Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KI/127/2024 Remontu i renowacji elementów dachu i kominów w budynku administracyjnym Centrali Ruchu na Zajezdni Tramwajowej Ołbin MPK we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 09-04-2024 14:37:00
Placing offers : 26-04-2024 12:00:00
Offers opening : 26-04-2024 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

 

Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o. o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia

 

1.       Opis przedmiotu zamówienia:

Remont i renowacja elementów dachu i kominów w budynku administracyjnym Centrali Ruchu na Zajezdni Tramwajowej Ołbin MPK, zlokalizowanym przy ul. Ołbińskiej 25 we Wrocławiu. Więcej szczegółów podano w treści umowy.

2.       Termin realizacji zamówienia:

wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.

3.       Kryteria oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi): podano poniżej

 

Cena oferty                         znaczenie -  100%

Przydzielanie punktów za cenę:

Oferta o najniższej cenie otrzyma najwyższą ilość, tj. 100 punktów;

Pozostałym ofertom punkty za cenę zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty wg wzoru:

 

 

                                                                        cena najniższa [zł]

                    ilość punktów za cenę = ---------------------------------------  x 100

                                                                        cena oferty ocenianej [zł]

 

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.

 

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.

Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.

Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.

1.       W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.

2.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.

 

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Decyzja nr 163_2023.pdf pdf 305.25 2024-04-09 14:37:00 Proceeding
KI_127_2024 Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1601.05 2024-04-09 14:37:00 Proceeding
Projekt Architektonicznie-Budowalny.pdf pdf 8221.15 2024-04-09 14:37:00 Proceeding
STWiOR.pdf pdf 960.59 2024-04-09 14:37:00 Proceeding
zdjęcia Centrala Ruchu Ołbin.pdf pdf 9812.07 2024-04-09 14:37:00 Proceeding
Zapytanie_ofertowe załącznik.docx docx 429.13 2024-04-09 14:37:00 Criterion
KI_Umowa remont dachu Centrala Ruchu Ołbin_ok.pdf pdf 3291.64 2024-04-09 14:37:00 Criterion

Announcements

2024-04-23 11:53 Paulina Jóźwik Witam,
do zakresu wykonywanych robót dodano zrobienie podbitki w miejscu ubytku.
2024-04-18 11:26 Paulina Jóźwik Termin składania ofert został wydłużony do dnia 26-04-2024 do godz. 12:00.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remontu i renowacji elementów dachu i kominów Budynek administracyjny Centrali Ruchu na Zajezdni Tramwajowej Ołbin MPK we Wrocławiu 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie formularza ofertowego wraz z załącznikiem i załączenie podpisanego skanu dokumentu Attachment required

Zapytanie_ofertowe z [...].docx

(0)
6 Wzór umowy - Proszę o zaparafowanie dokumentu i załączenie skanu

KI_Umowa remont dach [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 517