Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-10-2020 13:31:00 |
Składania : | 12-10-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-10-2020 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak sprawy RGI.ZO.271.91.2020
1. Zamawiający
Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zapraszam do złożenia ofert na zadanie pn:
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Nowa Słupia w ramach funduszu sołeckiego w 2020roku.
I „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka na obwodzie „Trzcianka Las” w ciągu drogi gminnej 352008T Gmina Nowa Słupia”. w ramach zadania sołeckiego sołectwa Trzcianka p.n.„Zaprojektowanie i wykonanie brakującego oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka (2słupy, 1 dowieszka).”tj.
1) dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 19 na wysokości działki 73/3.
2) dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 7 na wysokości posesji nr 18a, dz.nr.87”
II „Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej odcinek4-Dębniak” w ramach zadania sołeckiego sołectwa Dębniak p.n. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Dębniak od posesji Nr 4 do posesji 3a”.
3. Zakres prac: Szczegółowy zakres prac zawiera: specyfikacje techniczne, projekty wykonawcze oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsc wykonywania robót w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.1. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne pod kable elektryczne (wykopy, odwodnienie wykopów),
- podłączenie linii do sieci zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami technicznymi,
- sporządzenie i oznakowanie czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy,
- dokonanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci,
- wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanych sieci oświetleniowych,
- jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu Wykonawca zadania przedłoży projekt sposobu zabezpieczenia robót w pasie drogowym dróg powiatowych na dzień przekazania terenu pasa drogowego,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych uzgodnień od właściwego zarządcy drogi związanych z zajęciem pasa drogowego, celem przeprowadzenia robót i umieszczenia w nim urządzeń objętych przedmiotem umowy,
- koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót,
- zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi,
- zapewnienie własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,
- umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
- kompleksowa inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót (oraz uwzględnieniem spełnienia warunków do PGE),
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego),
- po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
3.2. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia.
a) Oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia przedstawiony w formularzu ofertowym.
b) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zawartą umową, oraz przekazaną dokumentacją projektową.
c) Przy wycenie prac w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca winien zapoznać się z projektem technicznym, częścią rysunkową i opisem technicznym, zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, oraz pozostałymi dokumentami, które precyzują przedmiot zamówienia.
d) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty wykonane przez podwykonawców.
e) Wykonawca udzieli na prawidłowo wykonany przedmiot zamówienia (dla każdego zadania) trzyletnią gwarancję jakości. Gwarancja jakości obejmuje wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia oraz w wyniku prawidłowego używania przedmiotu zamówienia.
3.3. Termin związania z ofertą:
Wykonawcy składający ofertę są związani jej treścią przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
4.Czas realizacji zamówienia:
I „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka na obwodzie „Trzcianka Las” w ciągu drogi gminnej 352008T Gmina Nowa Słupia”. w ramach zadania sołeckiego sołectwa Trzcianka p.n.„Zaprojektowanie i wykonanie brakującego oświetlenia ulicznego w sołectwie Trzcianka (2słupy, 1 dowieszka).”tj.
1) Dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 19 na wysokości działki 73/3.
2) Dobudowa jednego słupa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej 352008T od istniejącego słupa nr 7 na wysokości posesji nr 18a, dz.nr.87”-od dnia podpisania umowy do 10.12.2020r.
II „Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej odcinek4-Dębniak” w ramach zadania sołeckiego sołectwa Dębniak p.n. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Dębniak od posesji Nr 4 do posesji 3”-od dnia podpisania umowy do 30.11.2020r.
5.Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1)Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie;
- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2)Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Zaakceptowany projekt umowy;
2) Formularz informacji o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych;
4) Kosztorys ofertowy na obydwa zadania;
5) Oświadczenie o braku powiązań.
6.Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena 100%).
2) W cenie oferty należy podać wszystkie koszty, uwzględniając zakres zamówienia, wynikające z zaproszenia do złożenia propozycji cenowej.
3) Wykonawca oblicza cenę oferty z podatkiem VAT.
4) Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz procent od wartości brutto wykonanych robót w tym należny podatek VAT.
8. Dodatkowe informacje:
8.1 Zamawiający zastrzega sobie
prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
8.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
8.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
9. Termin złożenia oferty:
1) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do 12.10.2020r.do godz.12.00.
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.10.2020r. o godzinie 12.30.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy – załącznik Nr 1;
2. Informacja o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik Nr 3;
3. Oświadczenie o braku powiązań – załącznik Nr 4;
4. Wzór umowy – załącznik Nr 5;
5. Dokumentacja projektowa i przedmiary– załącznik Nr 6;
6.Klauzula informacyjna do przetwarzania danych osobowych –załącznik nr 7.
Komunikaty