Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 18:04:47
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1100679
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1100679 : Z/36/2025 Sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów, osprzętu i urządzeń elektrycznych

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Agnieszka Bralczyk
    • Organizacja
      Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-24 15:32:00
    • Składania
      2025-05-07 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-07 09:30:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji - Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

    Osoby uprawnione :

    1) Martyna Mazur tel. 531 895 374  lub 91 321 42 67 wew. 22 w godz. 0650 – 1450

    2)  Zofia Kurzynowska tel. 91 321 42 67 wew. 22 w godz. 0650 – 1450 


    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


    *** W trakcie trwającego postępowania zostanie dodany Załącznik nr 3 Wzór umowy - który jest uzgadniany z Biurem Prawnym.

    Obecny załącznik nr 3 jest w wersji poglądowej.

    Informacja o dodaniu sprawdzonego wzoru umowy będzie ogłoszona KOMUNIKATEM PUBLICZNYM w danym postępowaniu.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo cenowy.pdf pdf 501.89
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1416.65
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy.pdf pdf 127.15
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 3 Wzór umowy poglądowy będzie uzgadniany z biurem prawnym podczas trwającego się postępowania.pdf pdf 476.97
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 4 Oświadczenie.pdf pdf 62.88
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 453.33
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 21.05
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 4.docx docx 16.34
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Formularz asortymentowo-cenowy (Elektryka).xlsx xlsx 26.28
    2025-04-24 15:32:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 3 Wzór umowy Z.36.2025 zweryfikowany przez biuro prawne..docx docx 33.03
    2025-04-29 13:58:47
    Postępowanie
    Formularz asortymentowo-cenowy (Elektryka).xlsx xlsx 26.28
    2025-05-05 17:37:06
    Publiczna wiadomość
    Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 21.05
    2025-05-05 17:37:06
    Publiczna wiadomość
    Zawiadomienie o wynikach postępowania.pdf pdf 71.55
    2025-05-08 13:33:09
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-08 13:33:09
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje o wynikach postępowania.
    Zawiadomienie w załączniku.
    Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście

    Załączniki

    • Zawiadomienie o wyni [...].pdf
    2025-05-07 14:33:00
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich informuje, że w danym postępowaniu wzięły udział dwie firmy:
    1) Elektros Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Pielęgniarska 6 85-790 Bydgoszcz - kwota 67.808,16 zł netto (zadanie nr 1 i zadanie nr 2) (zadanie nr 1 - 27.984,35 zł netto, zadanie nr 2 39.823,81 zł netto)
    2) PHU.BE-KA M. KOMAR. M. BRZĘCKI ul. Czarnieckiego 2/5 73-110 Stargard - kwota 34.575,17 zł netto (zadanie nr1)

    TRWA WERYFIKACJA DOKUMENTÓW.
    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-07 09:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie danego zamówienie (zadanie 1 + zadanie 2) Razem 79.031,94 zł netto
    2025-05-06 08:11:50
    Agnieszka Bralczyk ZDMiŻ Świnoujście udziela odp:
    Poz. 9. Są 4 warianty lampy, Prosze o wskazanie, o który produkt chodzi: 230V AC, Al, 230V AC, Ms, 24V DC, Al., 24V DC, Ms

    To jest pytanie do pozycji 8. - Oznaczenie: Światło błyskowe SL, Zasilanie: 24V DC(9-60V), Kolor: pomarańczowy, Wymiary: fi 93x94, Materiał: ABS.


    Poz. 10. Proszę podać IP produktu (użytkowanie na zewnątrz, czy w pomieszczeniu), ile lamek, jaka długość?

    To jest pytanie do pozycji 9. - Zewnętrzne o długości około 5m.


    Poz. 20. Oprawa długa, czy krótka, ze stali zwykłej, czy nierdzewnej?

    Oprawa długa ze stali nierdzewnej.

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-06 08:10:36
    Agnieszka Bralczyk ZDMiŻ Świnoujście informuję, że padły następujące pytania :
    Dzień dobry
    Zapytania dotyczą części 2
    Poz. 9. Są 4 warianty lampy, Prosze o wskazanie, o który produkt chodzi: 230V AC, Al, 230V AC, Ms, 24V DC, Al., 24V DC, Ms
    Poz. 10. Proszę podać IP produktu (użytkowanie na zewnątrz, czy w pomieszczeniu), ile lampek, jaka długość?
    Poz. 20. Oprawa długa, czy krótka, ze stali zwykłej, czy nierdzewnej?
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-06 08:08:06
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich udziela odpowiedzi na zadane pytania :
    Poz. 17 - Proszę o wyjaśnienie, o jaki produkt chodzi, co to jest "kablówka" w rozumieniu przedmiotu zamówienia.

    Kablówka - PAWBOL lampa PL-2, 5m niebieska PWD.3031G, 230V, E27

    Poz. 18 - Proszę o doprecyzowanie, czy to ma być latarka czołowa, czy ręczna. Jakie minimalne parametry ma posiadać produkt.

    Może być latarka ręczna - Materiał: aluminium, Moc źródła światła lub urządzenia: 8W, Temperatura barwowa światła: 6400k, Strumień świetlny: 800lm, Stopień ochrony: 44IP

    Poz. 23 - Rozmiar 203x2,5mm

    Poz. 24 - Rozmiar 371x4,8mm

    Poz. 25 - 615x7,6mm

    Poz. 26 - Oprawa kojowa KJP 41 1x9W/E

    Poz. 27 Czy chodzi o panel typu VIRGO? Montaż natynkowy, czy podtynkowy?

    Może być panel typu Virgo - możliwość zwieszenia na linkach lub montażu natynkowego

    Poz. 33 - Proszę o doprecyzowanie parametrów produktu (ilosć sztuk w opakowaniu, czarne, czy kolorowe)? Po podanym opisie nie udało się zidentyfikować produktu.

    Rurki termokurczliwe - np. 4/1x0,5, 6/2x0,5, 8/2x0,5, 3,1/1,0 - po 5 szt, kolorowe

    Poz. 34. Świetlówki o podanych parametrach mają różne ceny i kody. Proszę o podanie, którą moc wycenić?

    11W

    Poz. 36. Proszę o dopuszczenie świetlówki o mocy 9W i wydajności świetlnej min. 950 lm.

    Dopuszczamy

    Poz. 38. Jaki rozmiar wkładki mamy zaoferować? (NH00, NH01, NH02, BIWTS)

    NH00

    Poz. 55. Czy chodzi o moc 75W i 100W? Jeśli tak, to czy w formularzu umieścić kody obu produktów?

    Tak. Tak.

    Poz. 56. Sprzeczny opis: czy chodzi o żarówkę o trzonku E27, czy o świetlówkę T8?

    Chodzi o żarówkę o trzonku E27

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-05 17:50:19
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuję, że w danym postępowaniu padły następujące pytania cyt.

    "Dzień dobry, z uwagi na wiadomość, że nie dotarły zapytania, ponawiamy;
    Poz. 17. Proszę o wyjaśnienie, o jaki produkt chodzi, co to jest "kablówka" w rozumieniu przedmiotu zamówienia.
    Poz. 18. Proszę o doprecyzowanie, czy to ma być latarka czołowa, czy ręczna. Jakie minimalne parametry ma posiadać produkt.
    Poz. 23-25. Proszę o podanie rozmiarów opasek.
    Poz. 26. Produkt wskazany przez Zamawiającego jest niedostępy. Prosze o wykreślenie z formularza.
    Poz. 27. Czy chodzi o panel typu VIRGO? Montaż natynkowy, czy podtynkowy?
    Poz. 33. Proszę o doprecyzowanie parametrów produktu (ilosć sztuk w opakowaniu, czarne, czy kolorowe)? Po podanym opisie nie udało się zidentyfikować produktu.
    Poz. 34. Świetlówki o podanych parametrach mają różne ceny i kody. Proszę o podanie, którą moc wycenić?
    Poz. 36. Proszę o dopuszczenie świetlówki o mocy 9W i wydajności świetlnej min. 950 lm.
    Poz. 38. Jaki rozmiar wkładki mamy zaoferować? (NH00, NH01, NH02, BIWTS)
    Poz. 55. Czy chodzi o moc 75W i 100W? Jeśli tak, to czy w formularzu umieścić kody obu produktów?
    Poz. 56. Sprzeczny opis: czy chodzi o żarówkę o trzonku E27, czy o świetlówkę T8?"

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-05 17:37:06
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje, że udziela/ udzielił odpowiedzi na powyższe pytanie :

    ODP:

    W formularzu ofertowym znajduje się podział na Zadanie nr 1 oraz Zadanie nr 2, jak również w Formularzy ofertowym.
    Dane pliki udostępniam ponowie. W opcji zamówienia ogólnego na platformie należy podać całość.
    Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście

    Załączniki

    • Formularz asortyment [...].xlsx
    • Załącznik nr 1 Formu [...].docx
    2025-05-05 17:34:32
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuję , że w danym postępowaniu padło następujące pytanie: cyt:
    "Witam, proszę o informację gdzie w zamówieniu jest podziale na dwa etapy skoro w opcji : przy składaniu zamówienia mam wpisać tylko jeden termin zamówienia "
    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-05 13:00:19
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich w Świnoujściu informuję że:
    1. Wykonawca będzie zaopatrywać Zamawiającego i dostarczać na wskazany przez adres Zamawiającego materiały szczegółowo określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr. 2 oraz materiały będące w ofercie dostawcy, a nie ujęte w załączniku nr. 2 do zaproszenia.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania materiałów o innej nazwie (numerze katalogowym) niż ten wskazany w ofercie Wykonawcy pod warunkiem, iż dostarczony materiał spełnia wymogi Zamawiającego określone w zapytaniu ofertowym, z zachowaniem oferty cenowej Wykonawcy. Przed dostarczeniem materiału o innej nazwie (numerze katalogowym) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać uprzednio akceptacje Zamawiającego.
    3. Ilości wskazane w załączniku nr. 2 do zaproszenia zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty w trakcie realizacji niniejszej umowy.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamawianych ilości w poszczególnych pozycjach, poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie, z tym jednak zastrzeżeniem, że w przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach nie zostanie przekroczona ogólna wartość wynikająca z oferty cenowej Wykonawcy stanowiąca wartość przedmiotu umowy. Zamówienie wartościowo nie będzie mniejsze niż 50% wartości umowy.
    5. Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu towaru w okresie trwania umowy, w przypadkach, gdy zaistnieje potrzeba zakupu towaru , którego nie dało się przewidzieć w momencie zawierania umowy. Całkowita wartość zamówień nie może przekroczyć całkowitej wartości zawartej umowy.
    6. Wykonawca oświadcza, że podmiot umowy jest zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami i został dopuszczony do obrotu.
    7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot dostawy na własny koszt i ryzyko.
    8. Zamawiający zobowiązuje się składać Wykonawcy zamówienie szczegółowe w formie pisemnej lub emailem.
    9. Wykonawca potwierdzi odbiór zamówienia szczegółowego e-mailem lub telefonicznie, niezwłocznie po jego otrzymaniu.
    10. Wykonawca zapewnia realizację zamówień poszczególnych partii materiałów w oryginalnych opakowaniach (o ile występuje).
    11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot dostawy należytej jakości.
    12. Transport przedmiotu dostawy będzie odpowiadał wymaganiom przewidzianym w obowiązujących przepisach i dostosowany będzie do właściwości przedmiotu.
    13. Wykonawca doręczy Zamawiającemu w chwili odbioru towaru opisy produktów, certyfikaty i atesty jakościowe lub aprobaty techniczne dokumentujące, że są to wyroby dopuszczone do obrotu oraz świadectwa spełnienia wymogów UE w języku polskim.
    14. Termin przydatności do użycia przedmiotu dostawy będzie nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Termin przydatności zostanie wskazany na pojedynczych opakowaniach.
    15. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zamówieniem szczegółowym, a dokonaną dostawą, Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia odbioru przedmiotu dostawy, chyba że stwierdzenie rozbieżności w tym terminie będzie niemożliwe lub utrudnione, także ze względu na niekorzystanie z przedmiotu dostawy. Inne zauważone wady Zamawiający zobowiązany jest zgłosić niezwłocznie po ich wykryciu.
    16. Termin rozpatrzenia reklamacji i wysłania materiałów zgodnie z zamówieniem wynosi 4 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego (lub elektronicznego) zawiadomienia o wystąpieniu wad.
    17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź okresowych promocji wprowadzanych przez producenta lub Wykonawcę. Ewentualne obniżki cen nie stanowią zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymagają zawarcia odrębnego aneksu.
    18. Wykonawca do każdego zamówienia wystawi dokument wydania (WZ) wraz z cenami brutto za każdą pozycję z zamówienia oraz łączną wartość zamówionego towaru i dostarczy wraz z zamówieniem lub/i drogą elektroniczną.

    Punkt 15 do Zaproszenie do Złożenia Oferty

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-05 12:56:30
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje, że udziela / udzielił następującej odpowiedzi:

    Pozycja 26. - Oprawa kojowa KJP41. Kod produktu: 2 049 09111 A, Oznaczenie: KJP41 11W, Napięcie: 230V 50/60Hz, Stopień IP: IP30, Wymiary: L x B x H: 330x73x41, Materiał: Stal.

    Pozycja 29. - IP44

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-05 12:55:23
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu - informuję, że w danym postępowaniu padło pytanie cyt. :

    "Proszę o odpowiedzi dot. poniższych pozycji:
    Poz. 26. Produkt niedostępny, proszę o wykreślenie z formularza, bądź wskazanie produktu równoważnego
    Poz. 29. Proszę o podanie oczekiwanego IP produktu. Czy wystarczy IP44? "

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-05 12:53:50
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje, że udziela / udzielił następującej odpowiedzi:

    - Puszka GR 2-4 Ms

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-05-05 12:51:22
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu - informuję, że w danym postępowaniu padło pytanie :

    cyt: "w przemyśle morskim występują n/w

    - Puszka łączeniowa okrętowa mosiężna typ:

    Puszka GR 2-2L Ms
    Puszka GR 2-3 Ms
    Puszka GR 2-4 Ms

    proszę o konkretną informację która"

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-04-29 13:58:33
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuję, że został dodany do postępowania załącznik nr 3 - wzór umowy zweryfikowany przez biuro prawne. Z poważaniem: ZDMiŻ w Świnoujściu
    2025-04-28 17:35:17
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje, że udziela / udzielił następującej odpowiedzi:

    Ad.1
    - Watomierz - zatablicowy do 1kW

    - Antena ze wzmacniaczem na prom wielokierunkowa (na prom)

    - Wyłącznik do grzejników do 4kW

    - Kieszeń (szafka) kablowa (chodziło nam o wymiar przybliżony do A4)

    - Kojówka 9-11W na szalunku z przewodem i wtyczką na 230V

    Ad.2
    Puszka łączeniowa mosiężna natynkowa, łączeniowa IP54

    Z poważaniem:
    ZDMiŻ Świnoujście
    2025-04-28 17:26:56
    Agnieszka Bralczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuję, że w danym postępowaniu padły następujące pytania :

    1)
    - do jakiej wiertarki ma być silnik Bosch
    - do czego ma być wykorzystywany Watomierz na jednostce pływającej ?
    - antena ze wzmacniaczem
    do radia
    do TV
    dookólna
    - wyłącznik do grzejników do jakiej mocy z termostatem ?
    - Kieszeń kablowa rozumiemy Skrytka na dokumentacje techniczną ?
    -Kojówka 9-11W -wymiary montaż w szalunku na szalunku z gniazdem ?
    2)
    Puszka łączeniowa okrętowa mosiężna typ:
    Puszka GR 2-2L Ms
    Puszka GR 2-3 Ms
    Puszka GR 2-4 Ms
    jaki typ mam zaoferować ?

    ZDMiŻ Świnoujście

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów, osprzętu i urządzeń elektrycznych Sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów, osprzętu i urządzeń elektrycznych 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Czas Dostawy 40% 1) Czas dostawy towaru – 12 godzin – 25 punktów 2) Czas dostawy towaru – 24 godziny – 10 punktów 3) Czas dostawy towaru – 72 godziny – 5 punktów 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    342
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć