Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2020 12:05:00 |
Składania : | 03-09-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-09-2020 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na niżej wymienione zadanie:
Sporządzenie dokumentacji
geodezyjnej i mapy z projektem podział n/w nieruchomości wraz z stabilizacją
punktów podziału oraz wykonanie w/w czynności zgodnie z zakresami zawartymi
w umowach na poszczególne zadania przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik
nr 1, 2 i 3 do zamówienia.
Zamówienie to zostało podzielone na
zadania:
Zadanie
nr 1:
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej
niezbędnej do dokonania podziału działki nr ewid. 215 w obr. Dębno polegającej
na wydzieleniu gruntu zajętego pod budynek mieszkalny oraz wyznaczenie
wszystkich punków granicznych przedmiotowej działki wraz z ich stabilizacją
granicznikami betonowymi lub rurkami metalowymi. Projekt umowy stanowi
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Wydatek ze
środków bieżących.
Zadanie
nr 2:
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej
niezbędnej do dokonania podziału działki nr ewid. 306 w obr. Włochy w celu
wydzielenia działki do sprzedaży – na powiększenie nieruchomości sąsiedniej. Projekt
umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wydatek ze
środków bieżących.
Zadanie
nr 3:
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej
niezbędnej do dokonania podziału działki nr ewid. nr 650/2 o pow. 6,0357 ha położonej
w obr. Rudki. Wydzielenie działek o powierzchni około 0,5300 ha – podział
rolny.
Sporządzenie
dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do
dokonania podziału działek nr ewid. 400/2 w obr. Sosnówka oraz nr ewid. 137/3 i
nr ewid. 142/1 w obr. Serwis, polegającej na wydzieleniu gruntu zajętego pod
drogę gminną. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wydatek ze środków bieżących.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: według terminów wskazanych w pkt 3.1. zapytania ofertowego RGI.ZO.271.78.2020
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 041 317-87-41
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zapytanie ofertowe RGI.ZO.271.78.2020
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty