr 1:
Co zamawiający ma na myśli pisząc , że sprzątanie jest 1 raz w tygodniu , natomiast na dole ( 06:00-12:00 - poniedziałek, środa, piątek ) , rozumiem , że sprzątanie ma być 1 raz w tygodniu + dyżur osoby ?
Odpowiedź: zgodnie z opisem niektóre pomieszczenia (biura) są sprzątane 3x w tygodniu,

Pytanie nr 2:
Jaką ilość osób Państwo wymagacie ?
Odpowiedź: nie mamy wymagań co do ilości osób , oczekujemy aby jakość usługi była należyta,

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ BUDYNKU zgodnie z załącznikiem. cena jednostkowa za jeden miesiąc usługi 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia: od 01.07.2020 r. do 31.08.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Warunek realizacji zamówienia - Wykonawca wybrany z najkorzystniejszą ofertą zobligowany będzie do zawarcia pisemnej umowy oraz przed jej podpisaniem do dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów w tym dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia i dokumenty - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 658