Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.372.2.5.2023 Dostawa dwóch komputerów stacjonarnych ASUS Ekspert Center dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a.

Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2023 09:12:00
Składania : 06-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 06-10-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kościan, dnia 02 października 2023 r.

OR.372.2.5.2023       

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na dostawę  dwóch komputerów stacjonarnych ASUS Ekspert Center dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a.

Zamawiający:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacyjny 

w Kościanie

zwany dalej „Ośrodkiem Rehabilitacyjnym w Kościanie”

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch komputerów stacjonarnych ASUS Ekspert Center   dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego  nr 1.

  1. Termin realizacji zamówienia:  od dnia podpisania umowy do 16.10.2023 r.
  2. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany przedmiot zamówienia.
  3. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
  4. Sposób obliczenia: cena powinna być wyliczona na podstawie załączonego formularza cenowego który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  5. Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy  ( załącznik nr 1 ) oraz  oświadczenie ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego )  o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  6. Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 6  przez Wykonawcę spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  7. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

§     akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

§     uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,

§     gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

§     uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

§     wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub  14 RODO1)  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

  1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
  2.  Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
  3. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)         administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie , ul. Bączkowskiego 11a, 64-000 Kościan;

2)         inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Rehabilitacyjnym w Kościanie  jest Pan Łukasz Grajewski, e-mail:

biuro@or.koscian.pl;  
tel.  65
 512 12 70*

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na dostawę dwóch sztuk komputerów stacjonarnych ASUS Ekspert Center dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

3)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

4)        obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 

5)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

UWAGA:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy  z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz.U. 2022 r poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

Załączniki:

1.Opis przedmiotu zamówienia

2.Formularz cenowy.

2. Oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

3. Projekt umowy.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz cenowy zał nr 2.docx docx 14.46 2023-10-03 09:12:00 Postępowanie
Oświadczenie o braku wpisu na listę zał nr 2.docx docx 17.59 2023-10-03 09:12:00 Postępowanie
projekt umowy.docx docx 29.09 2023-10-03 09:12:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.docx docx 14.21 2023-10-03 09:12:00 Postępowanie
825852-protocol.xlsx xlsx 39.32 2023-10-09 10:03:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-09 10:03 Helena Wojciechowska Protokół z zapytania ofertowego

825852-protocol.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawę dwóch komputerów stacjonarnych ASUS Ekspert Center dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a. Zgodnie z formularzem cenowym 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 172