- Strona główna
- Postępowanie ID 1106369
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1106369 :
Z/41/2025 Z/41/2025 Sukcesywna sprzedaż i dostawa środków do utrzymania czystości w tym środków chemicznych i akcesoriów oraz indywidualnych środków czystości wydawanych pracownikom
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Bralczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-07 17:11:00
-
Składania2025-05-14 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-14 09:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Do formularza elektronicznego prosimy załączyć:
a) Formularz Ofertowy - załącznik nr 1
b) Formularz Asortymentowo- cenowy - załącznik nr 2
c) Oświadczenie Sankcyjne - załącznik nr 4
d) aktualny wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zaproszenia, (pozostałe dokumenty wskazane w pkt.5 Zaproszenia do złożenia oferty)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 321 21 40 wew. 22 w godz. 06.50 - 14.50 Pani Zofia Kurzynowska oraz Pani Martyna Mazur lub Pani Agnieszka Bralczyk Inspektor ds. Zamówień Publicznych tel. 531-895-991 w godz. 8.00 - 14.00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
*** Załącznik nr 3 - Poglądowy wzór umowy, w trakcie postępowania będzie konsultowany z biurem prawnym i opublikowany w danym postępowaniu - po uprzednim komunikacie publicznym.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-29
12:34:17
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
zawiadamia
o
wynikach
postępowania
-
POPRAWIONA
WERSJA
(
błędny
adres
Sprzedającego)
.
Dokument
w
załączniku.
Przepraszamy.
Z
poważaniem:
ZDMiŻ
Świnoujście
Załączniki |
2025-05-28
14:40:46
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
zawiadamia
o
wynikach
postępowania.
Dokument
w
załączniku.
Z
poważaniem:
ZDMiŻ
Świnoujście
Załączniki |
2025-05-16
14:28:19
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
została
wyrażona
zgoda
na
poprawienie
omyłki
pisarskiej
w
ofercie. Dokument w załączniku. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście Załączniki |
2025-05-16
13:38:48
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
WEZWAŁ
Firmę
PRO
CLENING
SOLUTIONS
SP
ZO.O.
ul.
Wojska
Polskiego
63
65-762
Zielona
Góra
o
wyrażenie
zgody
/
ZAWIADOMIENIE
O
POPRAWIENIU
OMYŁKI
PISARSKIEJ? Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście Załączniki |
2025-05-14
14:44:18
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
w
danym
postępowaniu
wzięły
udział
4
firmy: 1) PRO CLEANING SOLUTIONS SP Z O.O. ul. Wojska Polskiego 63 65-762 Zielona Góra ( zadanie nr 1+2+3+4+5+6+7) Kwota razem 69.306,15 zł netto 2) PPHU ANAKONDA ul. Topolowa 1 62-060 Stęszew ( zadanie nr 3+5+6) Kwota razem 10.791,26 zł netto 3) SUPON S.A ul. Przestrzenna 6 70-800 Szczecin (zadanie nr 2,3,5) Kwota razem 16.559,31 zł netto 4) PROAUTO SP Z O.O. ul. Welecka 2a 72-006 Mierzyn (zadnie nr 4) Kwota 1.020,07 zł netto TRWA WERYFIKACJA DOKUMENTÓW. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-14
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 101.382,11 zł netto |
2025-05-13
13:56:53
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
odpowiadając
na
pytanie
nr
2
udostępnia
ponownie
załącznik
nr
4
w
wersji
edytowalnej. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście Załączniki |
2025-05-13
13:55:20
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
ze
w
danym
postępowaniu
zadano
pytanie
nr
2
cyt;
: "Proszę udostępnić plik o nazwie "załącznik numer 4 Oświadczenie" w wersji edytowalnej (word/exel) w celu złożenia oferty " ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-09
10:32:47
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
odpowiada
na
pytanie
nr
1.1
Niestety z przyczyn pilnych Jednostki nie możemy pozwolić sobie na przedłużenie terminu. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-09
10:32:16
|
Agnieszka Bralczyk | Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuję, że padło pytanie w danym postępowaniu: Pytanie 1 W związku z szerokim i bardzo różnorodnym asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia termin składania ofert wskazany przez Zamawiającego jest niewystarczający na przygotowanie pełnowartościowej i konkurencyjnej oferty. Z uwagi na powyższe zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 23.05.2025 celem zapewniania równych szans na złożenia oferty przez wszystkich zainteresowanych Wykonawców w niniejszym postępowaniu. Z Poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-09
10:26:53
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
odpowiada
na
pytanie
nr
1 Niestety z przyczyn pilnych Jednostki nie możemy pozwolić sobie na przedłużenie terminu. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-09
10:25:11
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
padło
pytanie
w
danym
postępowaniu:
Pytanie 1 W związku z szerokim i bardzo różnorodnym asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia termin składania ofert wskazany przez Zamawiającego jest niewystarczający na przygotowanie pełnowartościowej i konkurencyjnej oferty. Z uwagi na powyższe zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 23.04.2025 celem zapewniania równych szans na złożenia oferty przez wszystkich zainteresowanych Wykonawców w niniejszym postępowaniu. Z Poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-08
08:00:52
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuje,
że
został
dodany
załącznik
nr
3
wzór
umowy
zweryfikowany
przez
biuro
prawne
do
danego
Postępowania. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
