Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2024 11:26:00 |
Składania : | 16-10-2024 08:30:00 |
Otwarcia : | 16-10-2024 09:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w trybie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1
Przedmiot postępowania: 4WOG.1200.2712.81.2024 Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych; dań instant oraz kawy i herbaty w podziale na 6 części:
Część 1
Dostawa sosów, zup, przypraw
przetworzonych – ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Część 2
Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych – ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Część 3
Dostawa dań instant – ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Część 4
Dostawa dań instant - ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Część 5
Dostawa kawy i herbaty – ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Część 6
Dostawa kawy i herbaty – ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.) komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
- zadawania pytań Zamawiającemu,
- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
- przesłania odwołania/inne.
Osoba prowadząca postępowanie Dominika Kidziak, nr telefonu: 261111370
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem
2024-10-16 10:27 | Dominika Kidziak | 90_informacja z otwarcia ofert |
2024-10-16 08:30 | Komunikat Zamawiającego |
W
oparciu
o
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U
z
2023
r.
poz.
1605,
z
późn.
zm.)
Zamawiający
informuje,
iż
na
sfinansowanie
przedmiotowego
zamówienia
zamierza
przeznaczyć: dla części 1: 59 042,55 zł brutto dla części 2: 29 144,43 zł brutto dla części 3: 48 011,88 zł brutto dla części 4: 23 529,87 zł brutto dla części 5: 20 353,73 zł brutto dla części 6: 9 835,88 zł brutto |
2024-10-10 14:12 | Dominika Kidziak |
90_wyjaśnienie
i
modyfikacja
treści
SWZ 90_załączniki 90_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 90_wyjaśnienie treść [...].pdf |
Komunikaty