Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.105.2023 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji 4 sal pracowni warsztatowych w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich przy ul. Konarskiego 5 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 31-10-2023 16:43:00
Składania : 08-11-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR WIM.271.2.105.2023  z dnia 31.10.2023r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j.) z późn. zm. i zarządzenia nr 175/2023 § 5 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 16 marca 2023r. w przedmiocie zamówienia o wartości powyżej 10 000 zł)

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji 4 sal pracowni warsztatowych w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bydgoszczy w ramach zadania pn. „Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie warsztatów kształcenia praktycznego w Zespołach Szkół Zawodowych w Bydgoszczy” dofinansowanego w programu „Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027” działanie: 6.5 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego BYDOF-IP, przy ul. Konarskiego 5 w Bydgoszczy (dz. nr ewid. 18/2 obr. 0130).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, instalacji sanitarnych oraz aktualną przynależność do izby zawodowej,

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Dokumentacja zdjęciowa (zał. nr 2),

3) Wzór umowy (zał. nr 3),

4) Wzór oferty (zał. nr 4),

5) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 5),

6) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 6),

7) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 7).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)  w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy (tak jak wynika ze Wzoru umowy (zał. nr 3 §4 ust. 1 oraz §6 ust. 3),

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Natalia Stanisławska, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 59 533,

Ewa Pietkun, Podinspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 527.


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 08.11.2023r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w (zał. 6) (referencje/ poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

4) wypełniony wzór oferty (zał. 4),

5) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych (zał. nr 5),

6) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zał. 7)


11. Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt. 1-6 załączników spowoduje odrzucenie oferty.


12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


13. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 31.10.2023 r.   

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 4 Wzór oferty.pdf pdf 547.88 2023-10-31 16:43:00 Postępowanie
zał. nr 5 Informacja RODO.pdf pdf 263.93 2023-10-31 16:43:00 Postępowanie
zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 373.89 2023-10-31 16:43:00 Postępowanie
zał. nr 2 Dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 1224.36 2023-10-31 16:43:00 Postępowanie
zał. nr 3 Wzór umowy ZSG-H.pdf pdf 243.55 2023-10-31 16:43:00 Postępowanie
zał. nr 6 Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 332.61 2023-10-31 16:43:00 Postępowanie
zał. nr 7 oświadczenie.pdf pdf 462.68 2023-10-31 16:43:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 30.88 2023-11-24 12:11:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-24 12:11 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji 4 sal pracowni warsztatowych w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich przy ul. Konarskiego 5w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 567