Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 21:34:29
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1119308
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1119308 : PZ/5/2025 „Renowacja tarasu zewnętrznego i balustrady budynku przy ul. Rybnickiej 27”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Jasińska
  • Organizacja
    Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-30 08:26:00
  • Składania
    2025-06-12 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-12 09:05:00
  • Tryb
    Przetarg regulaminowy - FA
  • Rodzaj
    Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja  


1. Opis przedmiotu zamówienia: 

1) Przedmiotem zadania jest kompleksowe wykonanie remontu tarasu, schodów i murku tarasu zewnętrznego w budynku Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacja Sp. z o. o. przy ul. Rybnickiej 27 w Gliwicach. Taras wymaga remontu z uwagi na zły stan techniczny, wynikający z wadliwego wykonania podbudowy.

2) Stan istniejący na dzień wszczęcia postępowania:

Budynek willi wybudowany został w 1926 roku przez miejscowego magnata prasowego właściciela Drukarni Miejskiej Neumanna - Arthura Neumanna.

Budynek ten nie jest wpisany do rejestru zbytków nieruchomych,  natomiast podlega ochronie wynikającej z zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W związku  z powyższym Zamawiający dokonał zgłoszenia robót do właściwego organu.

W latach 2013-2015 budynek przeszedł gruntowny remont. Przed wejściem do budynku od strony ul. Rybnickiej, na całej szerokości frontu budynku przylega  murowany taras, do którego prowadzą schody terenowe. Taras oraz schody wyłożone są płytkami lastrykowymi. Taras znajduje się w złym stanie technicznym, występują liczne odspojenia płytek lastrykowych. Balustrada tarasu żelbetowa - występują znaczne uszkodzenia murów, spękania, odspojenia.

3) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w umowie stanowiącej Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Przedmiar robót ma charakter poglądowy – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia.

4) Przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w terenie 

w celu kompleksowego oszacowania wszystkich kosztów i ryzyka, uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne przy przygotowaniu oferty oraz zapoznanie się z istniejącą infrastrukturą. Termin wizji należy ustalić z osobą wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 

5) Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 

6) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wad przedmiotu umowy lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, jeżeli wady takie ujawnią się w okresie gwarancji. 

7) Wymagany okres rękojmi za wady: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.  

2. Kody CPV: 

45320000-6: Roboty izolacyjne

45111300-1: Roboty rozbiórkowe

45431200-9: Kładzenie glazury  

45442100-8: Roboty malarskie

45000000-7: Roboty budowlane 

3. Termin realizacji zamówienia:  do 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium najniższej ceny obliczonej na podstawie formularza ofertowego.

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę najtańszą, która spełnia wszystkie wymagania wynikające z Ogłoszenia o zamówieniu.

6. Warunki do postępowania:

1) Wiedza i doświadczenie:

O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie,  wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na układaniu glazury wraz z wykonaniem płyty żel-betowej w ramach remontu, budowy lub przebudowy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

Zamawiający dopuszcza, by wskazany zakres robót budowlanych Wykonawca wykazał w ramach jednej umowy lub w ramach dwóch różnych umów, które realizował. 

Pojęciu „remontu, budowy i przebudowy” Zamawiający nadaje znaczenie według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).

2) Osoby zdolne do realizacji zamówienia:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.

Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane („ustawa p.b.”) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. Dopuszcza się także równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy p.b. z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach  członkowskich Unii Europejskiej, a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.


7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 

2) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o zamówieniu  

3) Wypełniony i podpisany wykaz robót budowlanych wraz z referencjami - Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu 


UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).


Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności:

a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub 

b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub 

c) w postaci elektronicznej stanowiącej skan oferty sporządzonej w oryginale w formie pisemnej, tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym Wykonawcy. 

W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty lub podpis własnoręczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

8. Podstawy wykluczenia: 

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 514). 


9. Tryb postępowania:

Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach, w szczególności w oparciu o § 33 oraz § 37 pkt 11. 


10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie osób wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej wraz z uznaniem uprawnień przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.


11. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu,

2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu,

3) Opis przedmiotu zamówienia  – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu,

4) Wykaz osób – Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o zamówieniu,

5) Wykaz robót budowlanych – Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Ogłoszenie.pdf pdf 1395.46
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 33.03
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 do OPZ - Dokumentacja fotograficzna.7z 7z 28599.92
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 446.69
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 do OPZ - Przedmiar.pdf pdf 338.63
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 37.97
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz osób.docx docx 29.06
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx docx 30.45
2025-05-30 08:26:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Renowacja tarasu zewnętrznego i balustrady budynku przy ul. Rybnickiej 27” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz robót budowlanych wraz z referencjami - Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub c) w postaci elektronicznej stanowiącej skan oferty sporządzonej w oryginale w formie pisemnej, tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym Wykonawcy. W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty lub podpis własnoręczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 1 robota budowlana - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
138

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć