Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.271.6.32.2024 Opracowanie dokumentacji oraz dostawa sprzętu w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd” Część 1: ZAKUP I WYMIANA GŁÓWNEGO SERWERA W URZĘDZIE NA NOWY O LEPSZYCH PARAMETRACH WRAZ Z ODPOWIEDNIM NAJNOWSZYM SERWEROWYM SYSTEMEM OPERACYJNYM W10, W15, W19. Część 2: SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07. Część 3: SZKOLENIA DLA KADRY KIEROWNICZEJ I INFORMATYKÓW URZĘDU DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07. Część 4: PRZEPROWADZENIE RAZ W ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA I AUDYTU SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NA ZGODNOŚĆ Z ROZPORZĄDZENIEM W SPRAWIE KRAJOWYCH RAM INTEROPERACYJNOŚCI.

Marek Pięta
Gmina Stęszew Oddział: Referat Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2024 09:25:00
Składania : 26-07-2024 07:00:00
Otwarcia : 26-07-2024 07:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Stęszew informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Opracowanie dokumentacji oraz dostawa sprzętu w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd”

Część 1: ZAKUP I WYMIANA GŁÓWNEGO SERWERA  W URZĘDZIE NA NOWY O LEPSZYCH PARAMETRACH WRAZ Z ODPOWIEDNIM NAJNOWSZYM SERWEROWYM SYSTEMEM OPERACYJNYM W10, W15, W19.
Część 2: SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07.
Część 3: SZKOLENIA DLA KADRY KIEROWNICZEJ I INFORMATYKÓW URZĘDU DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07.

Część 4: PRZEPROWADZENIE RAZ W ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA I AUDYTU SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NA ZGODNOŚĆ Z ROZPORZĄDZENIEM W SPRAWIE KRAJOWYCH RAM INTEROPERACYJNOŚCI.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 2 miesiące od dnia podpisania umowy dla części 1,
 do 15 grudnia 2025 roku dla części 2 oraz 3 (zgodnie z harmonogramem w opisie przedmiotu zamówienia),
 do 15 grudnia 2024 roku dla części 4.

- gwarancja 36 miesięcy (dla dostaw)

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

Postępowanie prowadzone również na Bazie konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/194023 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 61 8 197 141

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Ochrona danych osobowych

1.       Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stęszew z siedzibą w Urzędzie Gminy Stęszew ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, reprezentowana przez Burmistrza.

2)    administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl

3)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

4)     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP

5)     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7)     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8)     posiada Pani/Pan:

a)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

9)     nie przysługuje Pani/Panu:

a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10)   przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach


Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (lub konkursu) wykluczony zostanie wykonawca o jakim mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ część 1 - Dzialanie_8_SERVER_20240524.docx docx 126.29 2024-07-18 09:25:00 Przedmiot zamówienia
OPZ część 2 - Dzialanie_9_SzkPracownicy_20240625.docx docx 126.46 2024-07-18 09:25:00 Przedmiot zamówienia
OPZ część 3 - Dzialanie_91_SzkKadra_20240625.docx docx 126.47 2024-07-18 09:25:00 Przedmiot zamówienia
OPZ część 4 - Dzialanie_4_AUDYT_20240523.docx docx 124.26 2024-07-18 09:25:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie o zaleganiu, niezaleganiu w podatkach.pdf pdf 131.18 2024-07-18 09:25:00 Kryterium
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 12.34 2024-07-18 09:25:00 Kryterium
OPZ część 3 - Dzialanie_91_SzkKadra_20240625.docx docx 126.47 2024-07-18 09:25:00 Kryterium
OPZ część 4 - Dzialanie_4_AUDYT_20240523.docx docx 124.26 2024-07-18 09:25:00 Kryterium
OPZ część 1 - Dzialanie_8_SERVER_20240524.docx docx 126.29 2024-07-18 09:25:00 Kryterium
OPZ część 2 - Dzialanie_9_SzkPracownicy_20240625.docx docx 126.46 2024-07-18 09:25:00 Kryterium
umowa projekt prawa autorskie.doc doc 139.5 2024-07-22 12:40:01 Publiczna wiadomość
umowa projekt szkolenia.docx docx 130.65 2024-07-22 12:40:01 Publiczna wiadomość
umowa projekt dostawa.docx docx 130.92 2024-07-22 12:40:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-22 14:56 Marek Pięta Pytani i odpowiedzi do postępowania:

1.Ile w sumie organizacja posiada oddziałów lub placówek zamiejscowych
(lokalizacji), które należy objąć audytem?
2.Liczba komórek organizacyjnych (działów, departamentów, wydziałów,
samodzielnych stanowisk).
3.Liczba zatrudnionych osób (w tym pracowników, zleceniobiorców, itp.).
4.Informacje dotyczące infrastruktury informatycznej, na której
przetwarzane są dane (liczba stacji roboczych, serwerów, usług
chmurowych itp.)
5. Czy i kiedy powołano osobę odpowiedzialną za bezpieczeństwo informacji?
Informacje na temat dokumentacji związanej z bezpieczeństwem
informacji (nazwy dokumentów oraz daty ich ostatniej aktualizacji).
6.Czy w organizacji wdrożono normę ISO 9001 lub ISO 27001 bądź inną?
7. Czy przewidują Państwo możliwość realizacji zamówienia w sposób zdalny lub częściowo zdalny (jeśli tak, to w jakim zakresie)?


Odpowiedzi na pytania:
Ad. 1) Audytem należy objąć tylko Urząd Miejski Gminy Stęszew.
Ad. 2) Liczba komórek organizacyjnych:
Referaty + zespoły - 9
Samodzielne stanowiska - 7
Ad. 3)
Liczba zatrudnionych: 48
Liczba zleceniobiorców: 2
Ad. 4)
Liczba serwerów: 2
Liczba stacji roboczych: 50
Liczba usług chmurowych: 1
Ad. 5)
Powołano Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Zarządzenie Burmistrza Gminy Stęszew nr 407 z dnia 14 sierpnia 2018 roku.
Powołano administratora systemów informatycznych: czerwiec 2021.

Dokumenty związane z bezpieczeństwem informacji:
1) Wprowadzenie Polityki Bezpieczeństwa Informacji - Zarządzenie Burmistrza Gminy Stęszew nr 12 z dnia 21 czerwca 2021 roku
2) Wprowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych - Zarządzenie Burmistrza Gminy Stęszew nr 5 z dnia 14 stycznia 2021 roku

Ad. 6) W organizacji nie wdrożono norm ISO.
Ad.7) Szkolenia powinny odbyć się w trybie stacjonarnym. W przypadku pozostałych działań konieczna jest co najmniej jedna wizyta początkowa Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Dalsze czynności mogą być wykonywane zdalnie z wykorzystaniem poczty elektronicznej, rozmów telefonicznych lub systemów służących do połączeń on-line (np.
Skype, MS Teams, itp.)

2024-07-22 12:40 Marek Pięta Dzień dobry,

W opublikowanych dokumentach postępowania brak jest umowy. Prosimy o udostępnienie. Dziękuję.

Projekty umów w załączeniu.

umowa projekt prawa [...].doc

umowa projekt szkole [...].docx

umowa projekt dostaw [...].docx

2024-07-19 14:46 Marek Pięta Pytania i odpowiedzi do postępowania

1. Ile osób jest przewidzianych do przeszkolenia, zarówno pod względem liczby pracowników, kadry kierowniczej oraz informatyków?
2. Ile audytów KRI Zamawiający przewiduje do przeprowadzenia?


1. Do przeszkolenia przewidzianych jest 48 pracowników
2. Przewiduje się przeprowadzenie 2 audytów - pierwszy do 15.12.2024 roku do 15.12.2025 r.
2024-07-19 14:42 Marek Pięta Dzień dobry pytania i odpowiedzi do postępowania:

Proszę o wskazanie ilości pracowników oraz ilości komputerów w audytowanej jednostce.

Urząd liczy 48 pracowników. Urządzenia: Laptopy: 19 Komputery: 27 Komputery typu All In One: 12 Drukarki: 30 Razem 88 Endpointów.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZAKUP I WYMIANA GŁÓWNEGO SERWERA W URZĘDZIE NA NOWY O LEPSZYCH PARAMETRACH WRAZ Z ODPOWIEDNIM NAJNOWSZYM SERWEROWYM SYSTEMEM OPERACYJNYM W10, W15, W19. ZAKUP I WYMIANA GŁÓWNEGO SERWERA W URZĘDZIE NA NOWY O LEPSZYCH PARAMETRACH WRAZ Z ODPOWIEDNIM NAJNOWSZYM SERWEROWYM SYSTEMEM OPERACYJNYM W10, W15, W19 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

OPZ część 1 - Dziala [...].docx

1 dostawa - (0)
2 SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07. SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

OPZ część 2 - Dziala [...].docx

1 usługa - (0)
3 SZKOLENIA DLA KADRY KIEROWNICZEJ I INFORMATYKÓW URZĘDU DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07. SZKOLENIA DLA KADRY KIEROWNICZEJ I INFORMATYKÓW URZĘDU DWUKROTNIE W CIĄGU ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU W02, W07 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

OPZ część 3 - Dziala [...].docx

1 usługa - (0)
4 PRZEPROWADZENIE RAZ W ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA I AUDYTU SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NA ZGODNOŚĆ Z ROZPORZĄDZENIEM W SPRAWIE KRAJOWYCH RAM INTEROPERACYJNOŚCI. PRZEPROWADZENIE RAZ W ROKU W OKRESIE REALIZACJI PROJEKTU AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA I AUDYTU SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NA ZGODNOŚĆ Z ROZPORZĄDZENIEM W SPRAWIE KRAJOWYCH RAM INTEROPERACYJNOŚCI - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

OPZ część 4 - Dziala [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Oświadczenie o zaleganiu/niezaleganiu w podatkach - Proszę załączyć wypełnione i podpisane elektronicznie oświadczenia o zaleganiu/niezaleganiu w podatkach na rzecz Gminy Stęszew, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o zaleg [...].pdf

Oświadczenie o niepo [...].docx

(0)
5 Opis przedmiotu zamówienia - Zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i akceptuję go - proszę potwierdzić.

OPZ część 3 - Dziala [...].docx

OPZ część 4 - Dziala [...].docx

OPZ część 1 - Dziala [...].docx

OPZ część 2 - Dziala [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 266