- Strona główna
- Postępowanie ID 1104411
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1104411 :
Z/39/2025 Z/39/2025 Sukcesywna sprzedaż i dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek służbowych
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Bralczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-05 12:27:00
-
Składania2025-05-13 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-13 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Do formularza elektronicznego prosimy załączyć:
a) Formularz Ofertowy - załącznik nr 1
b) Formularz Asortymentowo- cenowy - załącznik nr 2
c) Oświadczenie Sankcyjne - załącznik nr 4
d) aktualny wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zaproszenia, (pozostałe dokumenty wskazane w pkt.5 Zaproszenia do złożenia oferty)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 321 21 40 w godz. 8.00 - 14.00 Pani Izabela Tamaka Sekretariat
lub Pani Agnieszka Bralczyk Inspektor ds. Zamówień Publicznych.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
*** Załącznik nr 3 - Poglądowy wzór umowy, w trakcie postępowania będzie konsultowany z biurem prawnym i opublikowany w danym postępowaniu - po uprzednim komunikacie publicznym.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-19
07:49:35
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję
o
ZAWIADOMIENIU
WYNIKACH
POSTĘPOWANIA. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście Załączniki |
2025-05-15
13:51:33
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
informuję,
że
firma
SIGMA
Joanna
Rąpała
ul.
Kolejowa
7
74-500
Chojna
dosłała
brakujący
dokument. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-15
11:50:56
|
Agnieszka Bralczyk | Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuję, że WEZWAŁ DO DOSŁANIA DOKUMENTÓW Firmę: Sigma Joanna Rąpała ul. Kolejowa 7 74-500 Chojna. Brak spełnienia punktu 5 Zaproszenia do złożenia oferty. Z poważaniem: Bralczyk Agnieszka |
2025-05-13
15:56:19
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
w
danym
postępowaniu
wzięły
udział
6
firmy. 1) RESPOL POLSKA SP Z O.O. ul. Szczawiowa 71 70-010 Szczecin kwota 13.136,70 zł netto - OFERTA ODRZUCONA - TREŚĆ OFERTY NIEZGODNA Z WARUNKAMI ZAMÓWIENIA art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP 2) SIGMA Joanna Rąpała ul. Kolejowa 7 74-500 Chojna kwota 25.834,00 zł netto, 3) F.H.U ERGO Waldemar Oleksy ul. Jana Matejki 35 72-600 Świnoujście kwota 30.234,50 zł netto 4) Printex Sp z .o.o. ul. Annopol 22c 03-236 Warszawa kwota 31.621,00 zł netto, 5) Drukstar Wojciech Wierzbicki ul.Jagiełły 13/7 25-634 Kielce kwota 31.834,00 zł netto 6) JM Data ul. Zwoleńska 65a 04-761 Warszawa kwota 34.248,00 zł netto TRWA WERYFIKACJA DOKUMENTÓW. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-13
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 32.520,33 zł netto, 40.000,00 zł brutto |
2025-05-11
07:09:47
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
czas
dostawy
liczony
jest
w
godzinach
zegarowych. Towar dostarczany będzie w godz. Jednostki pracy od g. 7.00 do g.15.00 Kryterium: Czas dostawy „T” – 40 pkt. - w tym kryterium każdy wykonawca uzyska pkt. wg. poniższego zestawienia 1) Czas dostawy towaru – 12 godzin – 25 punktów 2) Czas dostawy towaru – 24 godziny – 10 punktów 3) Czas dostawy towaru – 72 godziny – 5 punktów Zamawiający dokona zsumowania punktów wg. wzoru: Suma punktów (Sp) = Co + T - i udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższy bilans punktowy. W przypadku gdy przynajmniej dwóch Wykonawców uzyska najkorzystniejszy bilans pkt., Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma najwyższą ilość pkt w kryterium Co. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-10
22:45:31
|
Agnieszka Bralczyk | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2025-05-10
22:39:49
|
Agnieszka Bralczyk | Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuję, że w danym postępowaniu pojawiło się pytanie: Dotyczy postępowania na sukcesywną sprzedaż i dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek służbowych Znak sprawy: Z/39/2025 Zaproszenie do złożenia ofert Pkt. 10 Kryterium oceny ofert i ich znaczenia &5 Kryterium Czy czas dostawy liczony jest w godzinach pracy urzędu czy w godzinach zegarowych? Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-08
09:05:36
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuje,
że
został
dodany
do
Postępowania
załącznik
nr
3
-
wzór
umowy
zweryfikowany
przez
biuro
prawne. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-06
08:45:36
|
Agnieszka Bralczyk |
Załączniki
do
postępowania
zostały
opublikowane. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
