- Strona główna
- Postępowanie ID 1121818
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1121818 :
DZP.271.54.2025.KŁ Wykonanie robót związanych z wprowadzeniem nowej organizacji ruchu wraz z korektą geometrii elementów drogi na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 503 w ciągu ul. Browarnej z drogą powiatową nr 2109N w ciągu ul. Trasy Unii Europejskiej i Brzeskiej w Elblągu
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Łubniewski
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-04 10:28:00
-
Składania2025-06-13 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-06-13 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).
DZP.271.54.2025.KŁ
Wykonanie robót
związanych z wprowadzeniem nowej organizacji ruchu wraz z korektą geometrii
elementów drogi na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 503 w ciągu ul. Browarnej
z drogą powiatową nr 2109N w ciągu ul. Trasy Unii Europejskiej i Brzeskiej w
Elblągu
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz
Zamawiającego określonych robót budowlanych związanych
z wprowadzeniem nowej organizacji ruchu wraz z korektą geometrii elementów
drogi
na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 503 w ciągu ul. Browarnej z drogą
powiatową nr 2109N
w ciągu ul. Trasy Unii Europejskiej i Brzeskiej w Elblągu
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie zmian w organizacji ruchu na rondzie Solidarność u zbiegu ulic: Trasa Unii Europejskiej, Browarna (DW 503) i Brzeska,
2) Korektę wyspy kanalizującej na wlocie południowym ul. Browarnej na potrzeby poszerzenia jezdni na rondzie.
Szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia wraz ze wskazaniem szacunkowych ilości poszczególnych rodzajów robót określony jest w projekcie stałej organizacji ruchu, specyfikacjami wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót wykonanymi przez Pracownię Projektową MiD Sp. z o.o. ul. Czesława Miłosza 17, 80-126 Gdańsk.
Wyżej wymienione załączniki stanowią ZAŁĄCZNIKI NR 3, 4 i 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Ustala się następujące terminy wykonania przedmiotu umowy:
1) Termin rozpoczęcia robót: po protokolarnym przekazaniu terenu budowy.
2) Termin zakończenia realizacji robót: do 30 dni od protokolarnego przekazania terenu budowy
3) Termin rozliczenia inwestycji: do 14 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego robót
- Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy. Zamawiający informuje, że teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy w terminie zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem Wykonawcy.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania wykonania zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie ponosi Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia.
2. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
3. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
4. Cena oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług – wg obowiązujących przepisów.
5. Cena nie podlega waloryzacji.
V. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 13 czerwca 2025 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) Wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY.
b) Wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – KOSZTORYS OFERTOWY.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Krzysztof Łubniewski – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 405, telefon 55 239-31-27, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – KOSZTORYS OFERTOWY
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 – PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU
5. ZAŁĄCZNIK NR 5 - STWIORB
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
