- Strona główna
- Postępowanie ID 1092662
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1092662 :
Kompensacja mocy biernej w budynku UM przy ul. Bieszczadzka 5 w Krośnie
Wystawiający
-
UżytkownikAleksander Sarnecki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-09 11:28:00
-
Składania2025-04-17 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-17 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
OK.2512.5.2025.E Krosno, dnia 09.04.2025
r.
O
G Ł O S Z E N I E
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej
130 000
złotych w trybie przetargowym
(zgodnie
z zapisem § 8 pkt 1 oraz § 9 regulaminu udzielania zamówień publicznych o
wartości nie przekraczającej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik do
zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. z
późn. zm.).
GMINA
MIASTO KROSNO,
38-400
Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684-00-13-798; REGON 000526989; www.krosno.pl;
tel. 13 47 43 629; e-mail: gk@um.krosno.pl,
ogłasza
że
udzieli zamówienia na wykonanie zamówienia pn.
„Kompensacja mocy
biernej w budynku UM przy ul. Bieszczadzka 5 w Krośnie”.
Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia
I. Przedmiot zamówienia
Opis
wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:
71 31 40 00-2 Usługi energetyczne i podobne.
„Kompensacja mocy
biernej w budynku UM przy ul. Bieszczadzka 5 w Krośnie”.
Zamówienie dotyczy
wykonania usługi z montażem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów. W ramach
zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
dostawy
i montażu kompensatora mocy biernej układu pomiarowego dla odbiorcy energii elektrycznej Urzędu Miasta
Krosna, PPE 590543550601211757 w rozdzielnicy elektrycznej w piwnic budynku o
przeznaczeniu biurowym, ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym:
1. Pomiaru obciążeń sieci
odbiorczej w celu doboru mocy kompensatora.
2.
Dostawie i montażu układu kompensacji mocy biernej w wentylowanej
mechanicznie szafie obiektowej
przystosowanej do zabudowy naściennej wewnątrz budynku.
3.
Wykonanie linii zasilającej i pomiarowej – do 10mb.
4.
Podłączenia, uruchomienie, pomiarów potwierdzających skuteczność kompensacji,
pomiary skuteczności uziemienia i ochrony przeciwporażeniowej.
5.
Przekazanie dokumentacji powykonawczej z
instrukcją obsługi.
6. Przeszkolenie obsługi.
7. Udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami
zawartymi w ofercie i umowie.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na
każdym etapie postepowania.
II.
Wymagania Zamawiającego
Zamawiający wymaga aby
wykonawcy:
- pozyskali i
zabezpieczyli we własnym zakresie i na własny koszt dane i materiały niezbędne
do prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
- uzgodnili
z Zamawiającym zakresy wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia
oraz przedłoży do zatwierdzenia ostateczną wersję dokumentów.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Wszelkie koszty, w tym
koszty dodatkowe pozostają po stronie wykonawcy.
Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających
środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania
Zamawiającego.
III. Dokumenty
dotyczące zamówienia
- opisu przedmiotu zamówienia (OPZ);
wg OK.2512.5.1.2025.E
-
wzór umowy wg. OK.2512.5.2.2025.E;
- formularz ofertowy,
IV. Warunki
płatności
Przelew
z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na
fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury.
V. Termin
wykonania zamówienia
- rozpoczęcie: od podpisania umowy
- ukończenie: 8 tygodni od dnia zawarcia
umowy.
VI. Kryterium
oceny ofert
8.1. Przy
wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Cena - 70 %,
2) Okres gwarancji – 20 %,
3) Serwis – 10 %;
Cena ofertowa – C
cena oferowana minimalna brutto
cena =
------------------------------------------------------------- x 70 pkt
cena badanej oferty brutto
Okres gwarancji – G
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą
przyznawane następująco:
L.p. |
Udzielona gwarancja na roboty budowlane w miesiącach |
Ilość punktów |
1 |
24 miesięcy (wymagane) |
0 |
2 |
36 miesiące |
10 |
3 |
48 miesięcy |
15 |
4 |
60 miesięcy |
20 |
Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach,
Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.
W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego niż
wymagany okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu
gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24-miesięczny
okres gwarancji.
Jeżeli Wykonawca przedstawi okres gwarancji inny niż punktowane okresy
gwarancji wymienione w tabeli, to punkty będą przyznane za osiągnięcie pułapu
punktowanych liczby miesięcy, tj. np. za 35 miesięcy Wykonawca otrzyma 0
punktów, a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną
ofertą.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert
przyjmie okres 60 miesięcy.
Czas oczekiwania na serwis – S
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Rozpoczęcie prac serwisowych w
ciągu 4 godzin od zgłoszenia – 10 pkt
Rozpoczęcie prac serwisowych w
ciągu 12 godzin od zgłoszenia – 5 pkt
Rozpoczęcie prac serwisowych po
upływie 24 godzin od zgłoszenia - 0 pkt
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu
reakcji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) czas reakcji, tj.
24 godziny.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas reakcji krótszy niż 4 godzin,
Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas 4 godzin. Wykonawca w tym przypadku
otrzymuje 10 pkt.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni
wszystkie warunki postawione w niniejszym ogłoszeniu oraz uzyska łącznie
największą ilość punktów (W) za sumę wszystkich kryteriów wg wzoru (tj.
najwyższą wartość wskaźnika W):
W = C + G + S
gdzie:
W – wskaźnik oceny oferty
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena
ofertowa”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres
gwarancji”,
S – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w
kryterium „Czas oczekiwania na serwis”
IX. Opis sposobu obliczenia ceny
oferty:
1. Podana
w ofercie cena musi być wyrażona w PLN.
2. Cena
musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować
wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Cena
może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen.
4. Stawka
podatku VAT określa się zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
towarów i usług i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie
realizacji zamówienia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT konsekwencje z tym
związane zostaną uwzględnione przy rozliczeniu.
5. Cena
wymieniona w formularzu OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA jest ceną ryczałtową.
6.
Ceną oferty jest kwota wymieniona w
Formularzu Oferty.
X. Załączniki
do oferty
Do oferty należy załączyć następujące
dokumenty:
1) formularz oferty - załącznik nr 1,
XI. Składanie
ofert
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy
elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/
Formularz do bezpośredniego złożenia oferty:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/
Termin składania ofert
do dnia 17 kwietnia 2025 r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert
w dniu 17 kwietnia 2025 r. o godz. 11:00 w budynku Urzędu Miasta
Krosna; przy ul. Lwowskiej 28a, w pokoju nr 316.
XII. Dane
kontaktowe
Upoważnionym do kontaktów
jest: Aleksander Sarnecki – Główny specjalista ds. energetyki miejskiej, tel.
13 474 36 29.
Załącznik nr
1
OFERTA
Nazwa wykonawcy ....................................................................................................................
Siedziba wykonawcy
.................................................................................................................
NIP
.............................................................................................................................................
REGON ........................................... Nr. tel.:
........................................................................
e.
mail..........................................................................................................................................
1. Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące przetargu na
realizację zadania pn.
„Kompensacja mocy
biernej w budynku UM przy ul. Bieszczadzka 5 w Krośnie”.
oferuję
wykonanie zamówienia, za wynagrodzeniem
ryczałtowym :
Cena
ofertowa brutto: ……………………………….. zł
słownie złotych: ……………………………..……………………………….………………………
Okres gwarancji: ……………………………..………… miesięcy
Czas oczekiwania na serwis: ………………………… godzin
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z wymaganiami
zamówienia i akceptujemy je bez zastrzeżeń.
3. Oświadczamy, że w cenie ofertowej
zostały ujęte wszelkie koszty związane
kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Informujemy, że uważamy się za
związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Oświadczamy, że zamówienie wykonamy w
terminie wskazanym w ogłoszeniu.
Podpis …………………………………………..……….
(osoba lub osoby
upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy)
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
