- Strona główna
- Postępowanie ID 1110530
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1110530 :
BI.271.69.2025.MK "Projekt i przebudowa ul. Klonowej w Wójtowie na odcinku ok. 1000m"
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra Rojek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-15 12:35:00
-
Składania2025-05-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-26 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.69.2025.MK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27
Adres e – mail: mariusz.kozera@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2.OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej dla przebudowy
drogi gminnej w m. Wójtowo, ul. Klonowa, gm. Barczewo – działki ewidencyjne 250/12,
3172/7, 245/13, 245/58, 250/4, 250/5, 250/6, 10/16, 10/7, 10/85, 10/303, obręb 0030 WÓJTOWO,
gm. Barczewo wraz z jednostronnym chodnikiem, odwodnieniem i kanałem technologicznym oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym
Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych.
Wstępne założenia projektowe
- długość projektowanego odcinka: około 1000,0 m,
- szerokość jezdni: 5,0 m,
- szerokość chodnika: 1,5 m (jednostronny),
- kategoria ruchu: KR3.
Zakres robót zgodnie z załączoną mapą.
2.2.Zakres prac projektowych
·
Badania geotechniczne z określeniem grupy nośności
podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych (Opinia
geotechniczna),
·
Wykonanie wizji w terenie,
·
Wykonanie koncepcji i uzyskanie jej akceptacji,
·
Zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni z kostki
betonowej dla kategorii ruchu KR3,
·
Zaprojektowanie odwodnienia drogi,
·
Zaprojektowanie kanału technologicznego,
·
W dokumentacji należy przewidzieć zabezpieczenie drzew
i krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót
budowlanych,
·
Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień lub decyzji
niezbędnych do realizacji zadania,
·
Dostosowanie elementów projektowanych do elementów
istniejących na styku opracowania,
·
W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącą
infrastrukturą techniczną podziemną i nadziemną należy wykonanie niezbędnych
opracowań w celu ich usunięcia lub zabezpieczenia. Uzgodnienia należy załączyć
do projektu,
·
Projekt należy wykonać na mapie do celów projektowych
lub mapie zasadniczej (pozwolenie lub zgłoszenie),
·
Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, jeśli będzie
wymagana,
·
Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego,
·
Dokonanie niezbędnych uzgodnień i uzyskać opinii
wymaganych odrębnymi przepisami, w tym operatu wodno-prawnego, jeśli będzie
wymagany,
·
Należy wykonać oddzielne opracowania projektowe w
zakresie: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowalny,
projekt techniczny, przedmiar i kosztorys inwestorski oraz specyfikację
wykonania i odbioru robót.
3.Ogólne
wymagania dla wykonywania opracowań projektowych
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i
zgodność zastosowanych materiałów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu
technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz
poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań
projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych
Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia
Zamawiającego o ich wykryciu.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność
uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania zgłoszenia /
pozwolenia na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu budowlanego.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę..
4.Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji
projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna składać się w szczególności z:
- planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne
określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań
i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
- opisu technicznego,
- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
- określenie wartości robót objętych projektem,
Strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:
- nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, określoną w pkt 1,
- adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,
- numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,
- podpisu projektanta,
- w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia
– nazwy i kody:
- grup robót,
- klas robót,
- kategorii robót,
- nazwę i adres
zamawiającego,
- spis zawartości
dokumentacji projektowej,
- nazwę i adres podmiotu,
wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe
dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.
5.Zakres
i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w
szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości
wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości
wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
6.Kosztorys inwestorski.
- kosztorys inwestorski
należy sporządzić zgodnie z obowiązującym na dzień oddania dokumentacji
rozporządzeniem w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania
kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość kosztorysu inwestorskiego
określa przedmiotowe rozporządzenie.
- założenia wyjściowe do
kosztorysowania należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,
- stopień zagregowania
pozycji kosztorysowych, rodzaje katalogów, źródło i zasady ustalania cen
jednostkowych, źródło cen materiałów, stawka robocizny oraz wysokość
narzutów na koszty pośrednie i zysk zostaną uzgodnione w założeniach
wyjściowych do kosztorysowania,
- kosztorys inwestorski należy sporządzić z
podziałem na branże, spiąć w jeden tom i dołączyć zbiorcze
zestawienie kosztów,
w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.
- kosztorys inwestorski
należy sporządzić zgodnie z obowiązującym na dzień oddania dokumentacji
rozporządzeniem w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania
kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość kosztorysu inwestorskiego
określa przedmiotowe rozporządzenie.
7.Materiały
do projektowania.
- Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we
wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
- Uzyskanie mapy do celów projektowych lub mapy zasadniczej, o ile jest
wymagana, leży po stronie wykonawcy.
8.Zakres opracowania.
Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania
składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych
do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem
zamówienia:
·
projekt architektoniczno-
budowalny – 4 egz.
·
projekt
zagospodarowania terenu – 4 egz.
·
projekt
techniczny – 4 egz.
·
kosztorys
inwestorski w układzie specyfikacji –
2 egz.
·
specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót –
2 egz.
·
przedmiar
robót – 2 egz.
·
wersja
elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc,
ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.
Niedopuszczalne
jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i
urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest
możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa
„lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy
użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
9.Uwarunkowania
prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie i w szczególności z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze
zm.– Prawo budowlane,
2. Ustawa o ochronie przyrody z
dnia 16 kwietnia 2004r. (t.j. Dz.U.2013 poz.627),
3. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA
ROZWOJU z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
projektu budowlanego
4.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego
5.
Rozporządzenie Ministra
Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124,
z późn. zm.),
6. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 735, z późn. zm.), 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Do dnia 30.06.2025r.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 4;
2)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 22.05.2025, godz. 09.00
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30
dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
3) Zamawiający może udzielić
odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1
ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w
języku polskim.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7) Oferty niespełniające któregokolwiek
z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.21.2025 z dnia 11.02.2025 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 89 514 83 46 wew. 27
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-26
11:13:50
|
Aleksandra Rojek |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2025-05-22
13:00:29
|
Aleksandra Rojek |
W
załączeniu
korekta
wyjaśnień
nr.1
Załączniki |
2025-05-22
07:56:09
|
Aleksandra Rojek |
Wyjaśnienia
nr.
2
Załączniki |
2025-05-22
07:55:48
|
Aleksandra Rojek |
Wyjaśnienia
nr.
1
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
