Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.127.2020 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie placu przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 46 i budowie elementów małej architektury (dz. o nr ew. 14 i 15 w obr. 475) przy ul. Kombatantów 2 w Bydgoszczy.

Grażyna Frąckiewicz
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 31-12-2020 12:20:00
Składania : 12-01-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

                                                             O G Ł O S Z E N I E

                                                    O ZAPYTANIU  OFERTOWYM             

                                           NR WIM.271.2.127.2020  z dnia 31.12.2020r.

 (w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.1843  ze  zm.)


      

1.    Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie placu przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 46 i budowie elementów małej architektury (dz. o nr ew. 14 i 15  w obr. 475) przy ul. Kombatantów 2 w Bydgoszczy.


2.1.    Zamówienie jak wyżej obejmuje:

1)    roboty rozbiórkowe (istniejącego płotka, murka oporowego, nawierzchni betonowej lub asfaltowej) wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki,

2)    przebudowę i remont placu przed budynkiem Szkoły,

3)    wycinkę drzew,

4)    przesadzenie krzewów,

5)    budowę stanowiska do pchnięcia kulą wraz z piłkochwytem,

6)    dostawę i montaż ekotablic ze stelażami (8 szt.), ławek (3 szt.), kosza na śmieci (1 szt.) (treść tablic wymaga uzgodnienia z Użytkownikiem (SP nr 43) oraz Zamawiającym, łącznie z informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoski Budżet Obywatelski

Uwaga: Wykonawca nie jest uprawniony do umieszczania logo i elementów reklamowych (w tym danych teleadresowych) na tablicach ustawianych w obrębie inwestycji, w tym tablicach informacyjnych,

7)    wykonanie nawierzchni trawiastej i ogólne uporządkowanie otoczenia po zakończeniu robót wraz z pielęgnacją  trawy (podlewanie niezależnie od pogody), do tzw. pierwszego koszenia, które zostanie wykonane po komisyjnym odbiorze nawierzchni trawiastej przez przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika, po zgłoszeniu zakończenia prac przez wykonawcę,

8)    odnowienie istniejącego oraz wbudowanie nowego murka oporowego,

9)    regulacja istniejących studzienek do poziomu nowoprojektowanej nawierzchni (3 szt.),

10)    zabezpieczenie rurami ochronnymi typu AROT istniejącej doziemnej sieci OPL w strefie projektowanych wykopów w miejscu kolizji,

11)    wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z wymaganiami Miejskiej Pracowni Geodezyjnej w Bydgoszczy) - zapisanej dodatkowo w formacie dgn.


2.2.    Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej, należy wykonać zgodnie z:                    

1)    dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1,

2)    specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

3)    zaświadczeniem o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych,

4)    ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1133 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.


2.3.    Wymagania przedmiotowe urządzeń::

1)    oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji projektowej;

2)    posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, jego montażu, serwis gwarancyjny;

3)    posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta / dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji – jej bezpieczeństwa.


2.4.    Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1)    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3)    posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie  odpowiadające swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi zamówienia.


2.5.     Załączniki do ogłoszenia:

1)    podział ceny na składniki,

2)    dokumentacja projektowa,

3)    specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,

4)    wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,

5)    wykaz wykonanych usług,

6)    zaświadczenie o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych,

              

3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Kryterium oceny ofert: 100 % cena.


4. Termin wykonania zamówienia:   do 31 maja 2021r.


5.  Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

Bernadeta Bała,  Inspektor WIM, tel. (52) 58 58 653 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. (52) 58 59 437.


6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  12.01.2021r. o godz. 9:00.


6.1.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1)    wypełniony formularz pn.  „Podział ceny na składniki”,

2)    oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji,

3)    oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

4)    potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 2 ppkt. 2.4.3,

5)    dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

               
               

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY



Dyrektor Wydziału

Bogdan Tyborski



Bydgoszcz,  31.12.2020 r.




















































Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
A0.pdf pdf 755.34 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
a1.pdf pdf 433.88 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
a2.pdf pdf 396.06 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
a3.pdf pdf 271.14 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
a4.pdf pdf 225.45 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
IMG_0682.JPG JPG 3245.12 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
IMG_0683.JPG JPG 3703.37 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
mapa.pdf pdf 418.16 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
podział_cen_na_składniki Kombatantów.docx docx 18.66 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
ST kombatantów.pdf pdf 1668.46 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
uzgodnienie MWiK.pdf pdf 88.38 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
uzgodnienie Orange - zał. mapa.pdf pdf 319.33 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
uzgodnienie Orange.pdf pdf 140.84 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
uzgodnienie WGK.pdf pdf 76.89 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
zal_5_wykaz wykonanych usĹ‚ug.pdf pdf 204.59 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
zaświadczenie o braku sprzeciwu przystapienia do robót.pdf pdf 80.49 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
zestawienie stali.pdf pdf 171.02 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
projekt umowy.pdf pdf 386.02 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
opis projekt ul. kombatantów..pdf pdf 1005.74 2020-12-31 12:20:00 Postępowanie
odpowiedź na pyt. 1.pdf pdf 38.73 2021-01-08 09:21:54 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 35.82 2021-01-22 11:36:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-22 11:36 Grażyna Frąckiewicz Wynik postępowania

Wynik.pdf

2021-01-08 09:21 Grażyna Frąckiewicz Odpowiedź na pytanie nr 1

odpowiedź na pyt. 1. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie placu przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 46 i budowie elementów małej architektury (dz. o nr ew. 14 i 15 w obr. 475) przy ul. Kombatantów 2 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy na roboty budowlane. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2790 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 31.03.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 805