Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.271.68.2021 Usługę drukowania, skanowania, kopiowania i faksowania dokumentów za pomocą urządzeń dostarczonych i zainstalowanych na potrzeby MOPS w Bydgoszczy

Agnieszka Matuszewska
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2021 14:53:00
Składania : 02-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 02-02-2022 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamowienia.pdf pdf 262.66 2021-12-20 14:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz cenowy.docx docx 17.59 2021-12-20 14:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wykaz osób.docx docx 23.04 2021-12-20 14:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz usług.docx docx 21.62 2021-12-20 14:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna.pdf pdf 189.36 2021-12-20 14:53:00 Postępowanie
Zapytania ofertowe DOA.271.68.2021.pdf pdf 278.18 2021-12-20 14:53:00 Postępowanie
2021.12.23_zmiana TSO.pdf pdf 469.59 2021-12-23 13:09:13 Publiczna wiadomość
2022.01.13_zmiana TSO II.pdf pdf 469.6 2022-01-13 09:45:32 Publiczna wiadomość
2022.01.26_odp na pyt.pdf pdf 305.07 2022-01-26 11:06:26 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamowienia po zmianach 26.01.2022.pdf pdf 262.02 2022-01-26 11:06:26 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - formularz cenowy po zmianach 26.01.2022.docx docx 18.2 2022-01-26 11:06:26 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 - wykaz osób po zmianach 26.01.2022.docx docx 23.09 2022-01-26 11:06:26 Publiczna wiadomość
Zapytania ofertowe DOA.271.68.2021 po zmianach 26.01.2022.pdf pdf 274.02 2022-01-26 11:06:26 Publiczna wiadomość
2022.02.02_info z otwarcia ofert.pdf pdf 236.19 2022-02-02 09:41:49 Publiczna wiadomość
2022.02.04_wybór oferty.pdf pdf 267.94 2022-02-04 11:49:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-04 11:49 Agnieszka Matuszewska W załączniku Zamawiający przekazuje informacje o wyniku postępowania.

2022.02.04_wybór ofe [...].pdf

2022-02-02 09:41 Agnieszka Matuszewska W załączniku Zamawiający przekazuje informacje z otwarcia ofert.

2022.02.02_info z ot [...].pdf

2022-02-02 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację usługi 121 440 zł brutto.
2022-01-26 11:06 Agnieszka Matuszewska W załączniku przekazuje odpowiedzi na pytania, modyfikację zapisów zapytania ofertowego oraz o zmianie terminu składania ofert.

2022.01.26_odp na py [...].pdf

Załącznik nr 1 - opi [...].pdf

Załącznik nr 2 - for [...].docx

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

Zapytania ofertowe D [...].pdf

2022-01-13 09:45 Agnieszka Matuszewska W załączniku przekazuje informację o zmianie terminu składania ofert.

2022.01.13_zmiana TS [...].pdf

2021-12-23 13:09 Agnieszka Matuszewska W załączniku przekazuje informację o zmianie terminu składania ofert.

2021.12.23_zmiana TS [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za wykonanie całego przedmiotu zamówienia Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 2 -Formularz cenowy i wpisać całkowity koszt zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2847 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
3 Doświadczenie zawodowe personelu 30% Zamawiający przyzna za sumę doświadczenia zawodowego personelu: od 26 lat do 35 lat – 15 pkt; od 16 do 25 lat– 10 pkt; od 6 do 15 lat – 5 pkt; do 5 lata – 0 pkt. Proszę wpisać sumę z kolumny "Doświadczenie zawodowe w latach" z załącznika nr 3 - wykaz osób. (0)
4 Zdolności techniczne - Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: co najmniej dwiema osobami posiadającymi kwalifikacje techniczne w zakresie świadczenia usług serwisu oraz naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących przedmiotem zamówienia; oraz co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie świadczenia zdalnego wsparcia technicznego i obsługi administracyjnej w toku realizacji usługi. Proszę wpisać "Potwierdzam" oraz załączyć wykaz osób – załącznik nr 3. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Zdolności zawodowe - Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w zakresie realizacji minimum czterech usług przez okres minimum 18 miesięcy polegających na dzierżawie i serwisie co najmniej 10 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych każda usługa. Proszę wpisać "Potwierdzam" oraz załączyć wykaz usług – załącznik nr 4. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Opis przedmiotu zamówienia - Wykonanie zobowiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 stanowi integralną część zamówienia. Proszę wpisać "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 911