Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego wraz z analizą popytu dla inwestycji polegającej na rewitalizacji nieruchomości dawnego Teatru Kameralnego w Bydgoszczy

Anna Lorek
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2017 13:26:17
Składania : 31-03-2017 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

2. Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Funduszy Europejskich

3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie poprawnego formalnie i merytorycznie studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego wraz z analizą popytu dla inwestycji polegającej na rewitalizacji nieruchomości dawnego Teatru Kameralnego przy ul. Grodzkiej w Bydgoszczy.
Projekt zakłada kompleksową przebudowę i rozbudowę zdegradowanego, nieużytkowanego obecnie obiektu dawnego Teatru Kameralnego znajdującego się na terenie Starego Miasta, w południowej pierzei Starego Rynku przy ul. Grodzkiej 14-16 w Bydgoszczy. Celem projektu jest utworzenie w Bydgoszczy drugiej sceny teatralnej, w tym w znacznym stopniu przeznaczonej dla młodego widza oraz poprawa dostępności kultury poprzez utworzenie nowej przestrzeni do prowadzenia działalności kulturalnej.
Szacunkowa wartość projektu: 5 mln euro.

2) Zamówienie obejmuje opracowanie, na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej:
a. Studium wykonalności wraz z arkuszem kalkulacyjnym zawierającym model finansowo-ekonomiczny (w formacie „xls” lub równoważnym z aktywnymi/odblokowanymi formułami),
b. Załączników do wniosku o dofinansowanie: dokumentów określających koszty realizacji projektu, tj.: analiza rynku (dla wszystkich kosztów nie objętych kosztorysem inwestorskim); tabela przedstawiająca koszty realizacji projektu z wyszczególnieniem sposobu kalkulacji kosztów (również w wersji z aktywnymi formułami w arkuszu kalkulacyjnym); preliminarz kosztów całkowitych projektu (również w wersji z aktywnymi formułami w arkuszu kalkulacyjnym),
c. Wniosku o dofinansowanie w Generatorze Wniosków,
d. Analizy popytu wykazującej zapotrzebowanie na projekt (odrębny dokument, analiza powinna być wykonana przez firmę zajmującą się badaniem rynku).

Na realizację przedmiotowej inwestycji Miasto Bydgoszcz planuje pozyskać dofinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 (POIiŚ) w ramach Osi priorytetowej VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Główny Typ Projektu: Infrastruktura niezabytkowa - zgodnie z treścią konkursu nr POIS.08.01.00-IP.05-00-001/17 ogłoszonego na stronie Instytucji Pośredniczącej (MKiDN) pod linkiem: http://poiis.mkidn.gov.pl/skorzystaj/nabory-wnioskow/aktualne-nabory/regiony-slabiej-rozwiniete-2017

Wszystkie dokumenty i opracowania stanowiące przedmiot zamówienia muszą być spójne i przygotowane zgodnie z dokumentacją konkursową (ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów oceny projektów) oraz muszą zostać opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi dla projektów ubiegających się o dofinansowanie ze środków POIiŚ 2014-2020; dokumentami programowymi, wytycznymi i komunikatami Instytucji Pośredniczącej oraz wytycznymi Ministra Rozwoju obowiązującymi dla przedmiotowego konkursu, w szczególności:

a. Studium Wykonalności musi zostać wykonane zgodnie z „Wytycznymi do przygotowania studium wykonalności – projekty w ramach VIII osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020”.
b. Załączniki do wniosku o dofinansowanie (dokumenty określające koszty realizacji projektu) muszą zostać opracowane zgodnie ze wzorami wskazanymi w dokumentacji konkursowej.
c. Wniosek o dofinansowanie musi zostać opracowany w Generatorze Wniosków, zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku.

d. Analiza popytu tj. badania określające społeczne zapotrzebowanie na dany projekt, wraz z określeniem metodologii tych badań (Załącznik 21 do wniosku aplikacyjnego), musi stanowić odrębny dokument, spójny z pozostałymi elementami przedmiotu zamówienia
(w szczególności z odpowiednią sekcją wniosku o dofinansowanie oraz odpowiednim rozdziałem studium wykonalności). Analiza powinna zostać przeprowadzona w sposób poprawny i wiarygodny oraz spełniać wymogi określone w dokumentacji konkursowej, w tym w kryteriach oceny i wyboru projektów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również niezbędne doradztwo, wyjaśnienia
i uzupełnienia na etapie oceny formalnej i merytorycznej wniosków aplikacyjnych, aż do momentu podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.

3) Przekazanie przedmiotu zamówienia:
Wszystkie dokumenty i opracowania stanowiące przedmiot zamówienia zostaną sporządzone w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej (płyta CD/DVD – 3 egz., pliki w formacie edytowalnym).

4. Informacje, które Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie i wymagania, jakie musi
spełniać:

1) Oferta musi być złożona na wzorze wskazanym w załączniku nr 1 (z rozbiciem cenowym netto i brutto na koszt opracowania: studium wykonalności oraz załączników do wniosku o dofinansowanie - dokumentów określających koszty realizacji projektu; Wniosku o dofinansowanie w generatorze wniosków; Analizy popytu),
2) Opis doświadczenia w wykonaniu w perspektywie unijnej 2007-2013 lub obecnej, w ramach programów operacyjnych co najmniej 3 studiów wykonalności i co najmniej 3 wniosków aplikacyjnych w generatorze wniosków dla projektów infrastrukturalnych z zakresu kultury i /lub ochrony zabytków o wartości nie niższej niż 2 000 000 zł każdy (koszt całkowity projektu), które uzyskały dofinansowanie, przy czym przynajmniej jeden z tych projektów otrzymał dofinansowanie w ramach POIiŚ. Wymagane doświadczenie Wykonawca musi potwierdzić poprzez załączenie do oferty wykazu wykonanych studiów wykonalności oraz wniosków, które otrzymały dofinansowanie (ze wskazaniem programów operacyjnych) wraz z dowodami potwierdzającymi wykonanie każdego z ww. dokumentów (protokoły odbioru, referencje).
3) Oświadczenie o gotowości odbycia min. 3 spotkań z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w okresie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej.


5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Uwaga:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wynikach postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą bez zbędnej zwłoki.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy (załącznik nr 2).

6. Kryterium oceny ofert: cena brutto

Jeżeli cena oferty będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie w wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający zastrzega sobie w takiej sytuacji prawo żądania złożenia kalkulacji obliczenia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, oferta taka zostanie odrzucona.

7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

24 kwietnia 2017 r. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku przedłużenia przez Instytucję Pośredniczącą terminu naboru projektów.

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Jarosław Korpal – tel. 52 58 59 238 jaroslaw.korpal@um.bydgoszcz.pl
Izabela Wacławska – tel. 52 58 58 084 iza.waclawska@um.bydgoszcz.pl

9. Termin składania odpowiedzi na ogłoszenie o zapytaniu ofertowym: upływa w dniu 31 marca 2017 r. o godz. 1300 .
10. Informacje dodatkowe
1) Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66. Kodeksu Cywilnego i nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.

11. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć poprzez platformę zakupową OpenNexus.
Załączniki:
1. Wzór oferty
2. Wzór umowy na opracowanie studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego i analizy popytu



Bydgoszcz, 24.03.2017 r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.docx docx 34.84 2017-03-24 13:26:17 Postępowanie
Załącznik nr 1 Wzór oferty.docx docx 19.43 2017-03-24 13:26:17 Postępowanie
Załącznik nr 2 Wzór umowy.docx docx 41.27 2017-03-24 13:26:17 Postępowanie

Komunikaty

2017-04-05 08:25 Izabela Wacławska Informujemy, że w ramach niniejszego postępowania ofertowego wpłynęły 3 oferty. Po ich rozpatrzeniu i ocenie wybrana została oferta złożona przez Faber Consulting Polska Sp. z o.o. Oferta ta spośród ofert spełniających wszystkie wymogi obligatoryjne charakteryzuje się najniższą z oferowanych ceną brutto (23 222,40 zł).
Wszystkim oferentom serdecznie dziękujemy za udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 studium wykonalności, 1 wniosek aplikacyjny w Generatorze Wniosków z załącznikami i analiza popytu Proszę o wycenę 1 studium wykonalności i 1 wniosku aplikacyjnego w Generatorze Wniosków wraz z załącznikami i analizą popytu. Cena brutto - Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 100 pkt,prosimy o podanie ceny netto oraz wartości VAT. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 488