Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGI.ZO.271.91.2020 Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Nowa Słupia w ramach funduszu sołeckiego w 2020roku.

Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2020 13:31:00
Składania : 12-10-2020 12:00:00
Otwarcia : 12-10-2020 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Znak sprawy RGI.ZO.271.91.2020

1. Zamawiający

 Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zapraszam do złożenia ofert na zadanie pn:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Nowa Słupia w ramach funduszu sołeckiego w 2020roku.

I „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka na obwodzie „Trzcianka Las” w ciągu drogi gminnej 352008T Gmina Nowa Słupia”. w ramach zadania sołeckiego sołectwa Trzcianka p.n.„Zaprojektowanie i wykonanie brakującego oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka (2słupy, 1 dowieszka).”tj.

1)      dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 19 na wysokości działki 73/3.

2)      dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 7 na wysokości  posesji nr 18a, dz.nr.87”

II „Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej odcinek4-Dębniak” w ramach zadania sołeckiego sołectwa Dębniak p.n. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Dębniak od posesji Nr 4 do posesji 3a”.

3. Zakres prac: Szczegółowy zakres prac zawiera: specyfikacje techniczne, projekty wykonawcze oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsc wykonywania robót  w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy  z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.1. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:

-   organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze,

-   roboty ziemne pod kable elektryczne (wykopy, odwodnienie wykopów),

-   podłączenie linii do sieci zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami technicznymi,

-   sporządzenie i oznakowanie czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy,

-   dokonanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci,

-   wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanych sieci oświetleniowych,

-  jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu Wykonawca zadania przedłoży projekt sposobu zabezpieczenia robót w pasie drogowym dróg powiatowych na dzień przekazania terenu pasa drogowego,

- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych uzgodnień od właściwego zarządcy drogi związanych z zajęciem pasa drogowego, celem przeprowadzenia robót i umieszczenia   w nim urządzeń objętych przedmiotem umowy,

-  koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót,

-  zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi,

-  zapewnienie własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,

-  utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,

- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,

- umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,

-  kompleksowa inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót (oraz uwzględnieniem spełnienia warunków do PGE),

-  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego),

-  po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

3.2. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia.

a)  Oferta musi obejmować cały  przedmiot zamówienia przedstawiony w formularzu ofertowym.

b)  Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zawartą umową, oraz przekazaną dokumentacją projektową.

c)  Przy wycenie prac w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca winien zapoznać się  z projektem technicznym, częścią rysunkową i opisem technicznym, zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, oraz pozostałymi dokumentami, które precyzują przedmiot zamówienia.

d) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty wykonane przez podwykonawców.

e)  Wykonawca udzieli na prawidłowo wykonany przedmiot zamówienia (dla każdego zadania) trzyletnią gwarancję jakości. Gwarancja jakości obejmuje wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia oraz w wyniku prawidłowego używania przedmiotu zamówienia.

3.3. Termin związania z ofertą:

Wykonawcy składający ofertę są związani jej treścią przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

4.Czas realizacji zamówienia:

I „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka na obwodzie „Trzcianka Las” w ciągu drogi gminnej 352008T Gmina Nowa Słupia”. w ramach zadania sołeckiego sołectwa Trzcianka p.n.„Zaprojektowanie i wykonanie brakującego oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka (2słupy, 1 dowieszka).”tj.

1)      Dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 19 na wysokości działki 73/3.

2)      Dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 7 na wysokości  posesji nr 18a, dz.nr.87”-od dnia podpisania umowy do 10.12.2020r.

II „Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej odcinek4-Dębniak” w ramach zadania sołeckiego sołectwa Dębniak p.n. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Dębniak od posesji Nr 4 do posesji 3”-od dnia podpisania umowy do 30.11.2020r.

5.Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1)Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi:

- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia;

- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie;

- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2)Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)     Zaakceptowany projekt umowy;

2)     Formularz informacji o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)     Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych;

4)     Kosztorys ofertowy na obydwa zadania;

5)     Oświadczenie o braku powiązań.

6.Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo                                  i kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1)      Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena 100%).

2)      W cenie oferty należy podać wszystkie koszty, uwzględniając zakres zamówienia, wynikające z zaproszenia do złożenia propozycji cenowej.

3)      Wykonawca oblicza cenę oferty z podatkiem VAT.

4)      Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz procent od wartości brutto wykonanych robót w tym należny podatek VAT.

8.  Dodatkowe informacje:

8.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

8.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

8.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

9. Termin złożenia oferty:

1) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do 12.10.2020r.do godz.12.00.

2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.10.2020r. o godzinie 12.30.

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki:

1.  Formularz ofertowy – załącznik Nr 1;

2.  Informacja o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik Nr 3;

3.  Oświadczenie o braku powiązań – załącznik Nr 4;

4.  Wzór umowy – załącznik Nr 5;

5.  Dokumentacja projektowa i przedmiary– załącznik Nr 6;

6.Klauzula informacyjna do przetwarzania danych osobowych –załącznik nr 7.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.PDF PDF 2755.52 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
Załacznik 1-Formularz Ofertowy.doc doc 70 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
załacznik nr 3.docx docx 15.32 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
Projekt umowy.PDF PDF 5598.84 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
OOświadczenie o braku powiązań zał.4.docx docx 72.64 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
klazula zapytanie ofertowe.doc doc 62.5 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
Przedmiar Debniak.PDF PDF 836.48 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
SST Debniak.pdf pdf 65.31 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
Przedmiar1Trzcianka.PDF PDF 861.44 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
projekt wykonawczy Dębniak.pdf pdf 10042.55 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
Przedmiar2.Trzcianka.PDF PDF 854.86 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
projekt budowlany Dębniak.pdf pdf 13258.13 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
Projekt 2 Trzcianka.PDF PDF 8331.05 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
Projekt 1Trzcianka.PDF PDF 8575.48 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
SST_Trzcianka1.pdf pdf 89.28 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie
SST_Trzcianka2.pdf pdf 89.12 2020-10-06 13:31:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka na obwodzie „Trzcianka Las” w ciągu drogi gminnej 352008T Gmina Nowa Słupia. 1 robota budowlana Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
2 Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Dębniak Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej odcinek4-Dębniak” w ramach zadania sołeckiego sołectwa Dębniak p.n. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Dębniak od posesji Nr 4 do posesji 3a. 1 robota budowlana Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie robót z Wykonawcą będzie regulowane fakturą końcową wystawioną po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu odbioru robót, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka na obwodzie „Trzcianka Las” w ciągu drogi gminnej 352008T Gmina Nowa Słupia do 10.12.2020r. Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej odcinek4-Dębniak do 30.11.2020r. "Akceptuję" (0)
4 Gwarancja - Wykonawca udzieli na prawidłowo wykonany przedmiot zamówienia (dla każdego zadania) trzyletnią gwarancję jakości. Gwarancja jakości obejmuje wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia oraz w wyniku prawidłowego używania przedmiotu zamówienia. "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 466