Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-01-2024 15:42:00 |
Składania : | 24-01-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.1.2024 z dnia 16.01.2024 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Zadanie Miasta pn.
Rewitalizacja Placu Wolności
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy realizacji robót budowlanych polegających na rewitalizacji Placu Wolności w zakresie:
1) przygotowania wniosku do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (WKZ) w sprawie uzyskania pozwolenia na sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi;
2) sprawowania stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wynikającymi z dokumentacji projektowej (przewidywany termin realizacji robót do sierpnia 2025r. z możliwością wydłużenia przy czym główne roboty ziemne wykonane powinny być do czerwca 2024 r.) zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej i warunkami zezwolenia na ich prowadzenie Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
Zakres planowanych robót budowlanych znajduje się w załącznikach do zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- decyzją ZAR/330/2021 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (znak WUOZ.DB.ZAR. 5143.34.2021.TZ) z dnia 27.07.2021r.
- przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j.).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania nadzoru archeologicznego.
4. Załączniki do zapytania:
1) Projekt budowlany Rewitalizacja Placu Wolności;
2) Projekt zagospodarowania terenu;
3) decyzja ZAR/330/2021 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (znak WUOZ.DB.ZAR. 5143.34.2021.TZ) z dnia 27.07.2021r.;
4) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (do wypełnienia przez oferenta);
5) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;
6) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) przewiduje się prowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru częściowego i końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia:
1) przygotowanie wniosku i przekazanie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy: 14 dni od daty zawarcia umowy,
2) sprawowanie nadzoru archeologicznego: przez cały okres prowadzenia robót, o których mowa w pkt. 2, ppkt.2, przy czym Zamawiający przewiduje, iż roboty zakończą się do sierpnia 2025 r.,
3) wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru: 14 dni od dnia zakończenia sprawowania nadzoru.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Karolina Szafran-Pyjos, Inspektor WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 59 157,
Kamila Sobiś, Inspektor WIM – tel. (52) 58 59 229.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 24.01.2024 r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć: podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. nr 4.
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganego i określonego w pkt. 10 załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 16.01.2024 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2024-01-26 10:37 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty