Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-08-2024 13:41:00 |
Składania : | 16-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-08-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świdnicy zapraszamy do złożenie oferty na dostawę sprzętu informatycznego dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy. Na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza się przeznaczyć kwotę 50.000,00 zł brutto.
I. Zamawiający:
Powiat Świdnicki NIP:884-23-69-827, 58-100 Świdnica,ul.M.Skłodowskiej-Curie 7
Adres do korespondencji i dostawy: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica
II. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 30213300-8 komputer biurkowy
CPV 30200000-1 urządzenia komputerowe
CPV 30214000-2 stacje robocze
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy.
Dostawę należy zrealizować na adres siedziby Powiatowego Biura Geodezji i
Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2. Sprzęt (komputery PC - stacje robocze, bez systemu operacyjnego) ma być wolny
od wad prawnych oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży
producenta, posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do
użytkowników z obszaru RP.
2. Specyfikacja
i opis parametrów sprzętu komputerowego zawarte są w formularzu
rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i
jednocześnie załącznik do umowy.
3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia obciążają Wykonawcę.
5. Termin realizacji zamówienia w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
6. Płatność wynagrodzenia Wykonawcy przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
7. Fakturę należy wystawić na dane: nabywca
Powiat Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, NIP
884-23-69-827, odbiorca i płatnik: Starostwo Powiatowe w Świdnicy,
58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7.
III. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań.
1. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) posiadanie wiedzy, doświadczenia zawodowego niezbędnych do
realizacji przedmiotu zamówienia, wyrażające się wykonaniem w ciągu
ostatnich trzech lat, licząc od dnia ogłoszenia zaproszenia do składania
ofert, co najmniej dwóch podobnych dostaw;
2) złożenie wypełnionych formularzy podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
3) prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych, w
szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO
względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te wykonawca bezpośrednio pozyskał i art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał.
3. Dokumenty jakie Wykonawca powinien złożyć razem z ofertą, w szczególności na potwierdzenie spełnienia wymagań:
1) ofertę cenową według wzoru z załącznika nr 1 do zapytania ofertowego; ;
2) wypełniony formularz rzeczowo-cenowy według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego – dokument ten należy
złożyć wraz z ofertą; w formularzu rzeczowo-cenowym należy wypełnić
wszystkie pozycje, w tym cenę jednostkową netto, wartość netto, vat,
brutto, a także potwierdzić szczegóły dotyczące serwisu i gwarancji,
4. Dokumenty jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy:
1) na żądanie Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych
Wykonawca przedłoży kopię dokumentów potwierdzających wykonanie w ostatnich 3 latach, licząc od daty ogłoszenia zapytania
ofertowego, co najmniej 2 podobnych dostaw o wartości co najmniej niniejszego
zamówienia (np. kopie referencji, protokołów odbioru, faktur, itp.);
2)
na żądanie Zamawiającego Wykonawca w
ciągu 7 dni od wezwania dostarczy oświadczenia producenta sprzętu,
potwierdzające pochodzenie urządzenia/podzespołów z oficjalnego kanału
dystrybucyjnego
producenta.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawca mogą przekazywać pisemnie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
a)
w zakresie procedury postępowania Anna Kwiatkowska – Zastępca Dyrektora
Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy.
b) w
zakresie udzielania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Krzysztof Leszczyc-Laskowski – starszy informatyk Powiatowego Biura Geodezji i
Katastru w Świdnicy.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie
o wyjaśnienie warunków udzielenia zamówienia za
pośrednictwem platformy zakupowej (funkcja Wyślij zapytanie) w terminie do 2 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert. Zapytania przesłane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
VI. Miejsce i termin składania oferty cenowej.
Ofertę
cenową według wzoru z załącznika nr 1 wraz z wypełnionym formularzem
rzeczowo-cenowym, o których mowa w pkt.III ust.3 należy złożyć za
pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia 16 sierpnia 2024 r.do godz.10:00 przy pomocy udostępnionego przez Zamawiającego formularza elektronicznego.
VII. Opis sposobu obliczania ceny i uzupełnienia formularzy.
1.
Na załączonym formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1), należy
uzupełnić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz
podać wysokość stawki i wartość podatku VAT.
2. Cena musi uwzględniać
wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia:
koszty przygotowania oferty, koszty transportu, ubezpieczenia na czas
dostawy, świadczenia usługi gwarancyjnej, itp.
3. Cena netto, vat i
brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia z oferty cenowej musi
być identyczna z wartościami odpowiadającymi podsumowaniu kolumn nr 7, 8
i 9 w formularzu rzeczowo-cenowym.
4. W
formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy
podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka
VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnionym przez
Zamawiającego.
5. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.
W
ramach prowadzonego postępowania GKV.222.10.2024 o udzielenie
zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą
przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane
osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb
zawarcia umowy i jej dalszej realizacji.
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako
„RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
1. Administratorem
Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w
Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2, zwane dalej „ADO”.
Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail:
sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
2. Inspektorem
Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy
jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze
e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
3. Dane osobowe
zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie
zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb realizacji zamówienia; podstawą
prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO;
dobrowolne podanie
numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub
formularzu elektronicznym traktowane będzie jako
zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit.
a RODO
(na podstawie Pana/Pani dobrowolnej
zgody);
4. Przekazane w ofertach dane osobowe
mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w
szczególności: jednostce nadrzędnej Powiatowi Świdnickiemu, podmiotom świadczącym usługi w zakresie
przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie
obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów
informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5. Dane
osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub
innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z
prowadzonym przez nie postępowaniem;
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7. Pana/Pani
dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu
przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z
JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody
ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia
danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych
osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20
RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. Ma
Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. podanie
przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w
niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.
IX. Informacje dodatkowe.
1. Wszystkie złożone dokumenty (oferta, formularz
rzeczowo-cenowy, itp.) w niniejszym postępowaniu
powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W
przypadku pełnomocników należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.
2. Zamawiający nie ma
obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej
oferty.
3. Spośród kompletnych ofert (zawierająca wszystkie wymagane informacje i
dokumenty) wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza. Najkorzystniejsza oferta
to oferta, która otrzyma największą ilość punktów - 100 pkt. Sposób oceny
oferty: ilość punktów = Cn/Cb*100, gdzie Cn - najniższa cena brutto spośród
złożonych ofert, Cb - cena brutto badanej oferty. Wybór oferty następuje w
oparciu o kryterium 100% cena.
4. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert cenowych.
6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie
lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej
oferty cenowej.
7. Zamawiający podpisze umowę na wykonanie zamówienia z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o
wyborze oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od
wykonania zamówienia lub z innych przyczyn zamówienie nie zostanie
zrealizowane, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą
spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury
wyboru
Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez
rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zamówienia
bez podania przyczyny.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości podanej w opisie zamówienia oraz formularzu rzeczowo-cenowym zamawianego sprzętu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest potwierdzenie realizacji.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-18 13:50 | Anna Kwiatkowska | Informujemy, że dnia 11 września 2024 r. podpisana została umowa z wybranym Wykonawcą na realizację dostawy 12 szt. stacji roboczych. W zaoferowanej cenie jednostkowej Wykonawca zgodził się na dostawę zwiększonej ilości sprzętu niż pierwotnie obejmowało zapytanie. Wartość umowy brutto 49.519,80 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy pięćset dziewiętnaście i 80/100 zł). |
2024-08-23 12:23 | Anna Kwiatkowska |
Informujemy,
że
w
niniejszym
zapytaniu
wpłynęło
10
ofert,
w
tym
2
oferty
z
jednakową
najniższą
ceną.
W
oparciu
o
oferty
dodatkowe
wybrana
została
oferta
przedstawiona
przez
firmę
PIXEL
Centrum
Komputerowe
Tomasz
Dziedzic,
Wolica
60,
28-232
Łubnice.
Cena
oferty
brutto
41.266,50
zł
(słownie:
czterdzieści
jeden
tysięcy
dwieście
sześćdziesiąt
sześć
i
50/100
zł).
Raport z postępowania: https://www.geodezja.swidnica.pl/index.php?type=4&name=bt29&func=selectsite&value[0]=741 |
2024-08-16 11:25 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2024-08-12 13:55 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu odpowiedź Zamawiającego na zapytanie z dnia 12 sierpnia 2024 r. |
2024-08-12 08:32 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu odpowiedź Zamawiającego na zapytanie z dnia 9 sierpnia 2024 r. |
Komunikaty