Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.1.2024 Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy realizacji robót budowlanych polegających na rewitalizacji Placu Wolności

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 16-01-2024 15:42:00
Składania : 24-01-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.1.2024 z dnia 16.01.2024 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)



1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz     


Zadanie Miasta pn.

Rewitalizacja Placu Wolności


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy realizacji robót budowlanych polegających na rewitalizacji Placu Wolności w zakresie:

1) przygotowania wniosku do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (WKZ) w sprawie uzyskania pozwolenia na sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi;

2) sprawowania stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wynikającymi z dokumentacji projektowej (przewidywany termin realizacji robót do sierpnia 2025r. z możliwością wydłużenia przy czym główne roboty ziemne wykonane powinny być do czerwca 2024 r.) zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej i warunkami zezwolenia na ich prowadzenie Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,

Zakres planowanych robót budowlanych znajduje się w załącznikach do zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

- decyzją ZAR/330/2021 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (znak WUOZ.DB.ZAR. 5143.34.2021.TZ) z dnia 27.07.2021r.

- przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j.).


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania nadzoru archeologicznego.


4. Załączniki do zapytania:

1) Projekt budowlany Rewitalizacja Placu Wolności;

2) Projekt zagospodarowania terenu;

3) decyzja ZAR/330/2021 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (znak WUOZ.DB.ZAR. 5143.34.2021.TZ) z dnia 27.07.2021r.;

4) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (do wypełnienia przez oferenta);

5) wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;

6) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) przewiduje się prowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru częściowego i końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:

1)    przygotowanie wniosku i przekazanie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy: 14 dni od daty zawarcia umowy,

2)    sprawowanie nadzoru archeologicznego: przez cały okres prowadzenia robót, o których mowa w pkt. 2, ppkt.2, przy czym Zamawiający przewiduje, iż roboty zakończą się do sierpnia 2025 r.,

3)    wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru: 14 dni od dnia zakończenia sprawowania nadzoru.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Karolina Szafran-Pyjos,  Inspektor  WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 59 157,

Kamila Sobiś, Inspektor WIM – tel. (52) 58 59 229.


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 24.01.2024 r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć: podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania  – zał. nr 4.


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganego i określonego w pkt. 10 załącznika spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

Bydgoszcz, 16.01.2024 r.              

      DYREKTOR                

     WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

           URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski          

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. PB Plac Wolności Opis ARCHITEKTURA.pdf pdf 16144.78 2024-01-16 15:42:00 Postępowanie
2. Z02 - PZT _PB - Plac Wolności Bydgoszcz ZE ZBIORNIKIEM-Z02- PZT.pdf pdf 24320.9 2024-01-16 15:42:00 Postępowanie
3. decyzja ZAR330.2021 WKZ.pdf pdf 781.19 2024-01-16 15:42:00 Postępowanie
4. oświadczenie.docx docx 14.51 2024-01-16 15:42:00 Postępowanie
6. RODO.pdf pdf 54.8 2024-01-16 15:42:00 Postępowanie
PlacWolnościArcheolog.pdf pdf 369.32 2024-01-16 15:42:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 31.66 2024-01-26 10:37:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-26 10:37 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy realizacji robót budowlanych polegających na rewitalizacji Placu Wolności Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 308