Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-04-2022 09:20:00 |
Składania : | 21-04-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.20.2022 z dnia 13.04.2022r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Zadanie Miasta: Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje: Rewitalizacja kompleksu Astoria na cele sportowo – rekreacyjne przy ul. Królowej Jadwigi 23 w Bydgoszczy – II etap otwartych basenów w atrakcjami wodnymi.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego niezbędnego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie budowy otwartych basenów w atrakcjami wodnymi wraz z ustaleniem szacunkowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 pod nazwą Opis przedmiotu zamówienia oraz w koncepcji programowo-przestrzennej.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej,
3) posiadanie doświadczenia: 2 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie na dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – z zakresu projektowania basenów o min. pow. płaszczyzny wody 500 m2 wraz z technologią oczyszczania wody.
4. Załączniki do zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia
2) koncepcja programowo-przestrzenna;
3) mapa zasadnicza;
4) decyzja środowiskowa i decyzja celu publicznego;
5) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta);
6) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;
7) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;
Dodatkowo wybranemu wykonawcy zostaną przekazane: wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów, dokumentacja powykonawcza dotycząca budowy I etapu Kompleksu Astoria – krytego basenu; inwentaryzacja drzew, inwentaryzacja ornitologiczna, opinia geotechniczna określająca warunki posadowienia dla projektu budowy kompleksu basenowego Astoria w Bydgoszczy - etap II, inwentaryzacja stacji trafo, opis dotyczący wybranej technologii oczyszczania wody basenowej.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Arkadiusz Lewandowski, Inspektor WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 58 653,
Łukasz Kaźmierczak, Inspektor WIM ( inspektor nadzoru br. sanitarna) – tel. (52) 58 59 294,
Marcin Janas, Inspektor WIM ( inspektor nadzoru br. elektryczna i teletechniczna) – tel. (52) 58 58 698,
Kamila Sobiś, Inspektor WIM (koordynator dokumentacji) – tel. (52) 58 59 229.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 21.04.2022r. o godz. 9.00
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 2 zamówienia) opisanych w pkt. 3.3,
10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 07.04.2022 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-04-25 11:25 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
2022-04-14 15:14 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy. |
Komunikaty