Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.9.2022 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu szkolnego SP 58 przy ul. Gdańskiej 53a w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 21-02-2022 10:49:00
Składania : 28-02-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.9.2022 z dnia 14.02.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł  na podst. art. 2 pkt. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.

Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 j.t. z  późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu szkolnego przy ul. Gdańskiej 53a w Bydgoszczy w ramach zadania „Modernizacja terenu rekreacyjnego na terenie SP 58 oraz utworzenie ekologicznej strefy edukacyjnej na os. Bocianowo - Śródmieście - Stare Miasto (Program BBO)” (działki nr 69/1, 78/4, 79/9 obręb 127 własność Gminy Bydgoszcz) - uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).

3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:

- architektonicznej,

- konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa terenu rekreacyjno-sportowego, parku lub skweru, placu zabaw o min. powierzchni min. 300m2 w zakresie budowlanym oraz gospodarki drzewostanem.


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Wzór umowy (zał. nr 2),

3) Wzór oferty (zał. nr 3),

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5) Kopia mapy zasadniczej z zakresem inwestycji – skala 1:500 (zał. nr 5),

6) Wytyczne Zamawiającego i Użytkownika (zał. nr 6).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących  złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący zrealizowanych prac projektowych,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7. Termin wykonania zamówienia: 2 m-ce od daty zawarcia umowy.   

                     

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

1) Inspektor WIM (koordynator) Lilianna Jasiek                – tel.52 58 59 271   

2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Piotr Dorenda   – tel.52 58 58 473


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 28.02.2022r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

3) wypełniony formularz „wzór oferty” (załącznik nr 3).

11. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt.10 nie będą rozpatrywane.

W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


                                                 

                                                                                                                                                     DYREKTOR                                      

                                                                                                                                                    WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA                  

                                                                                                                                                    URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                              BOGDAN TYBORSKI

        

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał 1_Opis_przedm_zamow_Gdańska 53a.pdf pdf 697.18 2022-02-21 10:49:00 Postępowanie
zał 2 Wzór umowy GdańskaZagospTylkoDokPlatf.pdf pdf 327.78 2022-02-21 10:49:00 Postępowanie
zał 3_Oferta_Formularz Gdańska 53a.pdf pdf 269.06 2022-02-21 10:49:00 Postępowanie
zał 4 Wykaz wykonanych Gdańska 53a usług.pdf pdf 333.34 2022-02-21 10:49:00 Postępowanie
zał 5 Kopia mapy zasadniczej z zakresem inwestycji.pdf pdf 497.7 2022-02-21 10:49:00 Postępowanie
zał 6 Wytyczne Wnioskodawcy i Użytkownika koncept.pdf pdf 432.72 2022-02-21 10:49:00 Postępowanie
Zagospodarowanie terenu SP 58 wynik.pdf pdf 29.96 2022-03-02 08:40:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-02 08:40 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zagospodarowanie ter [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu szkolnego SP 58 przy ul. Gdańskiej 53a w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 497